Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reischeque versturen als deposit?
-
- Amerika-newbie
Reischeque versturen als deposit?
Hallo allemaal,
ik heb een leuke condo gezien op de site:
http://www.vrbo.com/vacation-rentals/usa/hawaii/oahu
Nu kunnen we dat boeken want het is vrij alleen willen deze mensen een deposit in de vorm van een cheque ontvangen. Dit houdt in dat we dan 'geld' moeten versturen. Ik heb al gevraagd naar een rekeningnummer etc. want dat vinden wij zelf een prettiger idee dan een cheque versturen en maar afwachten of deze daadwerkelijk aankomt. Nu vertellen deze mensen dat zij met het overboeken van geld naar hun rekening geen ervaringen hebben en dat ze alleen op de eerste manier werken.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Alle tips, ervaringen en op of aanmerkingen zijn welkom.
Groetjes, Nathalie
ik heb een leuke condo gezien op de site:
http://www.vrbo.com/vacation-rentals/usa/hawaii/oahu
Nu kunnen we dat boeken want het is vrij alleen willen deze mensen een deposit in de vorm van een cheque ontvangen. Dit houdt in dat we dan 'geld' moeten versturen. Ik heb al gevraagd naar een rekeningnummer etc. want dat vinden wij zelf een prettiger idee dan een cheque versturen en maar afwachten of deze daadwerkelijk aankomt. Nu vertellen deze mensen dat zij met het overboeken van geld naar hun rekening geen ervaringen hebben en dat ze alleen op de eerste manier werken.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Alle tips, ervaringen en op of aanmerkingen zijn welkom.
Groetjes, Nathalie
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reischeque versturen als deposit?
Overboekingen van bankrekening naar bankrekening is bij particulieren in de US inderdaad ongewoon. Ik vermoed dat deze mensen gewoon een "personal check" willen hebben, hetgeen in US betalingsverkeer gewoon is. Ik heb echter verschillende malen appartementen op Hawaii geboekt via vrbo, maar ik heb altijd de deposit per credit card kunnen voldoen. Kunnen jullie dat ook niet gewoon middels de credit card? Da's veiliger dan een reischeck opsturen, mocht er bijvoorbeeld later fraude bewezen worden dan kan de credit card betaling namelijk weer terug gedraaid worden.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zou ook geen check sturen. Waarom accepteren ze geen credit card?
Misschien accepteren ze wel paypal? Let wel op de voorwaarden van het evt terug krijgen van geld (45 dagen)
Misschien accepteren ze wel paypal? Let wel op de voorwaarden van het evt terug krijgen van geld (45 dagen)
-
- Amerika-newbie
Bedankt voor de reacties,
Deze mensen wilde absoluut geen deposit met Credit Card of één van de andere mogelijkheden. We hebben dus besloten naar een andere accommodatie te gaan kijken.
Deze mensen wilde absoluut geen deposit met Credit Card of één van de andere mogelijkheden. We hebben dus besloten naar een andere accommodatie te gaan kijken.
Dat is inderdaad de beste oplossing, er zijn heel wat 'Nigerianen' in de huizenmarkt (normale en vakantie rentals) van Hawai'i actief (dus veel scams: mensen die je online iets verhuren wat uiteindelijk vaak niet eens van hunzelf is, en waar je pas achter komt als je je geld al kwijt bent).Nathalie2106 schreef:We hebben dus besloten naar een andere accommodatie te gaan kijken.
Je kunt zeggen van Nigerianen wat je wilt, ze werken wel hard en zijn wereldwijd aktief 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2835 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv