Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
van te voren reserveren of niet
van te voren reserveren of niet
hallo
Wij gaan in september naar amerika onze reis ziet er als ongeveer als volgt uit:
Dag 1 amsterdam - san fransico (GEBOEKT)
dag 2 san fransisco (GEBOEKT)
dag 3 san fransisco (GEBOEKT)
dag 4 san fransisco yosemite
dag 5 yosemite -dead valley - las vegas (GEBOEKT)
dag 6 las vegas (GEBOEKT)
dag 7 las vegas - zion
dag 8 zion
dag 9 zion - bryce canyon
dag 10bryce
dag 11bryce - canyon land
dag 12 canyon land - arches
dag 13 arches - glen canyon
dag 14 glen canyon - grand canyon
dag 15 grand canyon
dag 16 ?
dag 17 ?
dag 18 ?
dag 19 josua tree?
dag 20 phoenix/ scottsdale
dag 21 san diego
dag 22 los angeles (GEBOEKT)
dag 23 los angeles (GEBOEKT)
dag 24 los angeles (GEBOEKT)
Zoals je ziet hebben we alleen de grote steden geboekt verder wilde we de rest op de bonne fooi doen maar is dat wel verstandig vooal bij de nationale parken???
We willen het liefst niet te veel vast leggen , zoals je ziet heb ik vooral opgeschreven wat we willen zien en hoe lang we overal blijven kan nog veranderen!
Ook was mijn vraag ofd niet reserveren goed koper is als het van te voren vast leggen!!!
Alvast bedankt
Wij gaan in september naar amerika onze reis ziet er als ongeveer als volgt uit:
dag 6 las vegas (GEBOEKT)
dag 7 las vegas - zion
dag 8 zion
dag 9 zion - bryce canyon
dag 10bryce
dag 11bryce - canyon land
dag 12 canyon land - arches
dag 13 arches - glen canyon
dag 14 glen canyon - grand canyon
dag 15 grand canyon
dag 16 ?
dag 17 ?
dag 18 ?
dag 19 josua tree?
dag 20 phoenix/ scottsdale
dag 21 san diego
Zoals je ziet hebben we alleen de grote steden geboekt verder wilde we de rest op de bonne fooi doen maar is dat wel verstandig vooal bij de nationale parken???
We willen het liefst niet te veel vast leggen , zoals je ziet heb ik vooral opgeschreven wat we willen zien en hoe lang we overal blijven kan nog veranderen!
Ook was mijn vraag ofd niet reserveren goed koper is als het van te voren vast leggen!!!
Alvast bedankt
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: van te voren reserveren of niet
Allereerst wil ik zeggen dat het jammer is dat je Las Vegas al geboekt hebt, omdat je nu wel heel erg weinig tijd hebt voor mooie parken als Yosemite en Death Valley. Als je die nachten nog kosteloos zou kunnen annuleren en verplaatsen zou dat geweldig zijn.
Dag 19 en 20 zou ik in ieder geval omdraaien, aangezien Joshua Tree N.P. op de route van Phoenix naar San Diego ligt.
Dag 19 en 20 zou ik in ieder geval omdraaien, aangezien Joshua Tree N.P. op de route van Phoenix naar San Diego ligt.
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Dat vind ik ook. Ik zou zeker een extra overnachting plannen voor Yosemite én Death Vallay. Dus als het kan, alles opschuiven. Kun je de boeking van LV nog annuleren? En dan nog een extra nacht Phoenix als het kan? Daar is veel te doen in de omgeving.gleuknie schreef:Allereerst wil ik zeggen dat het jammer is dat je Las Vegas al geboekt hebt, omdat je nu wel heel erg weinig tijd hebt voor mooie parken als Yosemite en Death Valley.
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ik zou ook zeker net als hiervoor wordt gezegd schuiven, yosemite is een schitterend park en death valley ook. Waarschijnlijk kan je kosteloos anuleren in Las Vegas.
Verder zou ik niks boeken.... Wij hebben vorig jaar de hele reis geboekt en best spijt van gehad. Er zijn zoveel hotels te krijgen, zelfs Las Vegas hoef je niet van te voren te boeken.
Groetjes Ess
Verder zou ik niks boeken.... Wij hebben vorig jaar de hele reis geboekt en best spijt van gehad. Er zijn zoveel hotels te krijgen, zelfs Las Vegas hoef je niet van te voren te boeken.
Groetjes Ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Ik zou zeker Las Vegas opschuiven.
Voor Zion en Bryce heb je 2 nachten per plaats gepland en voor Yosemite maar 1.
Zou ik eerder andersom doen omdat Zion en Bryce ook parken zijn die je in 1 dag kan doen.
Voor Zion en Bryce heb je 2 nachten per plaats gepland en voor Yosemite maar 1.
Zou ik eerder andersom doen omdat Zion en Bryce ook parken zijn die je in 1 dag kan doen.
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wat is de reden dat je daar spijt van hebt gehad Esther?ess schreef: Verder zou ik niks boeken.... Wij hebben vorig jaar de hele reis geboekt en best spijt van gehad. Er zijn zoveel hotels te krijgen, zelfs Las Vegas hoef je niet van te voren te boeken.
Groetjes Ess
Wij zijn ook voorstanders van niet teveel van tevoren boeken maar ik hoor hier niet vaak mensen zeggen dat ze er spijt van hebben dat ze gereserveerd hadden.
Marjon
kenjilot schreef:

Hier zou ik toch nog even over nadenken zoals hierboven al meer gemeld.
Even de cijfers. Yosemite - DV - LV is 420 mijl (672 km) met een zuivere reistijd van 9u20 en dat zonder één stop. Dus heb je niets van de Tioga Pas gezien, tenzij vanuit de auto, en niets van Death Valley, tenzij vanuit de auto. Ook op de 395 is nog veel moois te zien.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Misschien omdat de Nederlandse reisorganisaties bijna altijd het Circus Circus boeken in LV.vana schreef:Wat is de reden dat je daar spijt van hebt gehad Esther?ess schreef: Verder zou ik niks boeken.... Wij hebben vorig jaar de hele reis geboekt en best spijt van gehad. Er zijn zoveel hotels te krijgen, zelfs Las Vegas hoef je niet van te voren te boeken.
Groetjes Ess
Wij zijn ook voorstanders van niet teveel van tevoren boeken maar ik hoor hier niet vaak mensen zeggen dat ze er spijt van hebben dat ze gereserveerd hadden.
Marjon

- Pieter & Mirjam
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Wij zijn sinds 7 augustus terug van onze reis uit USA, ik had alles wel geboekt en dat is ons goed bevallen.
Ook Vegas hadden we geboekt, wij vonden het juist prettig dat je niet druk hoeft te maken om een slaapplaats,
het feit dat er iemand je al verwacht werkte voor ons fijn.
Ik zou idd de route Yosemite, Dead Valley etc. aanpassen, dat is echt een klere-eind en zonde om zoveel te rijden en
niets te bekijken. Wij deden het andersom maar hadden LV 2 nachten, Dead Valley 1 nacht en 2 nachten in Yosemite, deze
tijd hebben wij ook zeker gebruikt en er is zoveel te zien. Om 9 uur te rijden op 1 dag zou mij teveel zijn, maar goed
dat is ieder zijn eigen keuze. Helemaal omdat ik zie dat je ook nog zeker 3/4 dagen hebt wat je nog niet bepaald hebt..
Wij reden gemiddeld 3/ 4 uur per dag, met 3x een uitschieter van 5/6 uur, dat vonden wij toch ook lang genoeg moet ik
Zeggen. helemaal omdat je onderweg zeker 60x stopt omdat je zoveel moois om je heen ziet..
Wij sliepen in Las Vegas trouwens bij Bill's Gambling Hall, prima kamer en midden op de STrip, vond ik een voordeel ten opzichte
van Circus Circus die voor mijn gevoel helemaal aan het begin zit.
Gr Mirjam
P.S. onze reis was GEWELDIG in 1 woord!! Wordt vervolgd zeg ik
Ook Vegas hadden we geboekt, wij vonden het juist prettig dat je niet druk hoeft te maken om een slaapplaats,
het feit dat er iemand je al verwacht werkte voor ons fijn.
Ik zou idd de route Yosemite, Dead Valley etc. aanpassen, dat is echt een klere-eind en zonde om zoveel te rijden en
niets te bekijken. Wij deden het andersom maar hadden LV 2 nachten, Dead Valley 1 nacht en 2 nachten in Yosemite, deze
tijd hebben wij ook zeker gebruikt en er is zoveel te zien. Om 9 uur te rijden op 1 dag zou mij teveel zijn, maar goed
dat is ieder zijn eigen keuze. Helemaal omdat ik zie dat je ook nog zeker 3/4 dagen hebt wat je nog niet bepaald hebt..
Wij reden gemiddeld 3/ 4 uur per dag, met 3x een uitschieter van 5/6 uur, dat vonden wij toch ook lang genoeg moet ik
Zeggen. helemaal omdat je onderweg zeker 60x stopt omdat je zoveel moois om je heen ziet..
Wij sliepen in Las Vegas trouwens bij Bill's Gambling Hall, prima kamer en midden op de STrip, vond ik een voordeel ten opzichte
van Circus Circus die voor mijn gevoel helemaal aan het begin zit.
Gr Mirjam
P.S. onze reis was GEWELDIG in 1 woord!! Wordt vervolgd zeg ik
2009 - Rondreis West-USA
2011 - Rondreis West-USA
2015 - NYC- LAS VEGAS Christmas/New Years' Eve
2011 - Rondreis West-USA
2015 - NYC- LAS VEGAS Christmas/New Years' Eve
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Alleen in de nationale parken zou ik boeken, hoewel september al wat rustiger is dan het "echte" hoogseizoen.
Erbuiten is nergens voor nodig, motels genoeg.
Wel zou ik inderdaad even de route wat beter maken, nu vlieg je langs sommige stukken, zonde.
Erbuiten is nergens voor nodig, motels genoeg.
Wel zou ik inderdaad even de route wat beter maken, nu vlieg je langs sommige stukken, zonde.
Ik boek ook alleen de aankomst en vertrek hotels.
Mijn aankomst is in LA welk hotel heb jij hiervoor geboekt?
Ik wil gewoon een goed hotel en niet hopen op een goed hotel via priceline.
Gr.
Ferran
Mijn aankomst is in LA welk hotel heb jij hiervoor geboekt?
Ik wil gewoon een goed hotel en niet hopen op een goed hotel via priceline.
Gr.
Ferran
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Als je 3-sterren of hoger aangeeft kom je in de regel in een uitstekend hotel te zitten bij Priceline. Juist de eerste en laatste dag zijn heel goed te boeken via Priceline omdat de overnachtingsplaatsen dan vaak toch al vast staan. Ook bij Hotwire kun je leuke aanbiedingen tegenkomen.Ferran schreef:Ik wil gewoon een goed hotel en niet hopen op een goed hotel via priceline.
Vorige week nog iemand geholpen voor de 1e en laatste 2 nachten van een vakantie. Beide via Hotwire geboekt, beide hotels bleken hetzelfde te zijn maar wel in een Crown Plaza.

Als je je van te voren goed inleest op biddingfortravel.com en betterbidding.com kun je al redelijk goed beoordelen in welk hotel je zou terecht zou kunnen komen.
Roland
EEN NIEUWE PLANNING VOOR ONZE REIS
dag 5 yosemite
dag 6 yosemite / sequoia
dag 7 sequoia / dead valley
dag 8 dead valley / las vegas
dag 9las veges
dag 10 zion
dag 11 zion / bryce
dag 12 bryce
dag 13bryce/canyon land
dag 14 canyon land / arches
dag 15 arches / glencanyon
dag 16 glencanyon / grand canyon
dag 17 grand canyon
dag 18 ?
dag 19 phoenix / scotsdale
dag 20 josua tree
dag 21 san diego
Nog een paar vraagjes : we willen nog steeds niet te veel boeken van te voren maar welke nationale parken zouden jullie boeken alle of....
en zouden jullie sequoia overslaan?? en wat zal ik op het ? zetten?
dag 5 yosemite
dag 6 yosemite / sequoia
dag 9las veges
dag 10 zion
dag 11 zion / bryce
dag 12 bryce
dag 13bryce/canyon land
dag 14 canyon land / arches
dag 15 arches / glencanyon
dag 16 glencanyon / grand canyon
dag 17 grand canyon
dag 18 ?
dag 20 josua tree
dag 21 san diego
Nog een paar vraagjes : we willen nog steeds niet te veel boeken van te voren maar welke nationale parken zouden jullie boeken alle of....
en zouden jullie sequoia overslaan?? en wat zal ik op het ? zetten?
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Die dag Sequoia zou ik omruilen voor een nacht tussen Yosemite en Death Valley.dag 6 yosemite / sequoia
dag 9las veges
Sequoia ligt namelijk helemaal niet lekker op de route.
Dus vanuit Yosemite dus via de Tioga Pass rijden en aan de andere kant een overnachting in bijvoorbeeld Bishop.
De dag daarna naar Death Valley.
Misschien is dit iets...dag 17 grand canyon
dag 18 ?
dag 20 josua tree
dag 21 san diego
Dag 18 Grand Canyon - Needles (of omgeving)
Dag 19 Needles - Joshua Tree
Dag 20 Joshua Tree - San Diego
Dag 21 San Diego
Dag 22 SD - Los Angeles (GEBOEKT)
Zo heb je 2 nachten in San Diego en een volle dag om iets te gaan bekijken.
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
vandaar dat veel mensen sequoa overslaan, als het niet lekker op de route ligt kan het er ook tussen uit maar dan hou ik onderaan wel weer een dag over hihi
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee, je houdt geen dag over, want je kunt dan het beste een andere stop tussen Yosemite en Death Valley inlassen. Bertnoemde Bishop, maar je zou ook kunnen denken aan iets dichter bij Yosemite, vlak buiten het park, zoals Lee Vining, of Mammoth Lakes. Dan heb je voldoende tijd voor de Tioga Road, en je kunt ook nog Bodie en Mono Lake bekijken.kenjilot schreef:vandaar dat veel mensen sequoa overslaan, als het niet lekker op de route ligt kan het er ook tussen uit maar dan hou ik onderaan wel weer een dag over hihi
Reserveren voor Yosemite is aan te raden, kijk eens op http://www.yosemitepark.com wat de mogelijkheden zijn.
Wat het laatste stuk betreft: kijk eerst eens wat je allemaal wilt doen in LA en San Diego. Die ene nacht San Diego is niet veel als je naar Seaworld of de Zoo wilt, en je wilt ook nog iets van de stad zien. Phoenix zou ik links laten liggen. Je kunt via Sedona rijden of iets van route 66 meenemen.
Ik vind de route verder prima. Je zou nog kunnen overwegen om een dag Bryce minder te doen en tussen Bryce en Moab nog een overnachting te doen. Of blijf langer in Moab.
Marianne
Na een hele avond op google maps is de route weer drastisch veranderd
WEER EEN NIEUWE PLANNING VOOR ONZE REIS
dag 5 yosemite
dag 6 yosemite / ?
dag 7 ? / dead valley
dag 9 las veges
dag 10las vegas / zion
dag 11zion
dag 12zion/ bryce
dag 13bryce
dag 14bryce / page
dag 15 page / monument valley
dag 16 monument valley / grand canyon
dag 17 grand canyon / phoenix
dag 18 phoenix (+scotsdale)
dag 19 scotsdale / josua tree
dag 20 josua tree/ san diego
dag 21 san diego
Hebben we nu overal genoeg tijd en zitten er geen gekke dingen meer tussen? of zou je nog dingen toevoegen of weg laten??
WEER EEN NIEUWE PLANNING VOOR ONZE REIS
dag 5 yosemite
dag 6 yosemite / ?
dag 7 ? / dead valley
dag 9 las veges
dag 10las vegas / zion
dag 11zion
dag 12zion/ bryce
dag 13bryce
dag 14bryce / page
dag 15 page / monument valley
dag 16 monument valley / grand canyon
dag 17 grand canyon / phoenix
dag 18 phoenix (+scotsdale)
dag 19 scotsdale / josua tree
dag 20 josua tree/ san diego
dag 21 san diego
Hebben we nu overal genoeg tijd en zitten er geen gekke dingen meer tussen? of zou je nog dingen toevoegen of weg laten??
Kan nog net iets beter wat mij betreft
Hoe denk je over het volgende:
dag 4 san fransisco - yosemite
dag 5 yosemite
dag 6 yosemite - Lee Vining
dag 7 Lee Vining - death valley
dag 8 death valley - las vegas
dag 9 las vegas
dag 10 las vegas - zion
dag 11 zion
dag 12 zion - bryce
dag 13 Bryce - Torrey
dag 14 Torrey - Monument Valley
dag 15 Monument Valley - Page
dag 16 Page - grand canyon
dag 17 grand canyon - Sedona (of Kingman/Needles als je voor route 66 kiest)
dag 18 Sedona (of Kingman/Needles) - Palm Springs (Joshua Tree)
dag 19 Palm Springs - San Diego
dag 20 San Diego (Sea World)
dag 21 San Diego (stadsbezoek)
dag 22 San Diego - los angeles (GEBOEKT)
dag 23 Los Angeles (GEBOEKT)
dag 24 Los Angeles (GEBOEKT)
Bart

Hoe denk je over het volgende:
dag 4 san fransisco - yosemite
dag 5 yosemite
dag 6 yosemite - Lee Vining
dag 7 Lee Vining - death valley
dag 8 death valley - las vegas
dag 9 las vegas
dag 10 las vegas - zion
dag 11 zion
dag 12 zion - bryce
dag 13 Bryce - Torrey
dag 14 Torrey - Monument Valley
dag 15 Monument Valley - Page
dag 16 Page - grand canyon
dag 17 grand canyon - Sedona (of Kingman/Needles als je voor route 66 kiest)
dag 18 Sedona (of Kingman/Needles) - Palm Springs (Joshua Tree)
dag 19 Palm Springs - San Diego
dag 20 San Diego (Sea World)
dag 21 San Diego (stadsbezoek)
dag 22 San Diego - los angeles (GEBOEKT)
dag 23 Los Angeles (GEBOEKT)
dag 24 Los Angeles (GEBOEKT)
Bart
Grts, Bart
- Bravy
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Kenjilot,
Wij zijn net een paar dagen terug uit de VS. Jouw route komt in veel opzichten overeen met die van ons. Alles hangt natuurlijk af van jullie eigen voorkeuren (bv. steden versus natuurgebieden) en wat jullie in de parken van plan zijn te doen. Ik heb hieronder wat overwegingen voor je:
dag 5 yosemite
dag 6 yosemite / Lee Vining (Mono Lake/Panum Crater)
dag 7 Lee Vining / dead valley
dag 9 las veges
dag 10las vegas / zion
dag 11 zion/ bryce Van Zion naar Bryce is maar ongeveer 80 mijl. Wij hebben jouw dag 11 en 12 in 1 dag gedaan.
dag 12 bryce
dag 13 bryce / torrey (via Scenic Byway 12)
dag 14 Torrey / Moab
dag 15 Moab (Arches NP)
dag 16 Moab / Monument Valley
dag 17 Monument Valley / Page
dag 18 Page / Grand Canyon
dag 19 Grand Canyon / Kingman (Route 66)
dag 20 Kingman / Twentynine Palms
dag 21 Twentynine Palms / Los Angeles
Je hebt dan nog een dag speling voor bv. Canyonlands (Moab) of Mesa Verde, maar Phoenix en San Diego worden dan overgeslagen. Zoals ik al schreef: kwestie van voorkeuren.....
Je zou nog even op mijn reisverslag kunnen kijken (http://www.bravy.nl). Daar staat ook een complete dagindeling in, zodat je kunt zien wat allemaal in 1 dag haalbaar is.
Succes met puzzelen
René
Wij zijn net een paar dagen terug uit de VS. Jouw route komt in veel opzichten overeen met die van ons. Alles hangt natuurlijk af van jullie eigen voorkeuren (bv. steden versus natuurgebieden) en wat jullie in de parken van plan zijn te doen. Ik heb hieronder wat overwegingen voor je:
dag 5 yosemite
dag 6 yosemite / Lee Vining (Mono Lake/Panum Crater)
dag 7 Lee Vining / dead valley
dag 9 las veges
dag 10las vegas / zion
dag 11 zion/ bryce Van Zion naar Bryce is maar ongeveer 80 mijl. Wij hebben jouw dag 11 en 12 in 1 dag gedaan.
dag 12 bryce
dag 13 bryce / torrey (via Scenic Byway 12)
dag 14 Torrey / Moab
dag 15 Moab (Arches NP)
dag 16 Moab / Monument Valley
dag 17 Monument Valley / Page
dag 18 Page / Grand Canyon
dag 19 Grand Canyon / Kingman (Route 66)
dag 20 Kingman / Twentynine Palms
dag 21 Twentynine Palms / Los Angeles
Je hebt dan nog een dag speling voor bv. Canyonlands (Moab) of Mesa Verde, maar Phoenix en San Diego worden dan overgeslagen. Zoals ik al schreef: kwestie van voorkeuren.....
Je zou nog even op mijn reisverslag kunnen kijken (http://www.bravy.nl). Daar staat ook een complete dagindeling in, zodat je kunt zien wat allemaal in 1 dag haalbaar is.
Succes met puzzelen

René
Groet,
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: W Australië
2026: Alaska
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: W Australië
2026: Alaska
Ik zou gerust van Yosemite in een dag naar Death Valley rijden, dan kun je daar overnachten.
Wij hebben er in 2007 iets meer dan 9 uur over gedaan met tussenstops bij Bodie en Mono Lake S.R. en dat is ons heel goed bevallen.
Totale reistijd was ongeveer 7 uur met een ruim uur Bodie en een half uurtje Mono Lake en nog een korte sanitaire stop onderweg bij Lone Pine.
Maar goed wij hadden wel 2 chauffeurs die het beiden niet erg vinden om 2-2,5 uur achter elkaar te rijden.
We zijn 's ochtends op tijd vertrokken (half acht) en waren aan het einde van de middag in DV (half vijf).
Wij hebben er in 2007 iets meer dan 9 uur over gedaan met tussenstops bij Bodie en Mono Lake S.R. en dat is ons heel goed bevallen.
Totale reistijd was ongeveer 7 uur met een ruim uur Bodie en een half uurtje Mono Lake en nog een korte sanitaire stop onderweg bij Lone Pine.
Maar goed wij hadden wel 2 chauffeurs die het beiden niet erg vinden om 2-2,5 uur achter elkaar te rijden.
We zijn 's ochtends op tijd vertrokken (half acht) en waren aan het einde van de middag in DV (half vijf).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 2741 Weergaves
-
Laatste bericht door HillBillies
-
- 3 Reacties