Maar goed, het is natuurlijk van de zotte als die machines gratis zijn, en ze alsnog niet overal geplaatst kunnen worden. Zijn er misschien kosten aan verbonden waar wij niet vanaf weten?
Het schijnt zo te zijn dat dit voor Nederlanders in het buitenland niet gaat gelden, je nieuwe paspoort wordt (in de VS) per Fedex opgestuurd.jiejie schreef:
En voor mij zou het daarnaast meer zijn dan een dag of twee vrij nemen. Je moet je paspoort ook weer in-person ophalen ivm controle op de vingerafdrukken. Ik moet 6 uur vliegen dadelijk, en dat dus 2x retour (ong 500 dollar per retourvlucht)
**Dennis schreef:1. Vermijd het gebruik van scheldwoorden. Als je denkt dat je toch moet schelden, gebruik dan symbolen als "&%*$#!@^!".
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook raar vind om een Nederlands en Amerikaans paspoort te hebben. Maar zolang het kan lever ik er geen een in.StefanP schreef: De dag dat ik m'n Amerikaanse paspoort heb, verbrand ik dat Nederlandse vodje. [woord weggehaald]. Overigens snap ik het niet dat jullie dat NL paspoort zo graag willen houden; dat land is binnen twee generaties ingestort, en ik vind ook dat je een bewuste keuze moet maken voor Amerika of Nederland. Niet beide.
kastelke schreef:Nu moet dus niemand gaan zeggen dat jij er niks voor over hebt om Nederlander te blijven!
Kan me voorstellen dat je blij bent dat het achter de rug is! Wat een reis heb je moeten maken en wat belachelijk dat je 22 dollar moest betalen voor 2 pasfoto'swat een trip was het ... totaal 9 uur met de motor op de weg .. waarvan bijna 2 1/2 uur in de regen ....wat een doolhof dat Washinton DC
toen ik daar aan kwam .. toen vertelden ze me dat de pas foto's die ik bij me had iets te groot waren, en dat ik nieuwe foto's moest laten maken .
ze stuurden me naar embassy Photo ...wat een oplichters ...bijna 22 dollars voor 2 lullige pasfoto's..
ben blij dat alles weer achter de rug is.