http://olegvolk.net/gallery/arms
Blijkbaar zijn dat posters, maar ik weet niet of deze werkelijk gebruikt worden in Amerika? Jeezus, dit is wel effe schrikken.

Deze is best 'disturbing':kastelke schreef:Blijkbaar zijn dat posters, maar ik weet niet of deze werkelijk gebruikt worden in Amerika? Jeezus, dit is wel effe schrikken.
Waar is die beer voor ? Target practice...
Ook in Amerika zijn machine geweren/pistolen verboden.'Mama, mag ik een 'My First Machinegun' voor mijn verjaardag??'
Niet allen herten maar ook andere dieren worden hier gejaagt om daarna op tafel te komen.voor sommige mensen zijn die herten de vleesvoorraad voor de winter.
Wat is dat![]()
Petra/VS schreef:De National Rifle Association, promoters van alles wat wapen is .
Thanks!! I didn't knowSine Pari schreef:National Rifle Association een lobby die zich sterk maakt voor het behouden van het wapenrecht.
Helemaal mee eens. Die beer vloekt namelijk bij die M16wendyjol schreef:Dit soort discussies laat ik meestal aan mij voorbij gaan. De één denkt wit en de ander zwart en vaak zijn ze niet geïnteresseerd in de nuances er tussen in.
Maar poster 14 (die hierboven al geplaatst is) vind ik dus echt walgelijk. Dit geldt trouwens ook voor de posters over de tweede wereldoorlog. Om zo'n thema zo te misbruiken in het voordeel van particulier wapenbezit. BAH!!!!