Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Valley of the Gods B & B, een impressie

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
paula58
Amerika-expert

Valley of the Gods B & B, een impressie

Bericht door paula58 »

Voordat wij naar deze B&B gingen konden we niet zoveel info vinden en volgens mij was er nog niemand van het forum hier geweest.
We hebbeb hier 12 juli j.l. overnacht en hebben een stukje erover geschreven op onze weblog maar krijg nog steeds vragen over meer foto's en info, vandaar hier maar even een impressie over de B&B

De B&B is al van veraf te zien:
Afbeelding

Het ligt vlakbij de Westelijke ingang van Valley of the Gods

Afbeelding

Afbeelding

Het hoofdgebouw bestaat uit 3 slaapkamers en de rest van de benodigdheden zoals keuken, terrasje waar je lekker kan relaxen, ontbijttafels (buiten).
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wij verbleven in een apart gebouwtje, echt heel apart met een leuk balkonnetje

Afbeelding

Afbeelding

Als je de trap oploopt kom je in een soort halletje terecht met een bankje en een wenteltrap naar beneden naar de slaapkamer, ook de "badkamer" is boven, eenvoudig maar met alles erop en eraan, douche en toilet en wastafel.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De slaapkamer ligt dus beneden maar je kan ook achterom lopen ipv de wenteltrap te nemen, de slaapkamer ligt in de grond dus lekker koel 's nachts en omdat er geen airco is kwam dat wel mooi uit.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ons privé balkonnetje:
Afbeelding

Het ontbijt was om 8.00 uur en echt super lekker, alles vers van de pers
Afbeelding

Afbeelding

Je ziet hier samen met alle andere gasten aan tafel
Afbeelding
Helaas moesten we toen weer vertrekken, het was echt een superervaring, geen tv, internet of airco maar zoveel rust en stilte, heel apart en mochten we weer een keer in de buurt komen gaan we hier zeker weer overnachten.
Afbeelding
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Valley of the Gods B & B, een impressie

Bericht door tcoppers »

Heel mooi Paula. Ik had jullie reisverslag al gelezen, op de voet gevolgd eigenlijk maar dat ziet er echt heel mooi uit.
En lijkt mij een heel aparte ervaring vooral 's avonds in de "middle of nowhere" en onder de sterrenhemel.

Groet Theo

P.S. en nog bedankt voor jullie liververslag ik heb er iedere keer weer van genoten.
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Echt heel mooi, ik was daar in Mei, maar toen was er (natuurlijk) geen plek vrij, anders had ik het zeker gedaan.
Blijft zeker op mijn "to do" lijstje staan.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Foto's vanaf de weg genomen maar er niet geweest. Heel leuk dit allemaal Paula. Bedankt.
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

Geweldige verblijfplaats lijkt me! Ik had het uiteraard al gelezen in jullie verslag maar deze versie van de B&B is ietsje uitgebreider. Echt leuk :doublethumb:

Groetjes,
Sonja
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
Kiisfm
Amerika-ontdekker

Bericht door Kiisfm »

Ziet er inderdaad geweldig uit, mooi hoor!
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

Wij zijn er dit jaar gestopt omdat de vrouw van mijn broer dringend naar het toilet moest. Zij is dan alleen naar binnen gegaan. Eerst kwam er niemand opendoen maar de deur was open. Uiteindelijk kwam er toch een oud vrouwtje die zij heel creepy vond. Ik heb ze zelf niet gezien want ik zat nog in de wagen.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

Foto's zien er errug leuk uit, heel apart!
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

georgesken schreef: Uiteindelijk kwam er toch een oud vrouwtje die zij heel creepy vond. Ik heb ze zelf niet gezien want ik zat nog in de wagen.
Ik heb echt geen creepy types gezien daar, de B&B is van een stel van een jaar of 40/45 en die zijn superaardig en dan is er nog een meisje/vrouwtje van een jaar of 25 die de boel daar verzorgt.
Misschien was het wel een verdwaalde gast. :wink:

@Pete.Z, jammer dat er geen plaats meer was maar ze hebben ook maar 4 kamers en je moet echt al vroeg bespreken, dat kan pas vanaf 1 januari van datzelfde jaar en alleen telefonisch.
Zeker doen de volgende keer, een unieke ervaring.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Klopt, bespreken is echt wel nodig, maar aangezien ik geen vaste route had, heb ik de gok gewaagd en mis gegokt.

Maar ik moet zeggen dat ik het echt een prachtige locatie vond, wat een uitzicht!
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Dat is altijd een probleem voor de "wingers". Die locaties zijn bijna altijd uitverkocht. Zowel deze B&B en ook Kiva Koffeehouse hadden geen plaats meer tijdens onze drive-by. Toen bleek ook Bluff nog vol te zitten dus reden we door naar Cortez. En dat was op een maandag begin oktober enkele jaren geleden. Maar toch gaan we de volgende keer weer gewoon zonder reservering.
kimmy
Amerikafan

Bericht door kimmy »

hoi hoi!

leuke b&b he? wij hebben er afgelopen week ook overnacht, ook in het bij-gedeelte,
wat knusjes was het! heb je ook de wekker gezet voor de zonsopgang? was wel vroeg, maar zeker
de moeite waard. en het ontbijt was ook perfect. Ik kan het iedereen aanbevelen deze b&b.

groetjes.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Paula,

Wat een leuk verslag van B&B in Valley of the God. Mooie foto's ook en leuk om dit eens van binnen te zien. We zijn er al diverse malen langs gereden, maar hebben nog nooit binnen een kijkje genomen.

Lijkt mij ook een prachtige en bijzondere overnachtingsplek.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Karinita
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Wat een leuk verslag van de B&B Paula en dan nog met al de foto's erbij :D
Wij overnachten er over een week, als het goed is ook in het bijgebouwtje.
Ik kan niet wachten als ik de foto's zie!

Groetjes,
Karin
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer