Weet iemand hoe het zit met de ophaaltijden van de camper in San francisco/San Leandro? Ik begrijp het niet helemaal.
Is het verstandig om van de early-pick up gebruik te maken tussen 8 en 8.30 uur of is 9 -11 uur ook prima. We willen met een taxi naar het verhuurstation, want ons hotel heeft geen shuttle service. Dien je een toeslag te betalen voor een early pick-up?
Wat is jullie advies? Hoe zit het met de spits?
We hebben convenience kits besteld, maar wat dienen we nog extra mee te nemen? Handdoeken bijv?
Ik heb eigenlijk nog een uitbreiding op de vraag.
Heb je eigenlijk wel conveniencekits nodig? Het lijkt me dat je voor 3 of 4 personen goedkoper hier in NL wat kunt kopen en daar weggooien?
Ik heb voor allebei onze reizen in 2010 gevraagd om een Early Pickup en deze toegezegd gekregen zonder extra kosten. Maar ik heb wel hotels opgegeven die op hun lijst van pickuplocaties staan. Als je via het contactformulier op www.moturis.com je vragen stelt, zul je snel antwoord hebben. San Leandro ligt nog best een stukje van San Francisco en ik zou me laten ophalen bij een hotel waar ze wel een pickup doen.
Wij hebben graag een vroege pickup omdat we de dag dan nog lekker kunnen benutten. Maar erg is het niet om later weg te gaan natuurlijk.
Conveniencekits zijn niet nodig, maar wel handig. Ik heb geen zin om van alles mee te slepen en zeker als je straks moet bijbetalen voor een extra koffer (wat veel maatschappijen invoeren), wordt dat er ook niet goedkoper op.
Wij hebben voor onze reis volgend jaar geen camperinventaris en conveniencekits besteld.
We gaan alles in Amerika kopen en denken daarmee goedkoper uit te komen.
We kopen nu al iedere keer een comforter rn kussens voor op het bed, het beddengoed van de verhuurder gebruiken we niet.
Grote badhanddoeken kosten bij de Walmart 3 dollar.
Met 2 pannetjes en een anti aanbakpan, die we nu ook altijd kopen, kom ik al een heel eind.
Een paar borden en bekers en bestek zal ook niet zoveel kosten.
We hebben uitgerekend dat we voor 250 dollar inventaris kunnen kopen om net zo duur uit te komen als huren bij het verhuur bedrijf.
Wij huren een camper bij El-Monte.
Wij willen nog een keer kijken hoe compleet de inventaris bij Moturis is. Bij Road Bear hadden we vanwege de vroegboekkorting eigenlijk altijd twee convenciencekits gratis, dus namen we ze automatisch bij.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.