Vervolgens staat er ook nog duidelijk bij, met aanvink vakje:Opgelet! Een aanvraag die via een derde partij wordt verstuurd kan tegen de regels van ESTA ingaan. Kijk uit voor misbruikende websites die maar al te graag uw gegevens willen ontvangen en claimen een aanvraag voor u te doen. Zelf een ESTA aanvraag maken is de enige manier die 100% veilig is. Aan reizigers die geen rechtmatige ESTA hebben wordt de toegang tot de Vernigde Staten niet verleent door de “U.S. Customs and Border Protection”. Download de ESTA Aanvraag Gids nu en vraag hem vandaag nog aan!
Dus ze vragen geen esta voor je aan, ze verkopen je een handige gids hoe het moet.Ik ga akkoord om aan ESTA.US US$49.75 te betalen voor de ESTA Aanvraaggids voor reistoestemming, die door meerdere reizigers kan worden ingekeken. Ik erken dat ESTA.US een privé informatie website is.
Met een minuut lezen is dat duidelijk, lijkt mij toch voor iedereen haalbaar!
En dit is wettelijk geen oplichting, sterker nog, ze informeren je nadrukkelijk en op meerdere plekken dat je zelf je aanvraag moet doen.
Je zou het hooguit op misleiding kunnen gooien, maar dan nog heb je zelf niet goed gelezen.
Natuurlijk is het wel oplichting, maar wettelijk niet.