Hij wilde eigenlijk morgen al gaan werken maar ze hebben hem op het werk verboden om voor maandag te komen, lekker een paar daagjes vrij dus.
Marjon
Jamaar , liefde geven is toch liefde krijgen ?manja schreef:Marjon, beterschap voor Ger, je hebt gelijk...die mannen moet je niet te veel verwennen
ik was best een liefhebbende echtgenote voor hem hoor.
thuul schreef:Marjon:ik was best een liefhebbende echtgenote voor hem hoor.
Daar worden ze sterk en groot van toch: liefhebbende verwaarlozing noemen we dat op het werk
Ja, vermoedelijk wel Ellen en zijn collega's ook.Ellen Schaefer schreef:Tjee, begrijp ik het goed en heeft je man de mexicaanse griep/swine flu gehad? Ik ben een beetje de forums aan het verkennen en kwam jouw berichtje tegen. Ik hoop dat je man goed opknapt.
Oke , dan is het goedvana schreef:Ik heb geen druk gezin hoor ze zijn al volwassen en ik heb ook alle tijd.![]()
Maar het is maar gekheid hoor, natuurlijk zorg ik wel voor hem als hij ziek is. Sterker nog, Ger is jaren ernstig ziek geweest en ik was best een liefhebbende echtgenote voor hem hoor.
Marjon
Ik ben op vakantie in Aruba en lees op het moment sporadisch mee, maar is die griep niet heel naar voor Ger? Of valt het wel mee? Sterkte in ieder geval en hopelijk krijgt de rest van het gezin het niet.vana schreef:Dat lijkt er wel op Marloes. de mexicaanse griep gaat heel snel. De koorts loopt heel snel op.
Ger is vandaag even naar buiten geweest maar dat viel hem vies tegen, hij is nog lang niet in orde.
Marjon
Valt wel mee hoor Petra. Hij is wel een paar dagen goed ziek geweest, koorts rillen, spierpijn enz. Maar niet meer dan bij een gewone stevige griep.Petra/VS schreef:
Ik ben op vakantie in Aruba en lees op het moment sporadisch mee, maar is die griep niet heel naar voor Ger? Of valt het wel mee? Sterkte in ieder geval en hopelijk krijgt de rest van het gezin het niet.
Ik geloof ook niet in samenzweringstheorieen, maar ik denk dat iedere onderneming die ermee te maken heeft uit zichzelf de medicijnen hoog aan blijft prijzen. Het is normaal dat je je product aanprijst dus verkeerd is het niet, maar ik denk wel dat men zo een verergerd beeld kan krijgen ervan.Bandido schreef: En wat de farmeutische industrie betreft, natuurlijk zullen er best wat bedrijven geld aan verdienen maar verder geloof ik nooit zo in die samenzweringstheorieen.
Ik ben overigens net op vakantie geweest in Mexico, heb een heerlijke vakantie gehad en van H1N1 was weinig te merken.