Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Museum National History NYC enorme gunst gevraagd
Museum National History NYC enorme gunst gevraagd
Beste allemaal,
we zijn vorige week teruggekomen van een heerlijke vakantie in New York. We hebben alleen iets heel vervelends meegemaakt op de terugreis. Mijn zoontje van 7 had in de Museumshop van het American Museum of National History van zijn eigen geld een sneeuwbolletje gekocht. We hebben niet goed nagedacht en deze in zijn handbagage meegenomen. Geen probleem voor de douane in NY maar bij onze stop in London is dat sneeuwbolletje alsnog in beslag genomen door de douane. Hij was natuurlijk ontroostbaar.
Ik weet dat dit een heel populair museum is en probeer het toch maar, is er wellicht iemand die ons een enorm plezier kan doen en zo'n sneeuwbolletje voor ons mee kan nemen ? Bij vervoer in je koffer is er geen enkel probleem. Het is maar een klein prul van 8 dollar maar het zou ontzettend veel voor hem betekenen. Uiteraard vergoeden wij alle kosten en wil ik ook nog wel een leuk kadootje beloven aan wie ons blij kan maken.
Mocht je hem dit plezier willen doen zou je dan een mailtje willen sturen dan geef ik je de details hoe het er uit ziet etc.
bedankt voor jullie aandacht en sowieso een fijne vakantie gewenst
Peter
we zijn vorige week teruggekomen van een heerlijke vakantie in New York. We hebben alleen iets heel vervelends meegemaakt op de terugreis. Mijn zoontje van 7 had in de Museumshop van het American Museum of National History van zijn eigen geld een sneeuwbolletje gekocht. We hebben niet goed nagedacht en deze in zijn handbagage meegenomen. Geen probleem voor de douane in NY maar bij onze stop in London is dat sneeuwbolletje alsnog in beslag genomen door de douane. Hij was natuurlijk ontroostbaar.
Ik weet dat dit een heel populair museum is en probeer het toch maar, is er wellicht iemand die ons een enorm plezier kan doen en zo'n sneeuwbolletje voor ons mee kan nemen ? Bij vervoer in je koffer is er geen enkel probleem. Het is maar een klein prul van 8 dollar maar het zou ontzettend veel voor hem betekenen. Uiteraard vergoeden wij alle kosten en wil ik ook nog wel een leuk kadootje beloven aan wie ons blij kan maken.
Mocht je hem dit plezier willen doen zou je dan een mailtje willen sturen dan geef ik je de details hoe het er uit ziet etc.
bedankt voor jullie aandacht en sowieso een fijne vakantie gewenst
Peter
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: Museum National History NYC enorme gunst gevraagd
Ik ga even met mijn man overleggen wat nou het exacte plan is in New York maar ik denk dat we nog naar dat Museum gaan en dan kan ik er best eentje voor je meenemen. Ik vlieg over anderhalve week naar Nederland.
Ik kan me nog een verhaal herinneren dat ik een jaartje op 7 was en met school naar het National History museum ben geweest. Konijntje daar gekocht, konijntje heeft een naar ongeval gehad met de straat oversteken en ik was toen inderdaad ontroostbaar en mijn vader (die gelukkig in New York werkte) heeft toen een nieuwe gekocht.
Ik ga m'n best voor je doen.
Ik kan me nog een verhaal herinneren dat ik een jaartje op 7 was en met school naar het National History museum ben geweest. Konijntje daar gekocht, konijntje heeft een naar ongeval gehad met de straat oversteken en ik was toen inderdaad ontroostbaar en mijn vader (die gelukkig in New York werkte) heeft toen een nieuwe gekocht.
Ik ga m'n best voor je doen.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Wat een snelle reactie ! Dat zou echt geweldig zijn. Ik hoop van je te horen. In ieder geval alvast bedankt voor je reactie
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ik ga zeker en vast naar dat museum...
Dus, ik kan het ook meebrengen als je dat wilt.
Bij ons ligt het bezoekje trouwens al vast.
Dus, ik kan het ook meebrengen als je dat wilt.
Bij ons ligt het bezoekje trouwens al vast.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
In welke omgeving woon je eigenlijk?
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- headhunterke
- Amerikakenner
Heb je al beslist over wie het kan meebrengen?
Niet dat ik je wil opjagen hoor, maar euhm, ik vertrek volgende week dinsdag, dus gewoon een kwestie van op tijd te weten of ik er rekening moet mee houden of niet
Niet dat ik je wil opjagen hoor, maar euhm, ik vertrek volgende week dinsdag, dus gewoon een kwestie van op tijd te weten of ik er rekening moet mee houden of niet

"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Ik vertrek volgende week donderdag naar USA, het museum staat ook op onze planning.
Van waar ben je ?
Van waar ben je ?

edit
Laatst gewijzigd door pbaas op 07 sep 2009, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- headhunterke
- Amerikakenner
Ik woon op ongeveer 30 km. van Brussel, op een kilometertje of 5 van een uitrit van een de snelweg Brussel-Gent.
Dus, indien er nog mensen zijn die dichter wonen, laat maar weten he
Indien er zich niemand anders meld, laat je zoontje dan maar alvast weten dat zijn bol er aan komt
Dus, indien er nog mensen zijn die dichter wonen, laat maar weten he

Indien er zich niemand anders meld, laat je zoontje dan maar alvast weten dat zijn bol er aan komt

Bedankt Belgische vriend ! Even kijken wat Katja en Seraphim laten horen en dan laat ik het weten.
- headhunterke
- Amerikakenner
Graag gedaan hoor 
Ik vertrek 1 september en kom in België terug aan om 9.45 op woensdag 16 september.
Ik weet niet of je dan in Brussel bent, anders hoor ik nog wel van je hoe en wanneer he.
Ik ken er eentje die nu dolgelukkig zal zijn :dance:

Ik vertrek 1 september en kom in België terug aan om 9.45 op woensdag 16 september.
Ik weet niet of je dan in Brussel bent, anders hoor ik nog wel van je hoe en wanneer he.
Ik ken er eentje die nu dolgelukkig zal zijn :dance:

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik woon tegen Hilversum aan en zit een keer of 3 per week in het centrum van Amsterdam dus kan ook eventueel daar afspreken.
Mijn bezoek aan het museum is in ieder geval definitief.
Mijn bezoek aan het museum is in ieder geval definitief.
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er is een kans dat ik in november naar New York ga. Als dat zo is en er de mogelijkheid is om zo'n ding mee te nemen en nog niemand anders het heeft gedaan, zal ik even contact met je opnemen 

The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Ik ben tijdens de kantooruren (9-18u) te vinden in Mechelen (België). En mijn reis is gepland van 3 tot 26 september.
- headhunterke
- Amerikakenner
@ Grandu & Seraphim.
Leuk om te weten dat jullie ook eventueel willen helpen.
Ik wil geen pain in the ass zijn hoor, maar ik ben sneller thuis dan jullie beiden
(sorry if you feel offended, I didn't meant to)
Het hangt er natuurlijk van af hoe snel pbaas (of zoontje ;p ) het speeltje wil.
Leuk om te weten dat jullie ook eventueel willen helpen.
Ik wil geen pain in the ass zijn hoor, maar ik ben sneller thuis dan jullie beiden

Het hangt er natuurlijk van af hoe snel pbaas (of zoontje ;p ) het speeltje wil.
Allereerst wil ik nogmaals iedereen bedanken voor de vriendelijke reacties en aangeboden hulp. Ik vind het echt fantastisch dat zovelen mij hiermee willen helpen.
Ik zal direct contact opnemen met Katja omdat zij het snelst naar Ny gaat en omdat het voor mij of mijn vrouw relatief makkelijk is om in Hilversum of Amsterdam af te spreken.
Mocht het om een of andere reden toch niet lukken dan zal ik jullie hulp nogmaals vragen.
Als het zover is zal ik in ieder geval de reactie van mijn zoontje laten weten.
vr. groet
Peter
Ik zal direct contact opnemen met Katja omdat zij het snelst naar Ny gaat en omdat het voor mij of mijn vrouw relatief makkelijk is om in Hilversum of Amsterdam af te spreken.
Mocht het om een of andere reden toch niet lukken dan zal ik jullie hulp nogmaals vragen.
Als het zover is zal ik in ieder geval de reactie van mijn zoontje laten weten.
vr. groet
Peter
- headhunterke
- Amerikakenner
Ok, da's geen probleem 
Blij dat het zo snel opgelost raakt
Mocht het om de een of andere reden toch niet lukken (wat ik eigenlijk betwijfel) laat het me maar weten he

Blij dat het zo snel opgelost raakt

Mocht het om de een of andere reden toch niet lukken (wat ik eigenlijk betwijfel) laat het me maar weten he
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb Peter al een mailtje gestuurd maar wilde het hier ook nog even melden.
Bolletje staat veilig in ons appartement en gaat zo in de koffer richting Nederland.
Bolletje staat veilig in ons appartement en gaat zo in de koffer richting Nederland.
Zojuist opgehaald precies het goede sneeuwbolletje dat mijn zoon heel gelukkig gaat maken. Bedankt Katja voor het meenemen en iedereen bedankt voor de reacties en aanbiedingen. Dit is een zeer geweldig forum.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3280 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-
- 8 Reacties