Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bellen naar Nederland
-
- Amerika-expert
Re: Bellen naar Nederland
Oops. 31 is inderdaad Nederland, 32 is Belgie, maar als 'ere Vlaming' (lang voor de Bel,gische Radio gewerkt) haal ik dat wel eens door elkaar.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- Ellen Schaefer
- Amerikafan
- Contacteer:
Hoi,
Wij hebben en Skype op de pc geinstalleerd en wij hebben een abonnement met skype. Voor 12,95 dollar per maand dan heb je:
1. een eigen nummer wat je belt, dan kom je in een menu van Skype en kan je een van je vaste nrs. (ingeprogrammeerd via de pc) kiezen of elk ander internationaal nr. Dit eigen nummer kan je ook bellen vanaf je mobieltje! Dit is zo prettig!!
Ga naar:
http://www.skype.com/allfeatures/subscr ... riptionTab, kies "Unlimited Country" en selecteer Nederlands of "Unlimited World"
Wij gebruiken dit al zeker 10 maanden en heel af en toe zit er een vertraging op de lijn, maar meestal is de verbinding perfect.
Groetjes
Ellen
Wij hebben en Skype op de pc geinstalleerd en wij hebben een abonnement met skype. Voor 12,95 dollar per maand dan heb je:
1. een eigen nummer wat je belt, dan kom je in een menu van Skype en kan je een van je vaste nrs. (ingeprogrammeerd via de pc) kiezen of elk ander internationaal nr. Dit eigen nummer kan je ook bellen vanaf je mobieltje! Dit is zo prettig!!
Ga naar:
http://www.skype.com/allfeatures/subscr ... riptionTab, kies "Unlimited Country" en selecteer Nederlands of "Unlimited World"
Wij gebruiken dit al zeker 10 maanden en heel af en toe zit er een vertraging op de lijn, maar meestal is de verbinding perfect.
Groetjes
Ellen
http://www.elleninamerika.com" onclick="window.open(this.href);return false; / Weblog over mijn emigratie en verblijf in de VS.
Ik heb ook geen problemen met skype , en heb ook skypetegoed om overdag naar een vast toestel te bellen of naar het buitenland . Tss 16.00 u en 08.00u am bel ik gratis met mijn vast toestel .
Ik gebruik lingo, is ongeveer hetzelfde als Vonage, met als verschil dat je bijna alle west Europese landen ongelimiteerd kan bellen. Ik betaal rond de $35.00. Je kunt long distance in the VS, Canada, Mexico etc bellen. Je krijgt per maand 50000 belminuten, nou ik kan me niet voorstellen dat je dat verbruikt.
Kijk maar eens op lingo.com
ook kun je je router meenemen op vakantie, zodat je gewoon met je eigen nummer kan bellen. Ze hebben ook een 911-optie waarbij ke alleen maar 911 hoeft te bellen en de alarmdiensten worden direct naar je adres gestuurd. (als je dus op vakantie gaat zul je wel even je adres moeten aanpassen, maar dat kan alleemaal online.) Ze hebben nog veel meer opties, dus kijk maar eens op de website.
sterkte met je moeder.
Kijk maar eens op lingo.com
ook kun je je router meenemen op vakantie, zodat je gewoon met je eigen nummer kan bellen. Ze hebben ook een 911-optie waarbij ke alleen maar 911 hoeft te bellen en de alarmdiensten worden direct naar je adres gestuurd. (als je dus op vakantie gaat zul je wel even je adres moeten aanpassen, maar dat kan alleemaal online.) Ze hebben nog veel meer opties, dus kijk maar eens op de website.
sterkte met je moeder.
each day's a gift and not a given right
nee klopt, je hebt gelijk. ik heb maar 45000 belminuten...
.
Current Details
Here are the details of your account for the current period. If you have any questions about your current calls, please call our Customer Care department at 1-888-Lingo-99(546-4699) or click here to email a question.
Billing Detail
Invoice Date: Aug 14, 2009
Amount Paid: $31.18
Invoice Number: xxxxxxx
LINGO Current Monthly Usage Summary
Registered Number xxxxxxxx590
Chatter Box
In plan minutes used: 0
In plan minutes remaining: 45000
En inderdaad zelfs dat zul je nooit opmaken....

Current Details
Here are the details of your account for the current period. If you have any questions about your current calls, please call our Customer Care department at 1-888-Lingo-99(546-4699) or click here to email a question.
Billing Detail
Invoice Date: Aug 14, 2009
Amount Paid: $31.18
Invoice Number: xxxxxxx
LINGO Current Monthly Usage Summary
Registered Number xxxxxxxx590
Chatter Box
In plan minutes used: 0
In plan minutes remaining: 45000
En inderdaad zelfs dat zul je nooit opmaken....
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat betekent dat je met 31 dagen in een maand 24 uur p/dag continue kan bellen en ook nog eens 360 min. overhoudt aan het eind van de maand??
Roland

Roland
daar komt het wel op neer... weet ook niet precies hoe ze dit berekenen, maar het voorgaande is een exacte copy (buiten de accountnr's die ik veranderd heb in xxxx dan) van mijn account.
En ik zie dat ik nog een"foutje" heb gemaakt, de gemiddelde rekening per maand is rond de $31.00 ipv de $35.00 die ik eerst opgaf.
en voor de duidelijkheid, dit zijn de landen die in mijn plan zitten:
Name: Chatter Box
Price: 21.95
Unlimited minutes to call 21 Western European countries, the U.S., and Canada, plus free in-network calling.
25+ calling features like voicemail, call forwarding, *69, and 3-way calling.
Western Europe includes calls to the UK, Germany, Italy, Ireland, Netherlands, Belgium, Denmark, Switzerland, Sweden, Finland, Austria, Luxembourg, Vatican City, Norway, Portugal, and Spain. Calls to cellular phones, premium and special service numbers in these areas are not included.
US includes Alaska, Hawaii, Puerto Rico, US Virgin Islands, and calls to cellular phones.
Dit zijn de extra's en de taxes die het totaal ±$32.00 maken, ik betaal dus nog geen 2 buck voor de 911-optie, maar dat is natuurlijk helemaal je eigen keuze:
Federal Taxes & Fees: 0.19
Universal Services: 1.78
State Taxes & Surcharges: 1.82
County/Local Taxes: 0.50
Texas USF Surcharge: 0.96
Presubscribed Inter-exchange Carrier Chrg: 0.00
Subtotal for Tax and Surcharges 5.25
Regulatory Recovery Fee for xxxxx921 1.99
Emergency Services Fee for xxxxx921 1.99
Subtotal for Fees 3.98
Total Fees, Taxes & Surcharges: 9.23
Nogmaals, je kunt het allemaal terug vinden op lingo.com
En ik zie dat ik nog een"foutje" heb gemaakt, de gemiddelde rekening per maand is rond de $31.00 ipv de $35.00 die ik eerst opgaf.
en voor de duidelijkheid, dit zijn de landen die in mijn plan zitten:
Name: Chatter Box
Price: 21.95
Unlimited minutes to call 21 Western European countries, the U.S., and Canada, plus free in-network calling.
25+ calling features like voicemail, call forwarding, *69, and 3-way calling.
Western Europe includes calls to the UK, Germany, Italy, Ireland, Netherlands, Belgium, Denmark, Switzerland, Sweden, Finland, Austria, Luxembourg, Vatican City, Norway, Portugal, and Spain. Calls to cellular phones, premium and special service numbers in these areas are not included.
US includes Alaska, Hawaii, Puerto Rico, US Virgin Islands, and calls to cellular phones.
Dit zijn de extra's en de taxes die het totaal ±$32.00 maken, ik betaal dus nog geen 2 buck voor de 911-optie, maar dat is natuurlijk helemaal je eigen keuze:
Federal Taxes & Fees: 0.19
Universal Services: 1.78
State Taxes & Surcharges: 1.82
County/Local Taxes: 0.50
Texas USF Surcharge: 0.96
Presubscribed Inter-exchange Carrier Chrg: 0.00
Subtotal for Tax and Surcharges 5.25
Regulatory Recovery Fee for xxxxx921 1.99
Emergency Services Fee for xxxxx921 1.99
Subtotal for Fees 3.98
Total Fees, Taxes & Surcharges: 9.23
Nogmaals, je kunt het allemaal terug vinden op lingo.com
www.nobelcom.com
Allerlei kaarten te verkrijgen.
Mijn vriendinnen hebben deze om vanuit Amerika mij te bellen en ik heb er een om van Ned naar Amerika te bellen.
Werkt perfect!
Voor 50 dollar kreeg ik 1600 minuten!
Allerlei kaarten te verkrijgen.
Mijn vriendinnen hebben deze om vanuit Amerika mij te bellen en ik heb er een om van Ned naar Amerika te bellen.
Werkt perfect!
Voor 50 dollar kreeg ik 1600 minuten!

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nickeltalk.com. Kan je met je amerikaanse mobiel naar nederland bellen voor 5 cnt per minuut.
www.magicjack.com. Kopen en naar nederland sturen. Kost $40. Kan ze jouw onbeperkt gratis bellen met een gewone telefoon via internet.
www.magicjack.com. Kopen en naar nederland sturen. Kost $40. Kan ze jouw onbeperkt gratis bellen met een gewone telefoon via internet.
Dat gaat niet werkenned in MO schreef: http://www.magicjack.com. Kopen en naar nederland sturen. Kost $40. Kan ze jouw onbeperkt gratis bellen met een gewone telefoon via internet.
Probeer www.voipbuster.comLittlePhoenix schreef:Ben dus niet de enige waar Skype niet werkt. Bedankt Petra! Da's de eerste keer dat ik van iemand anders hoor die er problemen mee heeft.
Vanuit Amerika is dat 011Pete.Z schreef:Ik denk dat je voor de landcode (31 dus) een + of twee nullen moet zetten.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Naar Nederland bellen kan zeer goedkoop vanuit het buitenland. Door middel van een voip telefoon en een accountje op het voip systeem kan je alle vaste nummers in nederland bellen voor 0,02 euro per minuut. Ik heb een hele hoop klanten die in het buitenland werken / wonen en dit systeem gebruiken.
Het enige dat je nodig hebt is een internet verbinding en een voip telefoon. Dit soort telefoons worden al verkocht voor een 50 tal euro, en zijn identiek aan die draagbare siemens gigaset toestellen die je op veel plaatsen ziet.
En als je verhuisd kan je het zelfs gewoon meenemen
Het enige dat je nodig hebt is een internet verbinding en een voip telefoon. Dit soort telefoons worden al verkocht voor een 50 tal euro, en zijn identiek aan die draagbare siemens gigaset toestellen die je op veel plaatsen ziet.
En als je verhuisd kan je het zelfs gewoon meenemen

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
@ 6foot6 wat nou niet willen? Dat werkt perfect.
Haar moeder heeft toch internet?
apparaatje in USB port, aan de andere kant een extra telefoon in pluggen (kan ook cordless), minuutje downloaden, en amerikaans nummer kiezen
Moeder draait nummer dochter 1 987 654 3210 en voila. leuteren tot je erbij neervalt. Dat voor $40 in een jaar!!!!
Je hoeft dus niet internationaal te bellen. Moeder heeft immers een amerikaans nummer in nederland?
Heb zelf ook zo'n ding. Kan het meenemen naar nederland, in een computer pluggen en dan heb ik daar mijn huistelefoon nummer
apparaatje in USB port, aan de andere kant een extra telefoon in pluggen (kan ook cordless), minuutje downloaden, en amerikaans nummer kiezen
Moeder draait nummer dochter 1 987 654 3210 en voila. leuteren tot je erbij neervalt. Dat voor $40 in een jaar!!!!
Je hoeft dus niet internationaal te bellen. Moeder heeft immers een amerikaans nummer in nederland?
Heb zelf ook zo'n ding. Kan het meenemen naar nederland, in een computer pluggen en dan heb ik daar mijn huistelefoon nummer
Nu is het al $40,00 per jaar (eigenlijk $20,00)
Dan is een voiptelefoon aan je router een stuk makkelijker en ook goedkoper
ned in MO schreef:@ 6foot6 wat nou niet willen? Dat werkt perfect.
Dat internet is dus nog maar de vraag, bovendien moet de computer opgestart worden, of dag en nacht aanblijven als je ook gebeld wilt worden.LittlePhoenix schreef: en heeft te weinig energie om achter de computer te zitten
Dan is een voiptelefoon aan je router een stuk makkelijker en ook goedkoper
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Wij hadden een callingcard bij de Wallgreens gekocht voor $25. Belden regelmatig naar mobiele nummers en vaste nummers met de telefoon vanuit onze hotelkamer. Nooit problemen gehad en de hotels hebben ook nooit wat gecharged omdat het een gratis nummer 0800 nummer was. Verbinding was altijd perfect en na drie weken vakantie was er nog $12 over.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2537 Weergaves
-
Laatste bericht door Dutchess
-
- 7 Reacties