Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Sunny Cars
Sunny Cars
Wij hebben onze huurauto bij Sunny Cars geboekt, via de ANWB site..
Mij totaal onbekend, heeft iemand hier ervaringen mee?
Mij totaal onbekend, heeft iemand hier ervaringen mee?
Sandy
Ik heb een paar maanden geleden een auto in Washington Dulles geboekt via Sunny Cars. Het ging uiteindelijk via Alamo. Sunny Cars is eigenlijk een onafhankelijke "broker", en op het moment van de boeking weet je in principe niet bij welke verhuurmaatschappij je boekt, maar in de praktijk gaat het blijkbaar meestal om Alamo/National. Hun prijzen voor de "all in" formule (ongeveer gelijk aan Alamo Gold dacht ik) waren toen heel goed. De afhandeling via de e-mail voucher en dergelijke ging allemaal zonder probleem.
Ik dacht dat Sunny Cars van origine Duits was, en één van de grootste "brokers" inzake autoverhuur. Het is in elk geval een behoorlijk groot bedrijf. Geen enkel probleem wat mij betreft, ik zou zeker opnieuw bij hun boeken.
Ik dacht dat Sunny Cars van origine Duits was, en één van de grootste "brokers" inzake autoverhuur. Het is in elk geval een behoorlijk groot bedrijf. Geen enkel probleem wat mij betreft, ik zou zeker opnieuw bij hun boeken.
- Ineke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij hadden in februari bij Alamo geboekt (via reisburo) en kregen toen papieren van Sunny Cars (met hele kleine letterjes werd ergens Alamo vermeld). Auto konden we dan ook gewoon bij Alamo ophalen in Houston.
Paar jaar geleden via Sunny cars een auto in Spanje gehuurd, was prima geregeld allemaal.
gr, Ineke
Paar jaar geleden via Sunny cars een auto in Spanje gehuurd, was prima geregeld allemaal.
gr, Ineke
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
waarom zouden ze de auto extra goed gaan controlleren?Natasja83 schreef:gaan ze de auto extra goed controleren als je de auto terug geeft??
ps, punten, komma's en Hoofdletters kosten niks extra op dit forum

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
omdat amerikanen wat dat betreft best wel gemeen kunnen zijn als je iets hebt ondertekend dan kunnen ze je achteraf iets laten betalen wat je niet hebt gedaan, wij moesten ooit in een hotel betalen voor een gat in het dekbed dat we niet hadden gemaakt zelf konden ze het gaatje ook pas met vergrootglas vinden.
toen we de politie erbij hadden zei hij dat we hebben getekend en dat we dat maar eerst moesten controleren dus laat staan wat ze met een auto kunnen doorberekenen.
toen we de politie erbij hadden zei hij dat we hebben getekend en dat we dat maar eerst moesten controleren dus laat staan wat ze met een auto kunnen doorberekenen.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Natasja,Natasja83 schreef:...gaan ze de auto extra goed controleren als je de auto terug geeft??
zoals Liliane ook al schreef, van te voren even controleren op krassen en/of deuken.
Het wordt natuurlijk al lastiger als het buiten al helemaal donker is zoals bij mij het geval was toen ik in juni mijn huurauto 's avonds om 22.00 uur afhaalde. Bij het uitrijden moet je een formulier ondertekenen dat je de auto in goede staat meegekregen hebt (dit is althans bij Dollar zo) en dan kun je ook de deuken en/of krasjes aangeven. Omdat het bij mij donker was kon ik natuurlijk slecht zien of er krassen op de auto zaten. Ik heb dat aangegeven en men heeft dat zo ook genoteerd.
Gelukkig bleek de andere dag dat er geen krassen en/of deuken in de auto zaten, enkel een dode vogel in de grill...

Toen ik de auto 4 weken later weer inleverde is men niet eens om de auto heengelopen om deze te controleren. Enkel de mijlstand werd genoteerd en klaar was Kees.
Roland

- 4me
- Amerikafan
- Contacteer:
Sunny Cars, prima bedrijf. Wij doen daar als reisbureau graag zaken mee. Ze bieden een goed totaal pakket voor een prima prijs. Vaak moet je bij anderen nog vele toeslagen betalen bv. afkoop eigen risico, 2e bestuurder(dit geldt vnl. voor Europese bestemmingen) Ze zijn inderdaad een broker en proberen de beste deals met verhuurbedrijven af te sluiten. Soms verwarrend omdat men denkt dat men naar de balie van Sunny Cars moet gaan zoeken
Je reisbureau kan altijd bij hen navragen/kijken wie de werkelijke verhuurder is! Je krijgt dus via je reisbureau papieren met de naam Sunny Cars en in de kleine lettertjes staat het verhuurbedrijf. Ze zullen en kunnen je het dus nooit als b.v. Alamo verkopen, maar alleen als het product Sunny Cars. Voor het zelfde geld hebben ze een betere deal met Hertz.....
Jeannine

Mijn ervaring bij het inleveren is altijd vlot, zonder veel gecontroleer. Alleen sta ik er altijd op dat ze mijn creditcard slip voor mijn neus verscheuren.Wij hadden in februari bij Alamo geboekt (via reisburo) en kregen toen papieren van Sunny Cars (met hele kleine letterjes werd ergens Alamo vermeld). Auto konden we dan ook gewoon bij Alamo ophalen in Houston.

Jeannine
Hi Monique
Klopt, het was een actie van de ANWB, maar de korting was niet veel hoor. Sunny Cars (Alamo) is ons zeer goed bevallen. Service en papierafhandeling ging vrij snel. Er waren geen auto's meer beschikbaar in de categorie die wij geboekt hadden. De laatste uit dat vak reed net voor onze neus weg, dus mochten we er één uitkiezen uit een grotere categorie. Gewoon zo van: 'Kies er maar één in het andere vak' : ))
Inleveren ging ook vlekkeloos en snel - Volgend jaar maar weer Sunny Cars
Waar in Amerika ga je in Maart naartoe?
Klopt, het was een actie van de ANWB, maar de korting was niet veel hoor. Sunny Cars (Alamo) is ons zeer goed bevallen. Service en papierafhandeling ging vrij snel. Er waren geen auto's meer beschikbaar in de categorie die wij geboekt hadden. De laatste uit dat vak reed net voor onze neus weg, dus mochten we er één uitkiezen uit een grotere categorie. Gewoon zo van: 'Kies er maar één in het andere vak' : ))
Inleveren ging ook vlekkeloos en snel - Volgend jaar maar weer Sunny Cars

Waar in Amerika ga je in Maart naartoe?
Sandy
Die eerste volle tank benzine hebben wij er wel bijgenomen, ik weet niet precies wat het inhoudt eigenlijk. Maar we hebben een 'all inclusive' pakket genomen, dat scheelde in prijs namelijk maar een paar Euro. In dit pakket zit de volle tank, alle verzekeringen en een tweede chauffeur.
Heerlijk shoppen .. als ik het geld had
Heerlijk shoppen .. als ik het geld had

Sandy
- GPJ73
- Amerikakenner
- Contacteer:
Pas maar op dat je koffer niet te zwaar wordtboeffie schreef:Hoe zit het eigenlijk met de eerst volle tank benzine? Ik zag dat je die erbij kon nemen in het pakket.
Wij vliegen op Detroit Michigan, 11 dagen waarin vooral véél shoppen... heb nu al lijstjes van collega's gekregen!Om van mijn eigen lijst nog maar niet te spreken...

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Kan wel maar dan moet je een veel hoger bedrag achter laten, dat moet je dus wel bij je hebben.mamma schreef:HALLO ALLEMAAL,
Hoe zit dat met borg bij sunny cars?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je daar credit-card nodig hebt!
Is dat zo ?Kun je daar je borg ook cash betalen?
Ook zal het niet gemakkelijk zijn die borg terug te krijgen als je de auto op een andere plek inleverd.
Het bedrag weet ik niet maar reken op minimaal $ 1.000,00
Rob