Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis kammie2007: San Francisco v.v. (1e keer ZW)
-
- Amerika-ontdekker
Reis kammie2007: San Francisco v.v. (1e keer ZW)
Hallo Allemaal!
Met veel plezier lees ik al een tijdje dit forum en heb ik me nu ook aangemeld.
Mijn vriendin en ik gaan in september 2009 voor 3 weken naar het zuidwesten van amerika.
De tickets zijn inmiddels al geboekt, en er is al een globale route gemaakt.
Heeft iemand nog tips voor deze route?
Welke dingen moeten we echt zien?
Waar moeten we vooral op letten?
We zijn van plan om naast in hotels te overnachten, te gaan kamperen in de parken.
Hierbij de route die we in gedachten hebben.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
31-08 Aankomst SF
01-09 SF
02-09 SF
03-09 SF--- Yosemite NP
04-09 Yosemite NP
05-09 Yosemite NP --- Death Valley
06-09 Death Valley --- Las Vegas
07-09 Las Vegas
08-09 Las Vegas
09-09 Las Vegas -- Zion NP
10-09 Zion NP -- Bryce NP
11-09 Bryce NP
12-09 Bryce NP -- Grand Canyon
13-09 GC
14-09 GC
15-09 GC---Laughlin
16-09 Laughlin-- La Jolla ( San Diego )
16-09 La Jolla-- LA
17-09 LA
18-09 LA
19-09 LA--Monterey ( langs kustweg )
20-09 Monterey
21-09 Monterey -- SF
22-09 SF ( terug naar huis )
Het is een eerste idee, volgens ons is er echt zoveel moois te zien. Dus graag wat tips!
Alvast bedankt.
Groet,
Hendrik
Met veel plezier lees ik al een tijdje dit forum en heb ik me nu ook aangemeld.
Mijn vriendin en ik gaan in september 2009 voor 3 weken naar het zuidwesten van amerika.
De tickets zijn inmiddels al geboekt, en er is al een globale route gemaakt.
Heeft iemand nog tips voor deze route?
Welke dingen moeten we echt zien?
Waar moeten we vooral op letten?
We zijn van plan om naast in hotels te overnachten, te gaan kamperen in de parken.
Hierbij de route die we in gedachten hebben.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
31-08 Aankomst SF
01-09 SF
02-09 SF
03-09 SF--- Yosemite NP
04-09 Yosemite NP
05-09 Yosemite NP --- Death Valley
06-09 Death Valley --- Las Vegas
07-09 Las Vegas
08-09 Las Vegas
09-09 Las Vegas -- Zion NP
10-09 Zion NP -- Bryce NP
11-09 Bryce NP
12-09 Bryce NP -- Grand Canyon
13-09 GC
14-09 GC
15-09 GC---Laughlin
16-09 Laughlin-- La Jolla ( San Diego )
16-09 La Jolla-- LA
17-09 LA
18-09 LA
19-09 LA--Monterey ( langs kustweg )
20-09 Monterey
21-09 Monterey -- SF
22-09 SF ( terug naar huis )
Het is een eerste idee, volgens ons is er echt zoveel moois te zien. Dus graag wat tips!
Alvast bedankt.
Groet,
Hendrik
Re: Eerste keer Zuid-west Amerika
Mooie route.
Ik zou een nacht Bryce inruilen voor een nacht Zion
Verder ook nog een tussenstop tussen Bryce en Grand Canyon (ten koste van een dag GC), met name in Page (Horseshoebend, antelope canyon, ...)
Ook de overnachtin in Laughlin is misschien wat vreemd (tenzij je een speciale reden hebt?) en kan je misschien beter in Needles doen, zo kan je een deel van route 66 rijden, via Oatman, als je daar interesse in hebt. Een andere mogelijkheid is die dag door te rijden naar 29 palms zodat je de volgend morgen Joshua Tree NP kan bezoeken.
La Jolla ken ik niet, daar kan iemand anders je mss mee helpen.
Verder is de dag van LA naar Monterey een hele rit (kleine 7 uur), dus die zou ik opsplitsen en ergens halverweg een overnachting plannen. Ook de rit van Yosemite naar Death Valley is behoorlijk lang. Met wat schuiven in ieder geval een mooie route.
Bart
Ik zou een nacht Bryce inruilen voor een nacht Zion
Verder ook nog een tussenstop tussen Bryce en Grand Canyon (ten koste van een dag GC), met name in Page (Horseshoebend, antelope canyon, ...)
Ook de overnachtin in Laughlin is misschien wat vreemd (tenzij je een speciale reden hebt?) en kan je misschien beter in Needles doen, zo kan je een deel van route 66 rijden, via Oatman, als je daar interesse in hebt. Een andere mogelijkheid is die dag door te rijden naar 29 palms zodat je de volgend morgen Joshua Tree NP kan bezoeken.
La Jolla ken ik niet, daar kan iemand anders je mss mee helpen.
Verder is de dag van LA naar Monterey een hele rit (kleine 7 uur), dus die zou ik opsplitsen en ergens halverweg een overnachting plannen. Ook de rit van Yosemite naar Death Valley is behoorlijk lang. Met wat schuiven in ieder geval een mooie route.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor je reactie! De route is een eerste opzet, Laughlin is meer een tussenstop,
we wisten zo snel niet, waar we die stop het beste kunnen doen. Ook de rit van Yosemite naar
Death Valley is idd wat lang, is hier ook een leuke overnachtingsplek voor?
La jolla is langs de kust bij San Diego, op het forum hebben we gelezen dat daar een leuk strand moet zijn.
We gaan onze route nog eens goed bekijken.
groet,
Hendrik
we wisten zo snel niet, waar we die stop het beste kunnen doen. Ook de rit van Yosemite naar
Death Valley is idd wat lang, is hier ook een leuke overnachtingsplek voor?
La jolla is langs de kust bij San Diego, op het forum hebben we gelezen dat daar een leuk strand moet zijn.
We gaan onze route nog eens goed bekijken.
groet,
Hendrik
Ik zou ipv 2 nachten monterey 1 doen en de andere nacht in een andere kustplaats besteden. Je kan dan denken aan Santa Barbara of Pismo Beach.
als je van Death Valley naar Yosemite rijdt zou je kunnen overnachten in Bishop of Mono Lake.
Ik zou ook 1 nacht extra San Diego in plannen. San Diego is echt een leuke stad waar genoeg te doen is.
als je van Death Valley naar Yosemite rijdt zou je kunnen overnachten in Bishop of Mono Lake.
Ik zou ook 1 nacht extra San Diego in plannen. San Diego is echt een leuke stad waar genoeg te doen is.
- José
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
De Tioga Pass (prachtige route tussen de Oost en Westingang van Yosemite) is waarschijnlijk nog wel open (de vroegste sluiting ooit was op 4 september, en de laatste jaren is het veelal oktober of zelfs november).
Die weg zou je kunnen nemen. Daar ongeveer op de helft ligt het plaatsje Lone Pine, ik zou daar nog een overnachting inlassen, zodat je vroeg aankomt in Death Valley. Ook Mono Lake of Bishop worden vaak genoemd.
Die weg zou je kunnen nemen. Daar ongeveer op de helft ligt het plaatsje Lone Pine, ik zou daar nog een overnachting inlassen, zodat je vroeg aankomt in Death Valley. Ook Mono Lake of Bishop worden vaak genoemd.
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
-
- Amerika-ontdekker
De reden dat we een extra dag in Monterey zijn, is omdat we graag walvissen/dolfijnen willen spotten.
We hebben het idee dat er echt zoveel te doen is, dat het lastig is om het in 3 weken te "proppen".
Om een overnachting tussen Yosemite en Death Valley te plaatsen, zullen we ergens anders weer eentje moeten
schrappen. We zitten eraan te denken om in SF, Las Vegas & Death Valley ( ivm de warmte ) in hotels de logeren.
De rest te kamperen in een tent die we zelf gaan meenemen. Is het nodig de campgrounds vooraf te boeken? Of kunnen we gewoon gaan trekken en dan kijken waar er een plaatsje vrij is?
De vraag is ook, moeten we langer langs de kustweg gaan? Of juist meer tijd nemen voor de nationale parken?
Las Vegas lijkt ons ook zeer leuk, en wel relaxed om dat tussendoor te doen, maar bij elke overnachting is de vraag, hoelang moet je er blijven....
Allemaal vraagjes, alvast bedankt voor jullie reacties...
We hebben het idee dat er echt zoveel te doen is, dat het lastig is om het in 3 weken te "proppen".
Om een overnachting tussen Yosemite en Death Valley te plaatsen, zullen we ergens anders weer eentje moeten
schrappen. We zitten eraan te denken om in SF, Las Vegas & Death Valley ( ivm de warmte ) in hotels de logeren.
De rest te kamperen in een tent die we zelf gaan meenemen. Is het nodig de campgrounds vooraf te boeken? Of kunnen we gewoon gaan trekken en dan kijken waar er een plaatsje vrij is?
De vraag is ook, moeten we langer langs de kustweg gaan? Of juist meer tijd nemen voor de nationale parken?
Las Vegas lijkt ons ook zeer leuk, en wel relaxed om dat tussendoor te doen, maar bij elke overnachting is de vraag, hoelang moet je er blijven....
Allemaal vraagjes, alvast bedankt voor jullie reacties...
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Als je krapper in tijd zit, zou ik Yosemite - death valley in 1 dag doen. We hebben het tot in Lone pine gedaan en het was goed te doen.
We hebben zelfs Bodie nog bezocht.
Als je Bodie er af laat, dan is het genoeg te doen.
Carine
We hebben zelfs Bodie nog bezocht.
Als je Bodie er af laat, dan is het genoeg te doen.
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Je zou ook nog een dag Grand Canyon in kunnen leveren, of was je iets speciaals van plan.
-
- Amerika-ontdekker
GC zouden we wel een dag minder kunnen, daar hebben we geen speciale plannen. Was
meer een inschatting. Maar we kunnen ook een extra dag tussen yosemite en death valley en
dan een dag minder in de GC. Het is nog een beetje puzzelen met de route
meer een inschatting. Maar we kunnen ook een extra dag tussen yosemite en death valley en
dan een dag minder in de GC. Het is nog een beetje puzzelen met de route

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je niet van plan bent om helemaal naar beneden te lopen, is twee nachten GC voldoende. Er zijn veel mensen die 1 nacht ook voldoende vinden, maar als je van Bryce komt heb je die dag niet erg veel tijd meer. Ga je in Page overnachten dan zou je eventueel met 1 nacht GC kunnen volstaan.
Ik zou zelf eerder San Diego laten vallen, daar heb je met 1 overnachting toch niet echt veel tijd.
De overnachting tussen Yosemite en Death Valley kan ik van harte aanbevelen, bv bij Lee Vining of Mammoth Lakes (zie ook ons 2006-verslag) . Niet alleen om tijd te hebben voor Bodie, maar je hebt dan ook nog gelegenheid om langs de Tioga Road nog wat te bekijken of te wandelen. Een dag Yosemite is wel erg weinig, gezien de grootte en de vele mogeljkheden van het park.
Marianne
Ik zou zelf eerder San Diego laten vallen, daar heb je met 1 overnachting toch niet echt veel tijd.
De overnachting tussen Yosemite en Death Valley kan ik van harte aanbevelen, bv bij Lee Vining of Mammoth Lakes (zie ook ons 2006-verslag) . Niet alleen om tijd te hebben voor Bodie, maar je hebt dan ook nog gelegenheid om langs de Tioga Road nog wat te bekijken of te wandelen. Een dag Yosemite is wel erg weinig, gezien de grootte en de vele mogeljkheden van het park.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Naar aanleiding van de reacties is de route iets aangepast:
31-08 SF
01-09 SF ( alcatraz )
02-09 SF ( golden gate bridge )
03-09 SF---Yosemite NP
04-09 Yosemite NP ( panorama trail )
05-09 Yosemite NP -- Lee Vining
06-09 Lee vining -- Death Valley
07-09 Death Vally -- Las Vegas
08-09 LV
09-09 LV
10-09 LV -- Zion NP
11-09 Zion NP
12-09 Zion NP--Bryce Np
13-09 Bryce NP-- Page
14-09 Page--Grand Canyon
15-09 GC
16-09 GC-- Yoshua Tree NP
17-09 Yoshua Tree--LA
18-09 LA ( hollywood etc )
19-09 LA-- Monterey
20-09 Monterey ( walvissen/dolfijnen )
21-09 Monterey--SF
22-09 SF
Is dit een beetje te doen? De kustroute van LA naar Monterey is misschien wel wat lang reizen.
Zijn er nog tips wat we allemaal in de andere parken kunnen doen?
Alvast bedankt.
Groet,
Hendrik
31-08 SF
01-09 SF ( alcatraz )
02-09 SF ( golden gate bridge )
03-09 SF---Yosemite NP
04-09 Yosemite NP ( panorama trail )
05-09 Yosemite NP -- Lee Vining
06-09 Lee vining -- Death Valley
07-09 Death Vally -- Las Vegas
08-09 LV
09-09 LV
10-09 LV -- Zion NP
11-09 Zion NP
12-09 Zion NP--Bryce Np
13-09 Bryce NP-- Page
14-09 Page--Grand Canyon
15-09 GC
16-09 GC-- Yoshua Tree NP
17-09 Yoshua Tree--LA
18-09 LA ( hollywood etc )
19-09 LA-- Monterey
20-09 Monterey ( walvissen/dolfijnen )
21-09 Monterey--SF
22-09 SF
Is dit een beetje te doen? De kustroute van LA naar Monterey is misschien wel wat lang reizen.
Zijn er nog tips wat we allemaal in de andere parken kunnen doen?
Alvast bedankt.
Groet,
Hendrik
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hendrik, ik vind het een prima route. Het enige wat ik erop aan te merken heb is de dag LA-Monterey. Via de mooie kustweg is dit m.i. echt te lang. Dat betekent dat je ergens een dag weg zou moeten halen en die keus is aan jezelf natuurlijk. Persoonlijk zou ik dan 1 nacht aan de Grand Canyon laten vallen. Vanaf Page is de afstand niet al te groot, nl. 140 mijl en iets meer dan 2 uurtjes rijden. Als je vroeg vertrekt heb je nog bijna een hele dag voor GC.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de reactie. Misschien dat we een dagje minder in SF gaan doen.
Zoals ik al zei zijn we van plan te gaan kamperen en in hotels.
De hotels in SF en Las Vegas gaan we vooraf boeken. Daarnaast willen we
zoveel mogelijk gaan kamperen. Is het nodig om dit allemaal vooraf te gaan boeken?
We waren eigenlijk van plan om niet alles te boeken,zodat je ook tijdens het reizen de route nog
iets kunt wijzigen. En zijn er nog tips voor hotels / motels in SF en Las Vegas?
Zoals ik al zei zijn we van plan te gaan kamperen en in hotels.
De hotels in SF en Las Vegas gaan we vooraf boeken. Daarnaast willen we
zoveel mogelijk gaan kamperen. Is het nodig om dit allemaal vooraf te gaan boeken?
We waren eigenlijk van plan om niet alles te boeken,zodat je ook tijdens het reizen de route nog
iets kunt wijzigen. En zijn er nog tips voor hotels / motels in SF en Las Vegas?
Mooie route! Kustroute is idd te lang, daar krijg je spijt van, ik zou proberen hier nog een overnachting te plannen!
Tips voor hotels in SF: Columbus Motor Inn (gratis parkeergarage, goede locatie), super motel 8 (gratis parkeren, goedkoop, vlakbij fishermans wharff), The Wharff inn, genoeg tips op dit forum te vinden!
In Las Vegas betaalbaar budget hotel midden op the strip tegenover het bellagio is Bills Gambling Hall, veel forumleden hebben daar overnacht,je mag gebruik maken van het zwembad van het buurhotel Flamingo hotel, wow wat een mooi en groot zwembad! maar het schijnt dat de duurdere hotels het zo moeilijk hebben in deze tijd dat je voor spotprijzen in deze hotels kunt logeren, zou het zeker goed uitzoeken!
Succes
Tips voor hotels in SF: Columbus Motor Inn (gratis parkeergarage, goede locatie), super motel 8 (gratis parkeren, goedkoop, vlakbij fishermans wharff), The Wharff inn, genoeg tips op dit forum te vinden!
In Las Vegas betaalbaar budget hotel midden op the strip tegenover het bellagio is Bills Gambling Hall, veel forumleden hebben daar overnacht,je mag gebruik maken van het zwembad van het buurhotel Flamingo hotel, wow wat een mooi en groot zwembad! maar het schijnt dat de duurdere hotels het zo moeilijk hebben in deze tijd dat je voor spotprijzen in deze hotels kunt logeren, zou het zeker goed uitzoeken!
Succes
2008 West USA: http://heukelumgoes2theusa2008.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
Hallo allemaal,
Na al een tijdje onze route te hebben vastgelegd, komt de reis naar Amerika nu steeds dichterbij en begint het nu echt wel te kriebelen..
Daarom nog een aantal vraagjes:
Is het echt zo heet in death valley? Moet je echt bijv. 20 liter water meenemen?
Bij welke wal-mart kunnen we het beste shoppen op de route van SF naar Yosemite?
Wordt te snel rijden met de auto strenger dan in Nederland aangepakt? ( mocht dit een keer gebeuren
Alvast bedankt voor de hulp.
Groet,
Hendrik
Na al een tijdje onze route te hebben vastgelegd, komt de reis naar Amerika nu steeds dichterbij en begint het nu echt wel te kriebelen..
Daarom nog een aantal vraagjes:
Is het echt zo heet in death valley? Moet je echt bijv. 20 liter water meenemen?
Bij welke wal-mart kunnen we het beste shoppen op de route van SF naar Yosemite?
Wordt te snel rijden met de auto strenger dan in Nederland aangepakt? ( mocht dit een keer gebeuren

Alvast bedankt voor de hulp.
Groet,
Hendrik
De Whalewatch in Monetery is echt de moeite waard. Ik heb dit 2 weken geleden nog gedaan en buiten de standaard otters, zeeleeuwen zagen we ook een 6-tal bultrug walvissen en tientallen dolfijnen. Mocht je toch overnachten in Moterey dan zou ik kiezen voor een vroege tocht om 9 of 10 uur, omdat de kans dat je dan iets ziet het grootst is. Ook is de zee dan rustiger.
Zoals hierboven al aangegeven zou ik ook zeker overwegen om een nacht in page te overnachten zodat je nog naar Horseshoe bend kunt gaan en een wandeling in de antelope canyon. Dit vrij prijze canyon was 1 van mijn hoogste punten tijdens de vakantie. Probeer dan wel of de lower antelope canyon 's morgens te bezoeken of de upper antelope canyon rond het middag uur te doen. op deze tijdens zijn de canyons veruit het mooist.
Death valley kan inderdaad heel erg warm zijn, Wij hebben er 1 dag doorgebracht en zijn weinig uit de auto geweest, we hebben dan ook weinig water nodig gehad. Let wel op de temperatuurmeter en je benzine. Je auto rijdt in 1x heel stuk minderzuinig en de temperatuur van de motor loopt ook snel op. Zet daarom ook je airco uit als je berg op gaat.
Er wordt inderdaad veel gfecontroleerd op snelheid en de boetes zijn niet mis. Maar waarom te hard rijden? vrijwel niemand doet het, je komt weinig mensen tegen, dus je *** toch wel doorrijden en gezien de kilometers win j er niet erg vel mee. Let ook op met het oversteken van een middenberm. Dit mag niet, ook al lijkt het erpop dat er een oversteekplaats is.
Zoals hierboven al aangegeven zou ik ook zeker overwegen om een nacht in page te overnachten zodat je nog naar Horseshoe bend kunt gaan en een wandeling in de antelope canyon. Dit vrij prijze canyon was 1 van mijn hoogste punten tijdens de vakantie. Probeer dan wel of de lower antelope canyon 's morgens te bezoeken of de upper antelope canyon rond het middag uur te doen. op deze tijdens zijn de canyons veruit het mooist.
Death valley kan inderdaad heel erg warm zijn, Wij hebben er 1 dag doorgebracht en zijn weinig uit de auto geweest, we hebben dan ook weinig water nodig gehad. Let wel op de temperatuurmeter en je benzine. Je auto rijdt in 1x heel stuk minderzuinig en de temperatuur van de motor loopt ook snel op. Zet daarom ook je airco uit als je berg op gaat.
Er wordt inderdaad veel gfecontroleerd op snelheid en de boetes zijn niet mis. Maar waarom te hard rijden? vrijwel niemand doet het, je komt weinig mensen tegen, dus je *** toch wel doorrijden en gezien de kilometers win j er niet erg vel mee. Let ook op met het oversteken van een middenberm. Dit mag niet, ook al lijkt het erpop dat er een oversteekplaats is.
Interessante post. Wij hebben Yosemite ook in de planning, om vervolgens Death Valley te bezoeken. In principe willen we dat stuk in 1 keer rijden, maar mogelijk dat we een dag minder naar Yosemite gaan en op de route naar Death Valley overnachten. Zoals je hieronder ziet, zal het er qua datum om spannen of de Tioga Pass wel open is. In dat geval zouden we een andere route moeten nemen (en hebben we die extra dag sowieso nodig). Mocht de Tioga Pass niet open zijn, is de 108 (noordkant van Yosemite) dan de meest logische route? Of kan die route ook voor problemen zorgen?José schreef:De Tioga Pass (prachtige route tussen de Oost en Westingang van Yosemite) is waarschijnlijk nog wel open (de vroegste sluiting ooit was op 4 september, en de laatste jaren is het veelal oktober of zelfs november).
13 zaterdag 31/10: San Francisco, 's ochtends vertrek richting Yosemite
14 zondag 1/11: Yosemite
15 maandag 2/11: Yosemite
16 dinsdag 3/11: Yosemite / mono lake, 's ochtends vertrek richting Death Valley
17 woensdag 4/11: Death Valley
18 donderdag 5/11: Death Valley 's ochtends richting Zion (6 uren rijden)
-
- Amerika-ontdekker
Hee wat leuk, nog iemand uit Friesland die het avontuur in Amerika gaat opzoeken.
Nu heb ik nog een vraagje, we gaan een gedeelte van de route kamperen en een gedeelte in hotels.
We zijn van plan bij de eerste de beste Wal-Mart spullen in te slaan. ( voor het kamperen )
Maar wat doen mensen aan het einde van hun reis met die spullen. Kunnen we die ergens doneren?
Nu heb ik nog een vraagje, we gaan een gedeelte van de route kamperen en een gedeelte in hotels.
We zijn van plan bij de eerste de beste Wal-Mart spullen in te slaan. ( voor het kamperen )
Maar wat doen mensen aan het einde van hun reis met die spullen. Kunnen we die ergens doneren?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Hier nog iemand uit Friesland die zelfs al 17 keer het avontuur opgezocht heeft...
Misschien kun je (eventueel al van te voren) een oproepje plaatsen of startende vakantiegangers het over kunnen nemen aan het eind van jullie vakantie? Zelf heb ik al eens wat spullen achtergelaten in een motel (voor de schoonmakers) en ook een keer de spullen weggegeven aan iemand die zijn auto aan het inladen was bij het motel.
Roland

Misschien kun je (eventueel al van te voren) een oproepje plaatsen of startende vakantiegangers het over kunnen nemen aan het eind van jullie vakantie? Zelf heb ik al eens wat spullen achtergelaten in een motel (voor de schoonmakers) en ook een keer de spullen weggegeven aan iemand die zijn auto aan het inladen was bij het motel.
Roland
-
- Amerika-ontdekker
Wow 17x dat is nogal wat haha...ik heb jullie reisverhaal even gelezen. Ik krijg nu helemaal zin in de trip, vooral Las Vegas
lijkt me een hele belevenis. Dat is misschien een goeie tip idd, het is beter iemand blij te maken met de spulletjes die we overhouden
dan ze ergens te dumpen.
lijkt me een hele belevenis. Dat is misschien een goeie tip idd, het is beter iemand blij te maken met de spulletjes die we overhouden
dan ze ergens te dumpen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1034 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-