Maar ik geniet ervan hoor om in Amerika rond te lopen. Altijd een hallo, bijna nooit een zuur gezicht...
Hahaha, dat heb ik ook altijd. Ik zeg altijd in mezelf als ik iets herkenbaars zie: "been there, done that"Ad schreef:
Als we naar het nieuws kijken en we zien het Witte Huis, we zijn in
2003 naar Washington geweest, dan is het van kijk daar hebben we gelopen
Dit klinkt zo bekend, ik ben zelf in Mei 3 weken geweest, toen ik lande op SFO leek het inderdaad wel of ik thuis kwam van nooit thuis geweest te zijn. Ik heb met veel spoed en veel overleg gepleegt te heben met me baas geplant dat ik in Oktober weer ga maar dan helaas voor maar twee weken.lelie schreef:Dat had ik ook. Ik kwam aan in San Francisco en ik had echt het gevoel dat ik als het ware thuis kwam. Het voelde zo vertrouwd!
Dan moet je eerst hardop zeggen "Ik ben Nikkie en ik ben verslaafd aan Amerikareizen"Nikkie1974 schreef:Enne.......waar kan ik me aanmelden voor het praatgroepje??
Ik vlieg er overmorgen heen. Zal vooral buiten Chicago verblijven, maar volgende week woensdag ben ik op Wrigley Filed te vinden voor een baseball wedstrijd !Vooral Chicago vind ik een prachtige stad!