Dat is een prachtig huisje,ziet er prima uit

! Hoop dat je het voorelkaar kunt krijgen! De prijs is echt niks dus dat lijkt me geen probleem,ik wens jullie veel succes!
Hier koop je een klein appartementje voor dat geld

maar NJ is natuurlijk niet te vergelijken met MO.
Mijn eigen huis is een slag kleiner (zo'n 3000 sq foot zonder basement) maar daar heb ik bewust voor gekozen omdat het groot genoeg is voor ons.ik heb alles wat ik nodig heb dus waarom zou ik zo'n kast van een huis kopen! Ik kon ook een paar prachtige grote huizen kopen met een geweldig zwembad enz enz maar ik heb dat nu niet echt nodig (mijn kids zijn ook nog erg klein en ik heb dan liever geen zwembad,je weet nooit wat er kan gebeuren),als ik wil zwemmen dan ga ik naar m'n schoonouders die een prachtig groot zwembad hebben waar ik altijd gebruik van kan maken

. Mijn schoonouders en zwager en een aantal vrienden hebben allemaal van die grote huizen en de helft in het huis gebruiken ze niet haha :bijvoorbeeld mijn zwager heeft vorig jaar een 6700 sq foot huis laten bouwen in Prescott AZ bovenop een berg met uitzicht over downtown Prescott en Thumb Butte,huis heeft 7 slaapkamers en 7 badkamers,bioscoop,entertainment room,billiard room ,zwembad met een poolhouse met badkamer en bar en een outside kitchen, 2 hot tubs buiten,6 car garage,er staat zelfs een apart guesthouse op zijn property voor gasten etc etc. het is allemaal erg leuk en mooi maar wat moet je er toch mee
Moet wel zeggen dat ik het nooit erg vind om daar op bezoek te gaan en ff te leven als een moviestar haha
By the way; Zou je in zo'n huis niet heel erg gevoel hebben 'op stand' te wonen? Ik bedoel.....hoe zouden mensen in je omgeving reageren op zo'n woning?
Zo'n formaat huis is hier in mijn omgeving (Central New Jersey omgeving Princeton) heel normaal en daar kijkt niemand van op,ze bouwen hier tegenwoordig alleen maar huizen van tussen de 4500 en 6000 sq foot (en soms nog wel veel groter) dat is echt niet normaal meer

. Het lijkt wel of het allemaal niets kost!
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards