Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Uitleg van Road Bear over hun campers en huur
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Uitleg van Road Bear over hun campers en huur
De DVD-speler in onze RB-campers speelden nooit Nederlandse films af. Je kan wel vaak op campings DVD's huren trouwens. Enne, Wal Mart e.d. hebben een aardige collectie! Meestal niet duur en goed voor hun Engels.
Update.:
De Road Bear camper bevalt super, het is gewoon allemaal kwaliteitsspul.
We hebben tot nu toe de riool slang en de waterslang vervangen omdat die alle twee lekte, en we hebben de glazen aangevuld omdat we dat zelf prettiger vonden. Een paar irritaties:
-De levelers van El Monte lijken nu wel heel erg handig, wij moeten nu telkens in de weer met die gele levelers, het zou veel makkelijker zijn als de RV veel stabieler is en zich zelf gelijk levelt.
-Achter de bij rijders stoel zit nog een stoel, wij/ik snap nog niet wat daarmee kan wij gebruiken hem nu als legruimte, maar ik vind hem vreselijk oncomfortabel zitten omdat je veel te rechtop zit en het blokkeert de bijrijders stoel om in de achterste stand naar achter te gaan (hij moet helemaal naar voor).
-De meter die de inhoud van de tank geeft is kapot, we houden nu aan dat hij 5MPG rijdt en houden het verbruik bij, zo weten we wanneer we ongeveer moeten tanken, maar het hoort natuurlijk niet dat die kapot is.
Voor de rest super
P.S Het klopt inderdaad van de regio codes, tot nu toe werken alleen illegale DVD's (sshshhhttt!)
maar die heb ik natuurlijk niet 
De Road Bear camper bevalt super, het is gewoon allemaal kwaliteitsspul.
We hebben tot nu toe de riool slang en de waterslang vervangen omdat die alle twee lekte, en we hebben de glazen aangevuld omdat we dat zelf prettiger vonden. Een paar irritaties:
-De levelers van El Monte lijken nu wel heel erg handig, wij moeten nu telkens in de weer met die gele levelers, het zou veel makkelijker zijn als de RV veel stabieler is en zich zelf gelijk levelt.
-Achter de bij rijders stoel zit nog een stoel, wij/ik snap nog niet wat daarmee kan wij gebruiken hem nu als legruimte, maar ik vind hem vreselijk oncomfortabel zitten omdat je veel te rechtop zit en het blokkeert de bijrijders stoel om in de achterste stand naar achter te gaan (hij moet helemaal naar voor).
-De meter die de inhoud van de tank geeft is kapot, we houden nu aan dat hij 5MPG rijdt en houden het verbruik bij, zo weten we wanneer we ongeveer moeten tanken, maar het hoort natuurlijk niet dat die kapot is.
Voor de rest super

P.S Het klopt inderdaad van de regio codes, tot nu toe werken alleen illegale DVD's (sshshhhttt!)

9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dan had je 'm niet kapot moeten maken!1250 schreef:-De meter die de inhoud van de tank geeft is kapot, we houden nu aan dat hij 5MPG rijdt en houden het verbruik bij, zo weten we wanneer we ongeveer moeten tanken, maar het hoort natuurlijk niet dat die kapot is.

Gewoon voor de zekerheid elke 200 mijl of zo tanken...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Ik heb 'm niet kapot gemaakt
Kan ik hem trouwens in Las Vegas even afgeven dat die gemaakt wordt als ik ervoor even bel?

Kan ik hem trouwens in Las Vegas even afgeven dat die gemaakt wordt als ik ervoor even bel?
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Had je al naar het roadside assistance nummer gebeld ervoor (achterop de sleutelhanger)?
Zij zullen uiteindelijk moeten beslissen of het wel of niet mogelijk is om in Las Vegas langs te gaan (kan men het zelf repareren of moet het door een dealer worden gedaan vanwege de garantie, is er de tijd voor, enz. enz.).
Zij zullen uiteindelijk moeten beslissen of het wel of niet mogelijk is om in Las Vegas langs te gaan (kan men het zelf repareren of moet het door een dealer worden gedaan vanwege de garantie, is er de tijd voor, enz. enz.).
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik snap eigenlijk niet dat je zo vaak levellers nodig hebt. Wij gebruiken die dingen maar heel af en toe, meestal zijn de campsites toch aardig recht?
Niet in de parken
dan heb je ze echt nodig. Maar ik snap alleen niet waarom dat zo onhandig/lastig is ......
RV op de plek rijden even kijken waar de levelers moeten komen voor de wielen leggen en dan erop rijden,... kind kan de was doen.
Ohja, misschien een tip:
leg de levelers niet in het ruim (dat is echt te lastig) maar achter de stoel achter de bijrijder. Daar is ruimte zat.
vrolijke groetjes,

RV op de plek rijden even kijken waar de levelers moeten komen voor de wielen leggen en dan erop rijden,... kind kan de was doen.
Ohja, misschien een tip:
leg de levelers niet in het ruim (dat is echt te lastig) maar achter de stoel achter de bijrijder. Daar is ruimte zat.
vrolijke groetjes,
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ha, niet in die A-klasse, daar zit nou net die rotstoel waar 1250 zo'n hekel aan heeftyarrah schreef:Niet in de parkenmaar achter de stoel achter de bijrijder. Daar is ruimte zat.
vrolijke groetjes,

Ik ben dol op die stoel. Tijdens het rijden hebben we hem niet nodig, maar als Albert 's avonds languit op de bank ligt, zit ik op de passagiersstoel die ik heb omgedraaid, met mijn voeten op dat rotstoeltje. Heerlijke houding om een boek te lezen!
Enne, 1250 is van de luxe parken met zwembad en WIFI, die zijn bijna altijd wel 'level'

Oeh dat kan ik ook proberen.... maar hoe krijg ik die stoel 90 graden gedraaid, bij mij gaat 'ie niet verder dan 45 graden.
P.S Misschien volgende keer toch maar satelliet internet meenemen
Internet is vaak vreselijk traag of heeft een heel zwak bereik, jammer.
P.S Misschien volgende keer toch maar satelliet internet meenemen

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mmm, bij mij draait die stoel gewoon altijd wel, vreemd ...
En ja, dat het internet vaak traag is, had ik je wel kunnen vertellen. Da's vaak een ramp. Ha, kom, het blijft kamperen he??
En ja, dat het internet vaak traag is, had ik je wel kunnen vertellen. Da's vaak een ramp. Ha, kom, het blijft kamperen he??

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
"Kamperen"? In een A-klasse?

Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Even de klachten van onze vrienden die in de 26-28 FT de Freelander rijden:
Minpunten:
-De hook up is over de hele camper verspreidt de black water is aan de andere kant dan de grey water dat is redelijk irritant.
-De klepjes van de hook up kunnen niet omhoog blijven.
-Ze zouden graag een luikje in de douche willen hebben.
Voor de rest is alles super!
Minpunten:
-De hook up is over de hele camper verspreidt de black water is aan de andere kant dan de grey water dat is redelijk irritant.
-De klepjes van de hook up kunnen niet omhoog blijven.
-Ze zouden graag een luikje in de douche willen hebben.
Voor de rest is alles super!
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja, over smaak valt te twisten natuurlijk... de een geeft er niks om dat 'ie even naar de andere kant van de camper moet lopen om de black water valve te openen/sluiten die paar keer dat het nodig is, de ander valt erover... helaas is dat nu eenmaal hoe de camper is ontworpen.
Welke klepjes van de hookup bedoel je?
En met luikje bedoel je een roof vent in de douche, denk ik?
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Alle, alleen bij de achterklep zit een houdertje om het luik om hoog te houden bij de andere allemaal niet, had beter afgewerkt kunnen worden...Dento schreef:
Ja.
- Inge
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
oowh, wij hadden op "onze" 28 ft Coachmen Freelander wel bij alle kleppen een houdertje...
Groetjes Inge
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
Raar...
Nu lekker buiten aan het ontbijten, straks van Bryce Canyon naar Zion rijden, lekkere korte dag.
Nu lekker buiten aan het ontbijten, straks van Bryce Canyon naar Zion rijden, lekkere korte dag.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Normaal hoort inderdaad overal een houdertje te zitten, behalve aan de bestuurderskant. Dit vanwege de slideout die daar zit, en als je de slideout uitschuift terwijl je de kleppen omhoog houdt met de houdertjes dan is het gevolg niet zo fraai - vandaar geen houdertjes onder de slideout. Voor de rest moeten ze wel overal zitten, eigenlijk (behalve als er serviceluikjes van de boiler o.i.d. in de weg zouden zitten).1250 schreef:Alle, alleen bij de achterklep zit een houdertje om het luik om hoog te houden bij de andere allemaal niet, had beter afgewerkt kunnen worden...
Wat betreft het dakluikje in de douche - ook dat is een ontwerpkeuze die is gemaakt. In de kleinere campers zijn toilet en douche niet gescheiden, en is er wel een dakluikje bij de douche in de buurt...
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Als je de toiletdeur open zet kan je toch gebruik maken van het dakvenster in het toilet of werkt dat niet zo in een A-classe?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij mij staat de toiletdeur altijd open tijdens het douchen in de A-klasse, want daardoor sluit je het natte gedeelte en de slaapkamer af van de rest van de camper en ben je niet zichtbaar van buitenaf als je de rolgordijntjes in de slaapkamer laat zakken. En in de wc zit inderdaad een dakluik met ventilator.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
En je zou de harmonicadeur van het slaapgedeelte ook nog dicht kunen doen.
Wij doen het ook zo de keren dat we in de camper douchen, maar als we op een private camping staan douchen we gewoon daar.
Wij doen het ook zo de keren dat we in de camper douchen, maar als we op een private camping staan douchen we gewoon daar.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht