Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee ? Deel 1 reviews t/m 2009
Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee ?
Bij USA-Reisen.de zijn ze vaak het goedkoopst.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Het gaat er niet om bij welke maatschappij je huurt, maar via welke tussenpersoon.jan de korte schreef:Ik zie dat vrijwel iedereen een auto huurt via Alamo, wat is hier de reden van?
Als ik ga kijken dan zijn ze niet super goedkoop, ik huur een auto voor 28 dagen bij budget op LAX. Kost me 676 euro. Zo goedkoop zie ik het nergens. Het gaat over een pontiac G6.
Bij autoreisen.de hebben ze blijkbaar erg goede mooie kortingen bedongen.
Vergelijken kan trouwens nooit kwaad natuurlijk...
PS.
Wel een vreemde upgrade trouwens. Van een cabrio naar een Hummer

1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
-
- Amerikafan
als ik bij autoreisen.de kijk dan zie ik dat ik inderdaad 17 euro goedkoper ben, maar om daarvoor bij een duitse site te reserveren vind ik een beetje teveel van het goede 

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Wat is er mis met een Duitse site???????jan de korte schreef:als ik bij autoreisen.de kijk dan zie ik dat ik inderdaad 17 euro goedkoper ben, maar om daarvoor bij een duitse site te reserveren vind ik een beetje teveel van het goede

-
- Amerikafan
Er is niks mis met een Duitse site, ik prefereer een NL site. Ik heb gewoon op de Budget.nl site gereserveerd en daar zitten alle tax en verzekeringen bij in.
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Bij een Pontiac maakt het zo te zien weinig verschil.
Maar voor bijna hetzelfde bedrag heb je bij usareisen een SUV en die is bij budget weer een stuk duurder.
Zit toch liever 4 weken in een ruimere SUV dan.
Have Fun
Bert
Maar voor bijna hetzelfde bedrag heb je bij usareisen een SUV en die is bij budget weer een stuk duurder.
Zit toch liever 4 weken in een ruimere SUV dan.
Have Fun
Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
-
- Amerika-ontdekker
Haha idd. De cabrio's waren op, dus dat was jammer. Terwijl daarnaar gezocht werd was ik grapjes aan het maken met de 2 Mexicaanse vrouwen die bij het verhuurhuisje stonden, en ze waren daar erg opgelucht over; normaalgesproken is iemand niet vrolijk als hij net 10 uur in het vliegtuig heeft gezeten en z'n gereserveerde auto blijkt er niet te zijn. Ik maakte van deze nieuwe vriendschap gebruik door te vragen of ze me konden helpen de manager over te halen me een hummer mee te geven, en dat hebben ze gedaanBertorelli schreef: PS.
Wel een vreemde upgrade trouwens. Van een cabrio naar een Hummer(maar niet verkeerd
)

Wat ze niet wisten was dat ik enorm in mn nopjes was door de eerste klas vlucht die ik had gekregen nadat mn eigen vlucht was gecancelled

Toen ik bij mijn hotel aankwam, bleek dat alle normale kamers vergeven waren, en kreeg ik een suite

Heel veel geluk in een heel korte tijd. Helaas daarna geen cent gewonnen in Las Vegas

-
- Amerika-ontdekker
Zeg, ik kijk net op de site die ik altijd gebruik, eautohuur.nl, waar ik voor 26 dagen Pontiac G6 vanuit LAX uitkom op een aanzienlijk lager bedrag. Ik heb de data 1 Aug -26 Aug gebruikt.jan de korte schreef:Er is niks mis met een Duitse site, ik prefereer een NL site. Ik heb gewoon op de Budget.nl site gereserveerd en daar zitten alle tax en verzekeringen bij in.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
laatst lokaal een auto gehuurd. Ik zei dat ik graag een subary Legacy wilde huren voor het bedrag van een corolla.
Dat kon
Dat kon

- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Voor Denver begin juli type Chevrolet Trailblazer geboekt.
Bij aankomst konden we uit amper 4 wagens van dat type kiezen. 2 Ford Escape's en 2 Dodge Journey's...
Dan maar de Escape gekozen owv de satellite radio & 4x4, hoewel die kleiner is dan de Journey of de Trailblazer... We hadden net genoeg plaats om 3 volwassenen, 3 valiezen, 3 rugzakken, laptoptas, cameratas, eten & drinken mee te nemen (zonder het achteruitrijzicht te belemmeren)
Bij aankomst konden we uit amper 4 wagens van dat type kiezen. 2 Ford Escape's en 2 Dodge Journey's...
Dan maar de Escape gekozen owv de satellite radio & 4x4, hoewel die kleiner is dan de Journey of de Trailblazer... We hadden net genoeg plaats om 3 volwassenen, 3 valiezen, 3 rugzakken, laptoptas, cameratas, eten & drinken mee te nemen (zonder het achteruitrijzicht te belemmeren)
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Is een Trailblazer niet een maatje groter dan de Ford Escape en de Dodge Journey? Kan me vergissen maar volgens mij valt de Trailblazer in een grotere (en duurdere) klasse dan de Ford Escape en Dodge Journey. Als dat zo is hebben ze je tekort gedaan bij het autoverhuurbedrijf.Q-BiC schreef:Voor Denver begin juli type Chevrolet Trailblazer geboekt.
Roland
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Midsize suv gehuurd via usareisen bij alamo. Als voorbeeld stond de jeep liberty vermeld. Bij aankomst konden we kiezen uit de rav4 of de escape. We hebben voor de escape gekozen, toch amerikaans. Groot genoeg voor twee personen, twee hard case koffers en de nodige boodschappentassen van de outlet malls.
De auto is goed bevallen, al kregen we bij snelheden boven de 60 mijl wel een irritante fluit te horen van de wind.
Michel
De auto is goed bevallen, al kregen we bij snelheden boven de 60 mijl wel een irritante fluit te horen van de wind.
Michel
Ik zie dit nu pas...Q-BiC schreef:Als je een lagere klasse meekrijgt, krijg je dan wel een stuk terugbetaald of niet?Mrjn schreef:Type gehuurd: standaard suv
Verhuurder: Alamo
Gereserveerd bij: USAReisen.de
Opgehaald in: Phoenix luchthaven
Afgeleverd in: Phoenix luchthaven
Meegekregen: Eerst een Toyota Camry omdat er helemaal geen SUV's meer waren, dag later Chevrolet Trailblazer
Wanneer: 16 oktober - 6 november 2008
Ook via usareisen.de bv die andere tarieven hanteert?
Volgens de meneer bij de balie was de Camry net zo duur als de SUV. Dat was niet zo, maar ik had er geen zin in om moeilijk te gaan doen voor die 10 uur dat ik die auto had. We hebben meteen de volgende ochtend de Trailblazer opgehaald.
Type gehuurd: Hummer H2
Verhuurder: Dream Car Rentals Las Vegas
Gereserveerd bij: DCR
Opgehaald in: Pick up gratis Las Vegas
Afgeleverd in: Drop of gratis Las Vegas
Meegekregen: Uiteraard een Hummer H2
Wanneer: 27 juli tot 29 juli 2009
Een berg geld, maar heel veel plezier gehad. Soort van wens van me.
Verhuurder: Dream Car Rentals Las Vegas
Gereserveerd bij: DCR
Opgehaald in: Pick up gratis Las Vegas
Afgeleverd in: Drop of gratis Las Vegas
Meegekregen: Uiteraard een Hummer H2
Wanneer: 27 juli tot 29 juli 2009
Een berg geld, maar heel veel plezier gehad. Soort van wens van me.
Nico

nadeel van usareises.de is dat aanbod beperkt is!?
vB. ik vertrek in Phoenix en via hen geen FULL SIZE SUV aanbod
vB. ik vertrek in Phoenix en via hen geen FULL SIZE SUV aanbod
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Toch niet.
Als je kiest voor Hertz bij usareisen.de kun je wel een Full Size (categorie L, 5 PAX SUV) kiezen voor Phoenix. Die is volgens mij nog goedkoper ook dan bij Alamo (waar die inderdaad niet te kiezen is voor Phoenix).
Roland
Als je kiest voor Hertz bij usareisen.de kun je wel een Full Size (categorie L, 5 PAX SUV) kiezen voor Phoenix. Die is volgens mij nog goedkoper ook dan bij Alamo (waar die inderdaad niet te kiezen is voor Phoenix).
Roland
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij hebben inderdaad ook bij Hertz twee keer een SUV 4WD (categorie L) voor Phoenix gehuurd.
In april dit jaar kregen we Chevrolet Suburban mee en in 2007 de Ford Explorer.

Marjan
In april dit jaar kregen we Chevrolet Suburban mee en in 2007 de Ford Explorer.

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Type gehuurd: Standard SUV (Chevrolet Trailblazer o.i.d.)
Verhuurder: National
Gereserveerd bij: Autoreisen.de
Opgehaald in: New York (La Guardia)
Afgeleverd in: Orlando
Meegekregen: Toyota Highlander
Wanneer: 6 t/m 24 juli 2009
Er stonden maar 2 auto's waar we uit konden kiezen een rode Nissan Xtrail en een grijze Toyota Highlander.
Omdat er meer bagage in de Highlander kon hebben we deze gekozen. De auto reed prima.
Verhuurder: National
Gereserveerd bij: Autoreisen.de
Opgehaald in: New York (La Guardia)
Afgeleverd in: Orlando
Meegekregen: Toyota Highlander
Wanneer: 6 t/m 24 juli 2009
Er stonden maar 2 auto's waar we uit konden kiezen een rode Nissan Xtrail en een grijze Toyota Highlander.
Omdat er meer bagage in de Highlander kon hebben we deze gekozen. De auto reed prima.
Type gehuurd: Chevrolet Aveo
Gereserveerd bij: Eautohuur
Opgehaald in: Los Angeles Luchthaven
Afgeleverd in: Los Angeles Luchthaven
Meegekregen: Ford fusion
Wanneer: 8 September 2008 tm 8 november 2008
Het was wel een prettige auto. Hij reed erg lekker. Maar dat is tegenwoordig met al die nieuwe auto's niet echt iets verwonderlijks. Wel hadden we regelmatig problemen met het zoeken van een auto. We hadden namelijk een grijze wagen. En laat nou half amerika daarin rijden. Het soms echt rot om die auto terug te vinden. Toen we in LA waren was het niet mogelijk om zelf een auto uit te zoeken en kregen we hem voorgereden.
Dit jaar hebben we gekozen voor een Equinox. En ik hoop een hip kleurtje te kunnen uitkiezen!
Gereserveerd bij: Eautohuur
Opgehaald in: Los Angeles Luchthaven
Afgeleverd in: Los Angeles Luchthaven
Meegekregen: Ford fusion
Wanneer: 8 September 2008 tm 8 november 2008
Het was wel een prettige auto. Hij reed erg lekker. Maar dat is tegenwoordig met al die nieuwe auto's niet echt iets verwonderlijks. Wel hadden we regelmatig problemen met het zoeken van een auto. We hadden namelijk een grijze wagen. En laat nou half amerika daarin rijden. Het soms echt rot om die auto terug te vinden. Toen we in LA waren was het niet mogelijk om zelf een auto uit te zoeken en kregen we hem voorgereden.
Dit jaar hebben we gekozen voor een Equinox. En ik hoop een hip kleurtje te kunnen uitkiezen!

Enterprise? Nooit meer na deze vakantie!!!!!!!!
Type gehuurd: Sport Utility Chevy Trailblazer, GMC Acadia, Dodge Journey or similar
Verhuurder: Enterprise
Gereserveerd bij: Enterprise website
Opgehaald in: Chula Viste CA
Afgeleverd in: Nergens
Meegekregen: HELEMAAL NIETS!!!!!!!!!!!!!!!!
Wanneer: 31 juli t/m 3 aug 2009
Niet te geloven!! Ik bel om opgehaald te worden, checken ze nog even wat gegevens......
Zou ik de verkeerde creditcard hebben, ik heb er deze week nog een Hummer mee kunnen huren, maar dat haalde niets uit. Moest ik ineens een California driverslicense hebben en was ik buiten hun pickup zone. Mijn hele weekend naar de *^$%&$&%$. Nergens meer een vergelijkbare auto te huren, alleen uiteindelijk nog een Ford Focus, ja net zo groot als in NL. Ik ben zeer teleurgesteld in Enterprise!!!!!!!!! Bij deze wil ik iedereen afraden er een auto te huren!!!!!!!
Type gehuurd: Sport Utility Chevy Trailblazer, GMC Acadia, Dodge Journey or similar
Verhuurder: Enterprise
Gereserveerd bij: Enterprise website
Opgehaald in: Chula Viste CA
Afgeleverd in: Nergens
Meegekregen: HELEMAAL NIETS!!!!!!!!!!!!!!!!
Wanneer: 31 juli t/m 3 aug 2009
Niet te geloven!! Ik bel om opgehaald te worden, checken ze nog even wat gegevens......
Zou ik de verkeerde creditcard hebben, ik heb er deze week nog een Hummer mee kunnen huren, maar dat haalde niets uit. Moest ik ineens een California driverslicense hebben en was ik buiten hun pickup zone. Mijn hele weekend naar de *^$%&$&%$. Nergens meer een vergelijkbare auto te huren, alleen uiteindelijk nog een Ford Focus, ja net zo groot als in NL. Ik ben zeer teleurgesteld in Enterprise!!!!!!!!! Bij deze wil ik iedereen afraden er een auto te huren!!!!!!!
Nico

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19859 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-