Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Voor de liefhebbers: MGM Grand vanaf 55$ en Orleans 30$!
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Voor de liefhebbers: MGM Grand vanaf 55$ en Orleans 30$!
4 nachten Orleans geboekt voor 3 x$ 19,- (di,wo,do) + 1 x $ 32,- (vr) excl tax via website van hotel.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
vandaag gekregen:
From $109 – Jersey Boys and more Summer Suite Package includes:
A Luxury Suite at The Venetian
$40 off Front Orchestra tickets to Jersey Boys
20% off the bill at Pinot Brasserie
2 for 1 drinks at TAO Beach
20% off the bill at Zeffirino
50% off services at The Art of Shaving inside The Apothecary at The Palazzo
$50 Slot Credit per stay
Save $10 by booking online!
Call-in rate starts at $119, mention promotion code: EVJCALL
http://www.venetian.com/Pages.aspx?id=3 ... 8B7uhTrms&
From $109 – Jersey Boys and more Summer Suite Package includes:
A Luxury Suite at The Venetian
$40 off Front Orchestra tickets to Jersey Boys
20% off the bill at Pinot Brasserie
2 for 1 drinks at TAO Beach
20% off the bill at Zeffirino
50% off services at The Art of Shaving inside The Apothecary at The Palazzo
$50 Slot Credit per stay
Save $10 by booking online!
Call-in rate starts at $119, mention promotion code: EVJCALL
http://www.venetian.com/Pages.aspx?id=3 ... 8B7uhTrms&
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Het is nog niet echt de werelddeal waar ik naar op zoek was, maar zojuist op de Facebookpagina van de Wynn gevonden: de code FBOOK
De gemiddelde prijs per nacht met deze code t/m eind oktober voor een resort king in de Wynn of een resort suite king in Encore ligt rond de 195 dollar inclusief 75 dollar resort credit.
Nog een beetje prijzig voor ons maar ik ben al lang blij dat er nog aanbiedingen zijn voor die periode.... Nu maar hopen op wat beters!
De gemiddelde prijs per nacht met deze code t/m eind oktober voor een resort king in de Wynn of een resort suite king in Encore ligt rond de 195 dollar inclusief 75 dollar resort credit.
Nog een beetje prijzig voor ons maar ik ben al lang blij dat er nog aanbiedingen zijn voor die periode.... Nu maar hopen op wat beters!
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Wij gaan in november ook naar LV, zoals het nu staat 3 nachten. De vorige keer dat ik er was heb ik gewoon gebruik gemaakt voor de goedkopen motels een straat of 2 van de strip. Nu willen we gaan voor het échte werk. Het is mij opgevallen dat de hotels fors goedkoper zijn als ik (bijvoorbeeld) voor morgen boek. Dat weerhoudt mij er een beetje van om nu al voor november te boeken. Zoals het nu staat willen we wachten met boeken totdat we in de USA zijn, bijvoorbeeld een dag of 2 voordat we naar LV gaan.
Heeft iemand ervaring met deze werkwijze of is het verstandiger / goedkoper om voor de deals te gaan die (al dan niet met code) worden aangeboden? Het viel mij al op dat Orleans prima betaalbaar is.
Heeft iemand ervaring met deze werkwijze of is het verstandiger / goedkoper om voor de deals te gaan die (al dan niet met code) worden aangeboden? Het viel mij al op dat Orleans prima betaalbaar is.
Ik zou zeker niet wachten met boeken.
Als je te lang wacht met boeken, kan je ook het tegenovergestelde effect krijgen, dat de kamers alleen maar duurder worden. In Las Vegas geldt dat prijzen heel erg kunnen fluctueren, naar gelang het aanbod.
Het beste is om, zodra je een deal ziet die je aanstaat, direct te boeken. Vervolgens hou je via de website van het hotel in de gaten of de prijs nog gezakt is. Zo ja, direct het hotel bellen en vragen of ze de prijs willen aanpassen. Dit doen ze altijd. Zo nee, wees dan blij dat je voor die gunstige prijs geboekt hebt.
Zie je elders bij een ander hotel een betere deal? Die deal boeken en het eerste hotel daarna annuleren.
Let er wel op dat je kosteloos kan annuleren. Als je direct bij het hotel boekt kan dat meestal, lees voor de zekerheid de voorwaarden.
The Orleans is trouwens een prima hotel (heb er zelf meerdere malen gelogeerd, maar het ligt natuurlijk niet op de strip.
Als je te lang wacht met boeken, kan je ook het tegenovergestelde effect krijgen, dat de kamers alleen maar duurder worden. In Las Vegas geldt dat prijzen heel erg kunnen fluctueren, naar gelang het aanbod.
Het beste is om, zodra je een deal ziet die je aanstaat, direct te boeken. Vervolgens hou je via de website van het hotel in de gaten of de prijs nog gezakt is. Zo ja, direct het hotel bellen en vragen of ze de prijs willen aanpassen. Dit doen ze altijd. Zo nee, wees dan blij dat je voor die gunstige prijs geboekt hebt.
Zie je elders bij een ander hotel een betere deal? Die deal boeken en het eerste hotel daarna annuleren.
Let er wel op dat je kosteloos kan annuleren. Als je direct bij het hotel boekt kan dat meestal, lees voor de zekerheid de voorwaarden.
The Orleans is trouwens een prima hotel (heb er zelf meerdere malen gelogeerd, maar het ligt natuurlijk niet op de strip.
Heb net even gekeken, maar er zitten op dit moment geen interessante deals bij. Excalibur en Circus Circus zijn sowieso wel redelijk te betalen, Orleans ook. Al kan ik dan net zo goed weer naar zo'n cheap motel 2 straten verder gaan. Zal die site met deals wat beter in de gaten houden.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik zou ook niet wachten als je nu leuke deals ziet. Ik weet niet wat je budget is voor Las Vegas maar wij zaten afgelopen zomer voor nog geen $ 90 (incl. tax) per nacht in het MGM op een kamer met eigen hottub.
Roland

Roland
Budget: goede vraag.
We hebben niet een afgebakend budget, maar als ik nu het rekensommetje laat doen, kom ik (voor 3 nachten, zaterdag-zondag-maandag en dinsdag vertrek) bij MGM bijvoorbeeld op kamers van $ 500-800. Vind ik wat overdreven, Circus Circus zit (zonder deal) op $ 122 ofzo.
Iemand ervaring met Excalibur en Circus Circus?

Iemand ervaring met Excalibur en Circus Circus?
- Bushmaster
- Amerika-expert
Zit op dit moment in "the Orleans"
prijs varieerd enorm, zit hier nu voor $17,00 per nacht, kamer is echt perfect, lekker groot,
zithoek met bankstel, extra telefoon naast toilet, reuze handig
Enige minpuntjes, bij inchecken wordt je nog even $5,00 "resort fee" in rekening gebracht.
(in-room coffee, free local calls, en nog meer van die onzin)
Internet is ook wel erg duur $12,50 voor 24 uur.
Als je geen probleem hebt met "off strip" locatie, is dit zeker super aanbieding.
geboekt via www.lasvegas.com
prijs varieerd enorm, zit hier nu voor $17,00 per nacht, kamer is echt perfect, lekker groot,

Enige minpuntjes, bij inchecken wordt je nog even $5,00 "resort fee" in rekening gebracht.
Als je geen probleem hebt met "off strip" locatie, is dit zeker super aanbieding.
geboekt via www.lasvegas.com
Ik zag bij Planet Hollywood op de site dat tussen 22 en 26 november de prijzen $ 79 en $89 per kamer zijn. De andere weken varieert de prijs tussen de 99 en 139.
Groetjes, Nel
Moeten wij ook betalen bij PHollywoodBushmaster schreef:Enige minpuntjes, bij inchecken wordt je nog even $5,00 "resort fee" in rekening gebracht.

Groetjes, Nel
Excalibur zou ik alleen kiezen als ik echt met een budgetprobleem zit. Is denk ik het beste hotel van de "onderlaag". Circus circus zou ik voor geen goud naar toe gaan; slechte ligging, hoog tokkie-gehalte, plakkerig tapijt en weinig goede restaurants (behalve het Steak-house). Oftewel: vergane glorie in het kwadraat. Op de een of de andere manier is Circus Circus altijd wel in het vizier bij (vooral de europese) Las Vegas gangers, iets wat ik niet goed begrijp. Er zijn heel veel betere opties voor relatief weinig meer dollars.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Dat komt omdat veel reisbureaus dit hotel voor heel weinig geld aanbieden, dat het vergane glorie ver van het mooie deel van de strip is wordt er niet bijgezet in de reisboeken.Op de een of de andere manier is Circus Circus altijd wel in het vizier bij (vooral de europese) Las Vegas gangers, iets wat ik niet goed begrijp
Zonde he, in plaats van een duidelijke meerwaarde te zijn graven reisbureaus zo hun eigen graf denk ik. Geef mensen een goed advies, al dan niet met wat minder provisie, dan komen dezelfde mensen volgend keer bij weer je terug. Iemand op dit forum had ook een keer Palace Station in de mik geschoven gekregen van het reisbureau. Denk je tussen de glitter en neon van de strip terecht te komen, blijk je aan de andere kant van de I-15 te zitten in een zeer middelmatig hotel wat bevolkt wordt door kettingrokende slot-bejaarden met een oxygentank aan de rollator. Viva Las Vegas. Jay.....
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Goed om te lezen, wij zitten hier van de 25e t/m de 29e voor $18,- per nacht (+vrijdagnacht $35,-) en daarbij nog de taxes en de resort fee (die volgens mij bijna altijd en overal vermeld wordt).Bushmaster schreef:Zit op dit moment in "the Orleans"
geboekt via http://www.lasvegas.com
- Jostravels
- Amerikakenner
Er zijn wel aanbiedingen voor het MGM op:Kiisfm schreef:Heb net even gekeken, maar er zitten op dit moment geen interessante deals bij.
http://www.fatwallet.com/forums/travel- ... start=2340
Als je de Fall for Vegas deal kiest (code INB285) en dan op zaterdag 7 november 3 nachten, dan kom ik op 340 dollar inclusief tax en daar zit $35 activity credit bij.
Ik weet niet welke zaterdag je wil gaan, maar dit valt nog wel mee, toch?
En met de code MKT284 kom ik voor hetzelfde weekend op $306. Daarbij krijg je dan weer wat gratis toegang tot clubs enzo. Het is maar net wat je wil...
Die zaterdag maakt het trouwens zo duur, want zonder die zaterdag betaal je met deze codes maar zo'n $70 per nacht.
.
Huh
Heeft er niemand in dit draadje nog van Priceline gehoord dan? (september Trump $69/nacht, 5*)
Huh

Heeft er niemand in dit draadje nog van Priceline gehoord dan? (september Trump $69/nacht, 5*)
Nu wel, maar eens gekeken ook! Ook aardig.
Jostravels, die deals vallen inderdaad wel mee, al hadden we zelf op wat lagere prijzen gerekend. Komt ongetwijfeld door de last minutes die we destijds hadden gezien.
Jostravels, die deals vallen inderdaad wel mee, al hadden we zelf op wat lagere prijzen gerekend. Komt ongetwijfeld door de last minutes die we destijds hadden gezien.
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb het gevoel dat priceline niet veel goedkoper kan zijn als de deals die op smartvegas staan.
Het nadeel van priceline is dat je niet weet welke hotel je krijgt. Zo heb ik in Vegas wel mijn voorkeur voor bepaalde hotels.
In SF bijvoorbeeld maakt het mij echt niet uit welke hotel ik zou krijgen. Hier heb ik dan ook via priceline geboekt..
Het nadeel van priceline is dat je niet weet welke hotel je krijgt. Zo heb ik in Vegas wel mijn voorkeur voor bepaalde hotels.
In SF bijvoorbeeld maakt het mij echt niet uit welke hotel ik zou krijgen. Hier heb ik dan ook via priceline geboekt..
- Jostravels
- Amerikakenner
Dat heb ik ook. Als ik in oktober naar Vegas ga wil ik gewoon per se in de Wynn zitten. Dus dan heb je niks aan priceline. Maar in andere gevallen is het een prima optie, net als hotwire.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2458 Weergaves