Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Salt Lake City zonder auto

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Salt Lake City zonder auto

Bericht door Marcel87 »

Ik vroeg me af of er mensen hier zijn ( wellicht die in de buurt wonen ) nog leuke tips hebben voor Salt Lake City, aangezien ik geen auto heb moet ik alles dus doen met het openbaar vervoer!
Ik las al iets over Temple Square.

Verder vind ik overigens het stadion en hele olympische gebeuren niet interessant.

Ook vraag ik me af of ik wellicht een dag moet skippen in Salt Lake.

Dag 1 kom ik om 23.00 aan
Dag 2 heb ik de hele dag
Dag 3 vertrek ik om 23.30

Ik zat er eventueel aan te denken om die hele dag er tussen uit te halen!
Dutchess
Amerika-expert

Re: Salt Lake City zonder auto

Bericht door Dutchess »

Welke dag van de week ben je in SLC?
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Er is openbaar vervoer in SLC en volgens mensen die het dagelijks gebruiken is het hartstikke goed. Vergeleken met Amsterdam lijkt het nergens op :(
Maar ik blijf erbij dat SLC een tamelijk saaie stad is. De tempel is wel aardig om te zien maar ik zou er geen uren kunnen doorbrengen. Dan ga ik liever naar de Gateway Mall, niet zo ver van de tempel en bovenin zit een heerlijk restaurant: Tucanos. Zo'n bbq restaurant waar ze rondlopen met grote zwaarden met vlees.
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Temple Square is aardig om te zien. Maar voor de rest is het een beetje saaie stad. Ik zou er geen dagen doorbrengen.
Bovengenoemde mall hebben wij ook bezocht, er is ook een bioscoop.
In het centrum rijden trolleybussen.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Eens, SLC vonden wij ook een saaie stad. TempleSquare is grappig, maar heb je met een kwartier toch ook wel gezien.
Ik zou 1 dag in SLC blijven als ik jou was en dan verder gaan
Of SLC helemaal schrappen uit je schema en je tijd ergens anders besteden, t is wat mij betreft absoluut geen stad die je gezien moet hebben
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Als 1 van die dagen dat je er bent een donderdag is, dan kan je 's avonds naar een practice gaan kijken van het Mormon Tabernacle Choir. We zouden dat ook gaan bezoeken, maar die donderdag waren er toevallig opnames (doen ze 2 keer op een jaar).
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marcel87 »

Thanks voor de tips , mijn vermoeden blijken dus toch redelijk te kloppen! Ik schap 1 dag uit Salt Lake City en plak een dag extra vast aan San Fransisco .
Dutchess
Amerika-expert

Bericht door Dutchess »

Als ik de keuze had tussen 1 extra dag in SLC of 1 extra dag in SF, zou ik ook SF kiezen! Ik woon heerlijk in SLC, maar wat betreft bezienswaardigheden heb je in SF veel meer te doen (vooral zonder auto).
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
snellejan
Amerikafan

Bericht door snellejan »

Salt lake is inderdaad een vrij saaie stad, dus inderdaad gebruik je dag lekker in het wel bruisende San Francisco, waar genoeg te doen is voor een lang verblijf

JAn
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer