Marianne
Wij hebben deze vorig jaar ook gehad.helena schreef:We hadden een Dodge Charger, fijne auto, veel ruimte, grote kofferbak.
Dit jaar gaan wij ook voor de ChargerDoockles schreef:Wij hebben deze vorig jaar ook gehad.helena schreef:We hadden een Dodge Charger, fijne auto, veel ruimte, grote kofferbak.
Zeer fijne wagen!! Reed heel vlotjes. Maar ja, een 3.5L ben ik hier in Belgie ook niet gewoon
Kon je met die infinity een beetje fatsoenlijk parkeren overal?Woodside schreef:In 2007 via USAreisen een Equinox gehuurd. Op het vliegveld met beide voeten in een (dure) upgrade getrapt. Achteraf geen spijt van gehad. Het was een geweldige vakantie in deze Infinity FX350.
Dit jaar wederom een Equinox gehuurd via USAreisen. We gaan deze keer niet voor een upgrade. Ik ben benieuwd......
zo groot is de Infinity FX350 niet .. het heeft de grote van een Equinox , grand cherokee.jurgdebruijn schreef:
Kon je met die infinity een beetje fatsoenlijk parkeren overal?
Dat is niet zo vreemd, het is onderhuids dezelfde auto.Color01 schreef:ik vind hem wel een beetje op een Nissan Murano lijken.