Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Camper huur en campgrounds rules
Re: Camper huur en campgrounds rules
Voor welk type RV heb je op de camping een 50 amp. staanplaats nodig,? of heeft iedre RV genoeg aan 30 amp.?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Alle huurcampers hebben genoeg aan 30amp.
De 50amp is voor de hele grote jongens die ook wasmachine, droger, vaatwasser en dubbele dakairco en meerdere tv's aan boord hebben.
De 50amp is voor de hele grote jongens die ook wasmachine, droger, vaatwasser en dubbele dakairco en meerdere tv's aan boord hebben.
Oke, Rob bedankt. We willen n.l. enkele campings reserveren vanuit Nederland en daarbij moet je soms de keuze maken tussen 30 en 50 amp.
Rob/Annie,
Ik las dat jullie nooit (of bijna nooit) de camperuitrusting (kookspullen) en persoonlijke uitrusting erbij boekten. Zitten wij ook aan te denken voor onze trip in 2010 als deze er niet bij zitten via een vroegboek aanbieding. Totale kosten voor 1 camper en 4 personen is al snel 225 euro. Vorig jaar hebben we van de campinguitrusting veel ook niet gebruikt. Alleen braadpan, twee pannen, vergiet, mokken en bestek.
Hoe doen jullie dit wat betreft campinguitrusting (dus voor koken)?
Hoe doen jullie dit wat betreft het bed en handdoeken? Wat is dan een voordelige en handige manier? Wij hebben ruimte zat want we mogen volgens mij 3*2 koffers van 20 kg en 1 van 10 kg meenemen.
Groet,
Ik las dat jullie nooit (of bijna nooit) de camperuitrusting (kookspullen) en persoonlijke uitrusting erbij boekten. Zitten wij ook aan te denken voor onze trip in 2010 als deze er niet bij zitten via een vroegboek aanbieding. Totale kosten voor 1 camper en 4 personen is al snel 225 euro. Vorig jaar hebben we van de campinguitrusting veel ook niet gebruikt. Alleen braadpan, twee pannen, vergiet, mokken en bestek.
Hoe doen jullie dit wat betreft campinguitrusting (dus voor koken)?
Hoe doen jullie dit wat betreft het bed en handdoeken? Wat is dan een voordelige en handige manier? Wij hebben ruimte zat want we mogen volgens mij 3*2 koffers van 20 kg en 1 van 10 kg meenemen.
Groet,
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij hebben tot nu toe altijd de camper en personalkits genomen.
We kochten de laatste jaren zelf beddegoed of namen slaapzakken mee, dekens en lakens gebruiken we dan al niet.
Een goed kussen heb je al voor 5 dollar.
Voor 4 grote badhanddoeken ben je ongeveeer 12 dollar kwijt, de laaste keer dat we bij El-Monte huurden vonden we het bestek 3x niks en hebben dat toen zelf aan geschaft.
Antiaanbakpan zit er niet bij, dus die kopen we ook al zelf.
Als ik dan nog 2 pannen heb om in te koken ben ik al heel ver, een plastic vergiet zal ook niet zoveel kosten.
Ik neem altijd al een groentemes, aardappelschilmesje e.d. mee
Wat bordjes bekers en schaaltje moet toch wel te koop zijn voor ruim 200 dollar.
Het beddengoed en handdoeken nemen we mee naar huis en anders kijken we of het Leger des Heils het wilt hebben.
De rest zullen daar w.s. ook heen doen.
Maar goed helemaal geen kits doen we volgend jaar pas.
We kochten de laatste jaren zelf beddegoed of namen slaapzakken mee, dekens en lakens gebruiken we dan al niet.
Een goed kussen heb je al voor 5 dollar.
Voor 4 grote badhanddoeken ben je ongeveeer 12 dollar kwijt, de laaste keer dat we bij El-Monte huurden vonden we het bestek 3x niks en hebben dat toen zelf aan geschaft.
Antiaanbakpan zit er niet bij, dus die kopen we ook al zelf.
Als ik dan nog 2 pannen heb om in te koken ben ik al heel ver, een plastic vergiet zal ook niet zoveel kosten.
Ik neem altijd al een groentemes, aardappelschilmesje e.d. mee
Wat bordjes bekers en schaaltje moet toch wel te koop zijn voor ruim 200 dollar.
Het beddengoed en handdoeken nemen we mee naar huis en anders kijken we of het Leger des Heils het wilt hebben.
De rest zullen daar w.s. ook heen doen.
Maar goed helemaal geen kits doen we volgend jaar pas.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Eigenlijk is het inderdaad best de moeite om daar eens naar te kijken ... zoveel gebruik je met z'n tweeën inderdaad niet!
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jullie kunnen nog met minder toe, jullie koken vrijwel nooit zelf.
Ik weet niet meer wie, maar die nemen er nooit kits bij, toen we dat lazen zijn we ook eens gaan rekenen.
Dat beddegeod dat is de grootste kostenpost, maar dat kochten we sowieso al.

Ik weet niet meer wie, maar die nemen er nooit kits bij, toen we dat lazen zijn we ook eens gaan rekenen.
Ik zal eens kijken op de site van Wal-Mart voor wat prijzen. Heb liever een nieuwe handdoek dan eentje van de verhuurder.
En eens even m'n campinguitrusting (12 jaar niet gebruikt) gaan checken en wegen. Als ik inderdaad twee bagagestuks per persoon mee kan nemen (KLM) dan moet het helemaal wel lukken om wat zaken mee te nemen vanaf NL.
En eens even m'n campinguitrusting (12 jaar niet gebruikt) gaan checken en wegen. Als ik inderdaad twee bagagestuks per persoon mee kan nemen (KLM) dan moet het helemaal wel lukken om wat zaken mee te nemen vanaf NL.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Annie schreef:Jullie kunnen nog met minder toe, jullie koken vrijwel nooit zelf.![]()
Jullie kunnen nog met minder toe, jullie koken vrijwel nooit zelf.
Soms wel hoor, zeker als we maar samen zijn. Ik koop ook altijd een koekenpan

Handdoeken neem ik vaak ook van huis wel mee.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Hou er wel rekening mee dat een aantal maatschappijen nu al naar het één koffer p/p systeem is overgestapt en de anderen zullen in rap tempo volgen, je tweede koffer kost je dan (minimaal) $ 50,00.Als ik inderdaad twee bagagestuks per persoon mee kan nemen (KLM) dan moet het helemaal wel lukken om wat zaken mee te nemen vanaf NL.
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Soms wel hoor, zeker als we maar samen zijn. Ik koop ook altijd een koekenpan Ik wil wel pannen! Wij gaan volgend jaar ook naar het Noordoosten en dan kook je vaker zelf volgens mij.
Wat zouden pannen nu kosten.
2 pannetjes zijn al genoeg voor ons, zoveel zitten er ook in de camperinventaris, dacht ik.
Zag op de site van de Walmart al pannensetjes 3 pannen en 1 koekepan voor 29 dollar.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vraag me af of ze de pannen niet laten zitten als je geen kits neemt en alleen de handdoeken enzo niet doen. Zo duur zullen een paar pannetjes toch niet zijn?
Ik vond de handoeken van Road Bear van goede kwalitieit, niet echt veel over te klagen gehad.
Wij hebben alleen een badmat gekocht.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij Road Bear misschien, bij El-Monte wordt dat iedere keer apart aangeleverd.nieuwenoord schreef:Ik vraag me af of ze de pannen niet laten zitten als je geen kits neemt en alleen de handdoeken enzo niet doen. Zo duur zullen een paar pannetjes toch niet zijn?
Zou Road Bear wel zonder inventaris verhuren?
Bij hun staat alles al in de kastjes.
Wij vonden de handdoeken te weinig en redelijk dun en kochten er daarom bij.1250 schreef:Ik vond de handoeken van Road Bear van goede kwalitieit, niet echt veel over te klagen gehad.
Bij El-Monte krijg je 2 grote badhanddoeken p.p. en die zijn ook dikker.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hadden dit jaar ook behoorlijk grote handdoeken bij Road Bear en ook vrij nieuw. Nieuwe partij gekocht misschien?
Ik weet van Dennis dat álles bij Road Bear in elk geval afgewassen wordt na elke inleverbeurt van de camper, maar hoe het precies gaat als je geen inventaris erbij huurt, weet ik niet.
Ik ga het bij Moturis in elk geval in het voorjaar vragen. In het najaar toeren we met drie van die bakbeesten samen, lijkt me sterk dat we dan alle pannensets gaan gebruiken
Ik weet van Dennis dat álles bij Road Bear in elk geval afgewassen wordt na elke inleverbeurt van de camper, maar hoe het precies gaat als je geen inventaris erbij huurt, weet ik niet.
Ik ga het bij Moturis in elk geval in het voorjaar vragen. In het najaar toeren we met drie van die bakbeesten samen, lijkt me sterk dat we dan alle pannensets gaan gebruiken

Wij hebben veel pannen vaak als bakken gebruikt, sla bak, tomaten bakje enz.
Wij hebben alleen de koekenpan en de soeppan gebruikt bij mijn weten... (mijn plicht was de Barbecue in het oog houden
)
Wij hebben alleen de koekenpan en de soeppan gebruikt bij mijn weten... (mijn plicht was de Barbecue in het oog houden

9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vorig najaar, betwijfel ik of er afgewassen was, kreeg het idee dat ze het in Middletown niet zo nauw namen.Ik weet van Dennis dat álles bij Road Bear in elk geval afgewassen wordt na elke inleverbeurt van de camper, maar hoe het precies gaat als je geen inventaris erbij huurt, weet ik niet.
Alles stond door elkaar in de kastjes, heel veel bestek, weinig glazen.
De grote pan en slakom zaten vast in elkaar met een heel vies water in de pan , toen we die eindelijk los hadden.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Klopt, Middletown was voor ons ook even anders dan wat we bij RB gewend waren. Wij hebben de koelkast ook opnieuw laten schoonmaken toen we er al waren. De camper was ook niet zo schoon als anders. Kijken hoe Moturis dat doet 

Ik ben een en ander uit aan het zoeken.
Maar ik kwam op deze site de website www.tldirectory.com tegen. Echt een handige site!
Maar nu had ik een vraag
Heeft er iemand ervaring met de volgende boeken van deze site:
2010 Trailer Life RV Parks, Campgrounds & Services Directory
RV Road Atlas
Het tweede boek lijkt me erg handig bij het precies utistippen van de route en de 2de lijkt me erg handig voor het vinden van een camping als je nog niets geboekt hebt.
Nu zijn de verzend kosten $33.00 euro naar Nederland en de boeken zelf zijn $26.00 bij elkaar. (zeg €42 euro in totaal) Dus gemiddeld 21 euro voor een boek dat vind ik niet heel erg duur.
Maar heb je ook echt iets aan deze boeken? Of heeft iemand betere ideeën?
Ik weet dat je bij de AAA ook het een en ander kan krijgen, alleen heb ik geen ANWB pasje om dat ik een lease auto heb. En het nadeel is dat je het van te voren thuis niet kunt gebruiken.
Ik zag trouwens dat de RV Road atlas €105,- bij bol.com kost
Trailer life 2008 kost ook €109,-
Een andere vraag: Is een good Sam kaart nuttig? Hij kost $19,99 bij die site, maar je krijgt meteen enkele euro's korting voor de vorige boeken.
Maar ik kwam op deze site de website www.tldirectory.com tegen. Echt een handige site!
Maar nu had ik een vraag
Heeft er iemand ervaring met de volgende boeken van deze site:
2010 Trailer Life RV Parks, Campgrounds & Services Directory
RV Road Atlas
Het tweede boek lijkt me erg handig bij het precies utistippen van de route en de 2de lijkt me erg handig voor het vinden van een camping als je nog niets geboekt hebt.
Nu zijn de verzend kosten $33.00 euro naar Nederland en de boeken zelf zijn $26.00 bij elkaar. (zeg €42 euro in totaal) Dus gemiddeld 21 euro voor een boek dat vind ik niet heel erg duur.
Maar heb je ook echt iets aan deze boeken? Of heeft iemand betere ideeën?
Ik weet dat je bij de AAA ook het een en ander kan krijgen, alleen heb ik geen ANWB pasje om dat ik een lease auto heb. En het nadeel is dat je het van te voren thuis niet kunt gebruiken.
Ik zag trouwens dat de RV Road atlas €105,- bij bol.com kost

Trailer life 2008 kost ook €109,-

Een andere vraag: Is een good Sam kaart nuttig? Hij kost $19,99 bij die site, maar je krijgt meteen enkele euro's korting voor de vorige boeken.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik begrijp niet het verband tussen geen ANWB-lid zijn en een lease auto hebben - de ANWB is meer dan alleen de wegenwacht. Voor 16,50 ben je lid, en dan heb je alle voordelen die dar bij horen, zoals korting bij motels, pretparken, etc.Eleomora schreef:Ik weet dat je bij de AAA ook het een en ander kan krijgen, alleen heb ik geen ANWB pasje om dat ik een lease auto heb. En het nadeel is dat je het van te voren thuis niet kunt gebruiken.
Ik vind het altijd heerlijk om bij een AAA-kantoor rond te kijken en allerlei kaarten, plattegronden, camping guides en tour guides mee te nemen. De eerste keer dat wij in Amerika waren kregen we er ook een uitgebreid reisadvies bij, handig in het pre-internettijdperk.
Om van te voren iets uit te stippelen gebruiken wij de Hallwag kaarten (9,95 per stuk). Er staan meerdere staten op 1 kaart. En googlemaps.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht