Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overnachting in je auto
Overnachting in je auto
Mag je eigenlijk overnachten in je (huur)auto. Want ik ben bang dat ik bijvoorbeeld bij yosemite geen slaapplaats vind. Of is dit ongegrond!
Re: Overnachting in je auto
Niet doen nooit niet. Kan gevaarlijk zijn. Gewoon niet doen.devron schreef:Mag je eigenlijk overnachten in je (huur)auto. Want ik ben bang dat ik bijvoorbeeld bij yosemite geen slaapplaats vind. Of is dit ongegrond!
Ik zou het je niet aanraden. Zoals hierboven gezegd kan het gevaarlijk zijn en je loopt ook de kans dat de politie je slaap komt verstoren om uit te vinden wat je precies aan het doen bent. Dit laatste is gebeurd met vrienden van mij uit Nederland, toen zij zich te lang in de buurt van een pompstation ophielden omdat zij daar wilden overnachten in hun van. Na een waarschuwing, en gewezen te zijn op de vele gevaren, werd hun te verstaan gegeven een hotel op te zoeken.
gr. Redneck
gr. Redneck
Georgia on My Mind
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht