Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Laptop op pc
Laptop op pc
Hoi
misschien meer een vraag voor een technisch forum, maar ik probeer het toch.
Weet iemand of ik in de USA de video-uitgang (tulp of Supervideo)van mn laptop kan aansluiten op een standaard TVtje daar? (Ik neem een paar Divx filmpjes mee. Ik heb daar vermoedelijk een ander soort kabeltje voor nodig. Iemand ervaringen ermee?
groetjes
Erik
misschien meer een vraag voor een technisch forum, maar ik probeer het toch.
Weet iemand of ik in de USA de video-uitgang (tulp of Supervideo)van mn laptop kan aansluiten op een standaard TVtje daar? (Ik neem een paar Divx filmpjes mee. Ik heb daar vermoedelijk een ander soort kabeltje voor nodig. Iemand ervaringen ermee?
groetjes
Erik
ik dacht dat het met divx niet uitmaakte wat voor formaat de tv is waar je het op aansluit, maar ik kan het mis hebben!
Je moet er alleen zeker van zijn dat jouw laptop de instelling kan veranderen naar NTSC uit, en dat kunnen de meeste!
gewoon die tulp kabel meenemen, meeste hotels/motels hebben tv's met een tulp ingang op de voorkant van de TV (speciaal voor mensen met digitale camera's/camcorders etc..) en daar zit meestal ook een tulp audio in op, dus je moet een kabel hebben die je audio uit van de laptop (koptelefoon) naar tulp omzet (dit is wel mono meestal)
Richard
Je moet er alleen zeker van zijn dat jouw laptop de instelling kan veranderen naar NTSC uit, en dat kunnen de meeste!
gewoon die tulp kabel meenemen, meeste hotels/motels hebben tv's met een tulp ingang op de voorkant van de TV (speciaal voor mensen met digitale camera's/camcorders etc..) en daar zit meestal ook een tulp audio in op, dus je moet een kabel hebben die je audio uit van de laptop (koptelefoon) naar tulp omzet (dit is wel mono meestal)
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
- Amerikafan
Laptop
De aansluitingen op tv's zijn wereldwijd hetzelfde alleen is het wel zo dat niet alle tv's een composite of svideo ingang hebben. Het is misschien slim om een Scart naar tulp composite omzetter mee te nemen. Het enigste wat je moet doen als je op je laptop je tv-out aanzet moet je bij instellingen van je videokaart (waarschijnlijk bij start-instellingen-configuratiescherm - beeldscherm - instellingen - geavanceerd) daar moet je de instellingen op NTSC zetten inplaats van PAL BG dan zou het moeten werken.
Bouke
Bouke