Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp dl 1(eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Tickethulp (eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)

Bericht door Dommel »

Eleomora schreef:Met KLM vanuit antwerpen.

ga je via anwerpen - amsterdam en dan ams - la kost dezelfde vluch opeens 340.
Je gaat eerst met de thalys vanaf antwerpen en dan non-stop naar LA.

Is dit niet een beetje vreemd? Zit er niet ergens een addertje onder het gras? Voor 400 euro korting (met 2 personen) wil ik wel via antwerpen gaan. (Kost me 1 uurtje extra en gratis auto parkeren)
Ik wil volgend jaar 22/5 tm 15/6 naar het zuid-westen
Als ik op KLM.be van Antwerpen naar LA zoek dan ga ik eerst naar Brussel, dan naar A'dam en dan LA.
Geef ik nu de opdracht verkeerd in?

@Eleomora Waar parkeer jij je auto gratis in Antwerpen?

Groetjes,
Els
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

Ben je zeker dat je antwerpen centraal station (ZWE) gekozen hebt?

Als ik je gegevens indruk komt de prijs op 546€ pp en ga je gewoon van Antw naar Ams met de trein gevolgd door de vlucht naar LAX.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Dommel
Amerikakenner

Bericht door Dommel »

Heel vreemd, ik ga naar klm.be en kom dan op de site:
http://www.klm.com/travel/be_nl/index_default.html
Bij boek uw vlucht kan ik bij vertrek 'van' niet kiezen voor ZWE, ik kan wel kiezen voor "Brussel, Belgie - Antwerpen centraal".
Dit gaat dus duidelijk niet goed. :roll:
Op welke site kies je ZWE?

Els
georgesken
Amerikakenner

Antwerpen centraal is ZWE...En dit kan je toch selecteren via de link die je aangeeft.

je krijgt dan toch deze vluchten:

Brussel (Antwerpen Centraal Station) - Los Angeles (Los Angeles Intl.)
Heenreis za 22 mei 10 - Terugreis di 15 jun 10

EUR 292
09:34 Brussel (ZWE) (Antwerpen Centraal Station) - 11:19 Amsterdam (Schiphol)
NB: Dit deel reist u per trein.
Overstaptijd: 2h06

13:25 Amsterdam (Schiphol) - 15:20 Los Angeles (Los Angeles Intl.)
Vliegtuigtype: Boeing 747-400 Combi

en

EUR 255

17:40 Los Angeles (Los Angeles Intl.) - 13:00 Amsterdam (Schiphol)
Deze vlucht komt 1 dag later aan
Vliegtuigtype: Boeing 747-400 Combi (stoelindeling bekijken)
Overstaptijd: 3h42

16:42 Amsterdam (Schiphol) - 18:26 Brussel (ZWE) (Antwerpen Centraal Station)
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Dommel
Amerikakenner

Bericht door Dommel »

O. ik snap het nu pas! :oops:
Er staat Brussel (ZWE) en dat is dan Antwerpen.
Bedankt voor je geduld... :beerchug:

Dit is echt een goedkope ticket. Voor een rechtstreekse vlucht naar LA. 2 personen voor € 1090.64

Iemand nog een idee hoe ik dan m'n auto goedkoop kan parkeren in Antwerpen?
Antwerpen is voor mij makkelijker te bereiken dan Amsterdam of Brussel dus helemaal ideaal.

Els
Kiisfm
Amerika-ontdekker

Bericht door Kiisfm »

Het valt niet zozeer onder hulp, maar past misschien beter bij "Mosterd na de maaltijd", maar wij hebben 2 maanden geleden 2 tickets geboekt (vliegwinkel)van Schiphol naar LA, vertrek 19 oktober. BA had een actie, kost ons in totaal slechts € 918,-. Die kon ik niet laten liggen. Die actie duurde een maand oid. Meerdere vluchtmaatschappijen zullen wel zoiets doen, reden om de sites in de gaten te houden, mocht je over bijvoorbeeld een half jaar willen vliegen.
Gezinnetje
Amerika-ontdekker

Bericht door Gezinnetje »

]Wij zijn 3 Reis bureaus afgeweest. En deze zijn gewoon een stuk duurder dan wanneer je het op internet doet.
(alleen kwam 1 reisbureau met auto verhuur voordeliger uit)

Mijn vriend geloofde niet dat wanneer je meer van tevoren boekt het goedkoper is.
Mensen adviseren 9 maanden van te voren. Maar ik denk wel dat dit duurder is.
Wij hebben nu 5 maanden van te voren geboekt.
Want wanneer ik voor de grap boek voor Februari/maart kijk , vind in dit nog niet heel voordelig.

Na heel veel Online Tickets aanbieders af gegaan te zijn (echt weken, om te kijken of de prijs zal zakken of verhogen)
Werden de tickets iets goedkoper! (niet door de tax afschaf)
Ik heb ook gemerkt dat de laagste prijsgaranties heel vee haken en ogen met zich mee brengt. En bij D-reizen moet je hier heeel veel moeite voor doen.

Uiteindelijk zijn wij in zaken gegaan met Ebookers. Hun kwamen het goedkoopste uit. Zonder boekings kosten en andere extra prijsberekingen.
Voor 2 volwassenen en 1 kind en 1 baby.
Kwamen wij voor 25 dagen in December van AMS naar LAX uit op 1499 totale prijs met een annulering verzekering .

Vaak dacht ik het goedkoper gevonden te hebben maar na het invoeren van onze gegevens werd het dan soms wel 400 Euro duurder.

Ik hoop jullie een beetje geholpen te hebben. Want zelf wisten wij niet precies wanneer je het beste kon boeken en waar.

Ik ben al ruim 10 keer naar Amerika gevlogen maar omdat ik toen nog niet zo op mijn centjes lette(ben een hele echte Nederlander geworden haha :lol: )
En ook nog geen kinderen had (die best een fors verschil geven op ticktes dan wanneer je alleen met zijn tweejtes gaat)
Vond ik het toch wel grappig om te zien hoeveel de zelfde vluchten de ticket prijzen verschillen (tax blijft hetzelfde).
Ook een paar dagen kan zoveel verschil maken.
En op dit moment denk ik dat Us Airways samen met United Airlines wel 2 van de voordeligste Airlines naar LAX toe zijn.

Volgens mij lijkt het wel een beetje op een potje Gamble'en die tickets boeken hahaha

Succes met boeken Allemaal !!! :D
http://bigbeargetaway.com/ws_index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Gezinnetje schreef:Mijn vriend geloofde niet dat wanneer je meer van tevoren boekt het goedkoper is.
Mensen adviseren 9 maanden van te voren. Maar ik denk wel dat dit duurder is.
Wij hebben nu 5 maanden van te voren geboekt.
Want wanneer ik voor de grap boek voor Februari/maart kijk , vind in dit nog niet heel voordelig.
Enkele jaren geleden was het nog zo dat vroeg boeken kon lonen. Vorig jaar jaar september viel ineens op dat ze zo duur bleven. Daar is toen nog een topic over gestart, zie hier. Vorig jaar december daalden de prijzen ineens wel weer, zie dit topic.

Het blijft een kwestie van goed in de gaten houden en toeslaan op het juiste moment. Wij zijn nu ook al regelmatig aan het kijken voor bijv. volgend jaar april. Hoewel de prijzen niet onredelijk zijn, zijn ze nog steeds behoorlijk hoog vind ik. Hopelijk komt er straks nog eens een aanbieding voorbij. :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Ik ben een beetje aan het kijken naar vluchten naar Florida in de kerstvakantie.
Vertrek op 26/12 terug op 2/1 of 3/1 (liefst 2/1), vertrek locatie mag overal zijn en bestemming overal in Florida (Orlando, Miami, Fort Myers, Tampa enz.)
Alvast bedankt voor de hulp!
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
RuudB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door RuudB »

www.brusselsairlines.com misschien? Zij tonen een tarief van 598.14 met gunstige tijden. Alleen bij verderklikken krijg ik een foutmelding.
Afbeelding
Madphil
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Madphil »

Ik merk dat er best wel wat mensen tickets aan het zoeken en boeken zijn naar Amerika voor volgend jaar mei.

Klopt het dat nu zo ongeveer de beste tijd is om te boeken? Of kan even wachten ook geen kwaad? Via brussel (connections.be) vind ik in ieder geval prijzen die te goed lijken om waar te zijn (389 euro pp retour met Delta naar Las Vegas bijvoorbeeld). Ik vraag me dan altijd af wat het addertje is dat onder het spreekwoordelijke gras ligt.

Wat is jullie ervaring hierin?
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

wij hebben nu een paar keer via connections tickets geboekt en nog nooit een addertje onder het gras tegengekomen. De actie die er nu loopt is denk ik erg goed. Jammer genoeg hebben mijn kinderen in de meivakantie maar 1 week en dat vind ik te kort. Wel leuk om dan in 1 week een stedenvakantie te doen, maar NY hebben we net achter de rug.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Wij hebben al verschillende keren bij Connections.be geboekt, toevallig gisteravond nog twee tickets naar Las Vegas.
De prijzen die je ziet zijn inclusief taxen het enige wat er nog bijkomt is € 10,00 p/p aan dossierkosten.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

ludwig schreef:Jammer genoeg hebben mijn kinderen in de meivakantie maar 1 week en dat vind ik te kort. Wel leuk om dan in 1 week een stedenvakantie te doen, maar NY hebben we net achter de rug.
Washington is ook de moeite waard voor een stedentrip van een week hoor :wink:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
UStudy
Amerikafan
Contacteer:

10 euro korting

Bericht door UStudy »

Je kunt jezelf ook 10 euro besparen als je kadoboncode "ustudy" opgeeft bij het boeken op de sites http://www.vliegtickets.nl en http://www.vliegtarieven.nl
King of Leon
Amerika-newbie

Bericht door King of Leon »

Rob schreef:Wij hebben al verschillende keren bij Connections.be geboekt, toevallig gisteravond nog twee tickets naar Las Vegas.
De prijzen die je ziet zijn inclusief taxen het enige wat er nog bijkomt is € 10,00 p/p aan dossierkosten.
Inderdaad zéér scherpe prijzen bij Connections! Heb net gekeken voor een retour New York voor 2 personen in april 2010: 738 € incl. alle kosten. 8)
georgesken
Amerikakenner

Ik vind prijzen van 578€ all incl voor 2 in die maand naar New York bij connections op dit moment...
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

;) Ik zag zojuist dat Vliegwinkel is vernieuwd (weet niet of iemand dat al had gepost?). Misschien handig om te weten voor mensen die vanuit Amerika reizen. Op vliegwinkel.nl kun je voortaan ook vluchten vinden die niet vanuit Nederland, Dusseldorf of Brussel vertrekken!
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
RuudB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door RuudB »

en via nieuw.vliegwinkel.nl ipv www.vliegwinkel.nl kun je ook makkelijk je zoekopdracht wijzigen (bijvoorbeeld andere datum of bestemming).
Afbeelding
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door RoyBergen »

Ik zoek 2 personen naar Las vegas vanaf amsterdam vertrek 24 juni.... terug 16 of 17 juli.....2010

britisch airways ? klm? of zijne r nog betere.....
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer