]Wij zijn 3 Reis bureaus afgeweest. En deze zijn gewoon een stuk duurder dan wanneer je het op internet doet.
(alleen kwam 1 reisbureau met auto verhuur voordeliger uit)
Mijn vriend geloofde niet dat wanneer je meer van tevoren boekt het goedkoper is.
Mensen adviseren 9 maanden van te voren. Maar ik denk wel dat dit duurder is.
Wij hebben nu 5 maanden van te voren geboekt.
Want wanneer ik voor de grap boek voor Februari/maart kijk , vind in dit nog niet heel voordelig.
Na heel veel Online Tickets aanbieders af gegaan te zijn (echt weken, om te kijken of de prijs zal zakken of verhogen)
Werden de tickets iets goedkoper! (niet door de tax afschaf)
Ik heb ook gemerkt dat de laagste prijsgaranties heel vee haken en ogen met zich mee brengt. En bij D-reizen moet je hier heeel veel moeite voor doen.
Uiteindelijk zijn wij in zaken gegaan met Ebookers. Hun kwamen het goedkoopste uit. Zonder boekings kosten en andere extra prijsberekingen.
Voor 2 volwassenen en 1 kind en 1 baby.
Kwamen wij voor 25 dagen in December van AMS naar LAX uit op 1499 totale prijs met een annulering verzekering .
Vaak dacht ik het goedkoper gevonden te hebben maar na het invoeren van onze gegevens werd het dan soms wel 400 Euro duurder.
Ik hoop jullie een beetje geholpen te hebben. Want zelf wisten wij niet precies wanneer je het beste kon boeken en waar.
Ik ben al ruim 10 keer naar Amerika gevlogen maar omdat ik toen nog niet zo op mijn centjes lette(ben een hele echte Nederlander geworden haha

)
En ook nog geen kinderen had (die best een fors verschil geven op ticktes dan wanneer je alleen met zijn tweejtes gaat)
Vond ik het toch wel grappig om te zien hoeveel de zelfde vluchten de ticket prijzen verschillen (tax blijft hetzelfde).
Ook een paar dagen kan zoveel verschil maken.
En op dit moment denk ik dat Us Airways samen met United Airlines wel 2 van de voordeligste Airlines naar LAX toe zijn.
Volgens mij lijkt het wel een beetje op een potje Gamble'en die tickets boeken hahaha
Succes met boeken Allemaal !!!