ben ik even overdonderd door alle reacties met vooral het grote besef dat ik niet 'gek' ben.

Toen ik begin deze week eea las over erg lage vliegtickets prijzen dacht ik ooohhhh wat moet(en) ik/we nu. Kan moeilijk boeken en nog geen vrij hebben maar het 'jeukte' enorm. Ook de kerstdagen etc. mwha even een paar dagen NY of LV ( laatste shoppen en de hotels rustig ook overdag bekijken ) en weet ik allemaal wat. Puur een excuus bedenken om weer te gaan. Vooral de NP die we bezocht hebben, met de camper ( mss tzt met auto en hotels als combi ) en de vrijheid en alle dieren die je tegenkomt. Mijn ontmoeting met 'Rudolph' ( het rendier ) etc. Weer met een floatboot over de Colorado, nu wel de beide Antelope Canyons bezoeken, Yosemite niet vergeten. We zeiden net tegen elkaar na de bbq thuis en nu even afkoelen in het beekje wat vlakbij de Upper pine lag waar we stonden in het park. Het lijkt allemaal al weer zo ver weg terwijl we nog maar twee en halve week thuis zijn. ( al was ik héél erg blij met ons bruin brood met kaas weer in NL ) Daartegenover staat hét dessert van Applebee's met de chocoladekoek, ijs, warme appels en crunch. ( *veegt overtollig speeksel weg* )
Dan de campground Spiderrock, denk er nog dagelijks aan. Hebben ( na email op advies van de eigenaar ) een cd kunnen kopen met 'Sunrise' muziek op panfluit. Zo'n rust en zo prachtig. Wat is die man trots op zijn afkomst en zo één met zijn omgeving en de natuur! ( ben er nog stil van, heeft zo'n indruk op mij gemaakt! )
Bedankt voor het lezen en reageren,
es