Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
margreth
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: margreth
Hoi Margreth,
:welcome: op het forum.
Tips zul je hier vast veel krijgen en met de verhalen zit het ook wel goed. Heb je de reisverslagen al gelezen?
Marjon
:welcome: op het forum.
Tips zul je hier vast veel krijgen en met de verhalen zit het ook wel goed. Heb je de reisverslagen al gelezen?
Marjon
Hoi Margareth,
Ook namens mij: welkom en veel leesplezier gewenst!
Ook namens mij: welkom en veel leesplezier gewenst!
- Ellen Schaefer
- Amerikafan
- Contacteer:
Hello Margreth!
Welkom en je zult je hier heel gauw thuisvoelen. Dit forum met al zijn onderwerpen is van onschatbare waarde voor een ieder die naar Amerika op vakantie gaat.
Heel veel plezier met je voorbereidingen voor je trip!
Groetjes
Ellen
www.elleninamerika.com
Welkom en je zult je hier heel gauw thuisvoelen. Dit forum met al zijn onderwerpen is van onschatbare waarde voor een ieder die naar Amerika op vakantie gaat.
Heel veel plezier met je voorbereidingen voor je trip!
Groetjes
Ellen
www.elleninamerika.com
http://www.elleninamerika.com" onclick="window.open(this.href);return false; / Weblog over mijn emigratie en verblijf in de VS.