KennethBelg schreef:• 7 day pass - Save $307.90*
• 3 day pass - Save $131.40*
• 2 day pass - Save $90.40*
• 1 day pass - Save $36.00*
Dat waren prijzen op de site van de New York Pass, maar zie nu pas dat dat hetgene is wat je uitspaart. Sorry voor het misverstand!
Ik heb nog een vraagje, misschien minder belangrijk maar alle info is goed. Is het best als je tickets voor Broadway besteld dat de dag zelf doet of best als je nog thuis bent? En geven de mensen in je hotel aan de balie je informatie over NY als je het vraagt?
Want heb niet echt veel ervaring met hotels omdat ik in mijn leven nog maar 2 nachten in een hotel heb geslapen!
Je hebt ergens een ticketstandje dat Broadway tickets vrij goedkoop geeft, de dag van de voorstelling, maar ik weet even niet meer hoe of waar... Misschien kan iemand me hier mee helpen? Ik dacht dat het zo'n geel ding was, maar ik weet het nier meer zeker, ik ben niet zo echt toegelegd op musicals enzo.
Mensen in hotels, helpen je meestal wel als je iets vraagt hoor

Dus die zullen denk ik ook wel weten waar ik het over heb.
En mocht je toch pech hebben om bij een bruut hotel te zijn, kan je het ook altijd op straat vragen, of in een winkel hoor.
New Yorkers zijn, naar mijn ondervinding, hééél erg behulpzaam.
In februari stonden een vriend en ik te kijken naar de menukaart die buiten aan een restaurant hing, en een man die voorbij kwam, zag dat we een beetje aan het zoeken waren naar een leuke restaurantje.
Hij sprak ons prompt aan, en gaf ineens een hele uitleg over zijn favoriete eethuisjes in de buurt waar we stonden.
Nog een tip als je gaat eten, het is een goed teken als er veel volk binnenzit. Dat wil zeggen dat het er goed is, vermijd restaurants die (bijna) leeg zijn. Doe ook zo weinig mogelijk ketens aan. Hiermee bedoel ik restaurants zoals KFC, McDonalds,...
Dat is inderdaad de prijs met vlucht+hotel!
Maar kijk even welke kamers je voorgeschoteld krijgt he, als je je reis verder boekt.
Op een gegeven moment krijg je een pagina met bovenaan de prijs, en dan kan je je vlucht en kamers veranderen.
Let wel op, dit is mits een meerprijs, maar het valt nog steeds heel goed mee hoor.
In veel hotels heb je Double Double kamers.
Dit zijn 2 bedden waar telkens 2 personen in kunnen. Zo spaar je een heeeele boel geld uit hoor...
Het hotel dat wij genomen hebben, rekende via Expedia amper 50$ meer voor een Double Double ipv een twin room.
Voor dat geld kan je dus echt niet sukkelen he.
Let ook op dat je per ongeluk geen airport shuttle of dergelijke besteld.
Als je het wil, kan je via Expedia ook nog tickets bestellen voor allerlei toeristische attracties, maar of die goedkoper uitkomen weet ik niet, ik heb er in ieder geval geen besteld.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."