Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MGM grand vs Planet Hollywood

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
martijn76
Amerika-expert

Re: MGM grand vs Planet Hollywood

Bericht door martijn76 »

Waarschijnlijk moet je lid zijn van de players club om te kunnen boeken. Als je het nummer van je spelerskaart in moet geven bij de boeking, dan wordt het lastig. Als dit niet zo is, dan kan je gewoon boeken en voordat je naar de inchecklobby gaat, even langs de players club en een kaart aan laten maken, zodat je deze kan laten zien als er door de clerk aan de balie van de incheckbalie naar gevraagd wordt.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ik zou met deze aanbieding oppassen, deze aanbieding wordt alleen verstuurd naar mensen die al een playerspas hebben, nou kan die verstuurd worden naar iedereen met een pas, maar ook alleen maar naar mensen die voldoende gegokt (verloren :? ) hebben in het verleden, als je dan met je gloednieuwe pasje gaat inchecken kun je wel eens rack-rate gaan betalen.
bibitv
Amerikafan

Bericht door bibitv »

Bedankt Martijn.

Bij het offer staat $25 entertainment credit is a one time credit valid towards Ka or MGM Grand’s Crazy Horse and must be redeemed after check-in.
Betekent dit dat je verplicht wordt om naar KA of naar de MGM's Crazy Horse te gaan ? To redeem betekent toch "nakomen' voor zover mijn Engels reikt...

We zijn wel geïnteresseerd in de kamerprijs, maar niet zo zeer in alle extra's :-) en helemaal niet als deze verplicht worden.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Ik denk dat je niet verplicht om naar een van deze shows te gaan, maar mocht je toch gaan, dan krijg je de korting. Ik denk dat ze bedoelen dat je het pas kan gebruiken nadat je ingecheckt hebt.
patrickvandepol
Amerikafan

Bericht door patrickvandepol »

uit deze dingen moet ik dus opmaken dat het allebei wel goede hotels zijn...

maar boeken via smarter vegas is dus wel ok. het is een betrouwbare site??
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Patrick, je hebt deze vraag al eerder gesteld en daar al antwoord op gekregen van Harry.....kijk maar eens op de eerste pagina van dit draadje.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Harry schreef:Je boekt niet bij Smartervegas volgens mij, dat is alleen maar een site met promocodes, je wordt doorgelinkt naar een andere site, meestal de site van het hotel zelf, dus daar zou ik me geen zorgen over maken.

Nog maar een keer dan. :wink: :D
ZaGeP
Amerika-ontdekker

Bericht door ZaGeP »

stefannelies schreef:Na weken zoeken, vergelijken, twijfelen, kiezen en weer veranderen heb ik net Planet Hollywood geboekt.
2 nachten voor $ 178.00

Was het maar vast september .... :wink:
Wij hebben ook 1 nacht in het Planet Hollywood Resort in Vegas geboekt via usareisen.de en hebben slechts 44 euro betaald voor een kamer met fountainvieuw (zicht op de fonteinen van het Bellagio)!

Grtz ZaGeP
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Betaalde je per persoon of per kamer ?
Groetjes, Nel
patrickvandepol
Amerikafan

Bericht door patrickvandepol »

ja zag net op hun site goede prijzen! voor drie nachten Planet hollywood 144 euro voor twee personen!!

lijkt me een goede prijs toch?!?!
ZaGeP
Amerika-ontdekker

Bericht door ZaGeP »

Girl_2004 schreef:Betaalde je per persoon of per kamer ?
De Prijs van 44 euro bij ons is wel degelijk per kamer en niet per persoon. Wij hebben bijna al onze hotels via usareisen.de geboekt en ze zijn stuk voor stuk goedkoop. Ander voorbeeld is bvb een deluxe kamer in het Sheraton LAX hotel hebben we 66 euro per nacht per kamer betaald.
Ook onze huurwagen betaalden we bijna de helft van de officiele prijs bij Alamo via usareisen.de en de verhuur gaat toch via Alamo!
usareisen.de lijkt mij echt wel de top!

Grtz ZaGeP
stefannelies
Amerika-ontdekker

Bericht door stefannelies »

ZaGeP schreef:
stefannelies schreef:Na weken zoeken, vergelijken, twijfelen, kiezen en weer veranderen heb ik net Planet Hollywood geboekt.
2 nachten voor $ 178.00

Was het maar vast september .... :wink:
Wij hebben ook 1 nacht in het Planet Hollywood Resort in Vegas geboekt via usareisen.de en hebben slechts 44 euro betaald voor een kamer met fountainvieuw (zicht op de fonteinen van het Bellagio)!

Grtz ZaGeP
Wow ... ik blijf natuurlijk een Nederlander en ben meteen op www.usareisen.de gaan kijken of ik nu een enorm voordeel ben misgelopen.
Maar voor mijn keuze kom ik dan op Eur 328,00 dus niks aan het handje volgens mij.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer