Ik ben aan de beterende kant, maar voorlopig nog niet beter (ik zweet me kapot op het moment, komt door de Tylenol denk ik). Ik zit momenteel op een verhoging van ongeveer 99.5.
Afgelopen zaterdag was trouwens wel erg rot zeg.. mijn temperatuur liep op tot 103.5 graden (ong 39.7C) en ik kreeg het met Tylenol amper onder de 103. Ben die dag ook terug gegaan naar de kliniek en daar hebben ze toen alsnog een influenza A & B test gedaan, die negatief uitkwam, dus geen H1N1 mogelijk. Ergens vraag ik me af of ik er zo blij mee moest zijn want nu konden ze niets geven als Tamiflu zeiden ze, plus ik zou nog niet immuun voor H1N1 zijn ook... wie weet dus wat we nog voor de boeg hebben
Nu voel ik me dus behoorlijk zwak, mijn temperatuur is niet al te hoog meer maar ik ga zo toch echt wel weer richting mijn bed, lang opzitten is echt nog even iets te veel van het goede. Deze griep heeft me heel goed geveld, ben niet zo ernstig ziek meer geweest sinds 2004 en temperaturen rond de 40 graden heb ik, sinds ik een kind was, ook niet meer gehad. Het gaat dus nog wel even duren voordat ik dus weer op de been ben
Ik heb trouwens zitten denken: die druk op mijn borst, ik denk dat ik weet hoe die veroorzaakt is geworden. De dag dat ik ziek ben geworden, ben ik flink bezig geweest in de nieuwe babykamer. Mijn shirt was helemaal nat van het zweet omdat het zo warm was in die kamer (en mogelijk ook omdat ik al wat ziek was geworden van mijn vrouw (wat klinkt dat raar haha)). Direct nadat ik stopte, ben ik de slaapkamer ingegaan, waar de airco aanstond en ik dus de ijskoude lucht direct tegen mijn borstkas kreeg, en ik denk dat dit is geweest wat een klap heeft gegeven op dat moment waardoor ik het drukkende gevoel kreeg.
Moeder de vrouw gaat vandaag trouwens weer werken, ze voelt zich sinds het weekend al weer beter en heeft afgelopen zondag al geprobeerd om weer te gaan werken maar dat ging haar tegen het einde van de dag niet helemaal lekker af, waardoor ze zich op maandag weer ziek kon melden. Ze was nog te zwak om te gaan werken. Sja, ik had haar al gewaarschuwd, dat ze een week er voor uit moest trekken, helemaal omdat ze zwanger was, maar ja, eigenwijs he? Haha

Ach ja, ze lijkt me nu een stuk beter dan afg. zondag dus vandaag mag ze weer gaan werken van me
Anyways, ik denk dat ik weer eens richting bed ga, ben weer eventjes op.. bleh