Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
NYC met gezin?
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: NYC met gezin?
Ik zou er doodmoe van worden! In je eigen stad ga je roch ook niet dag na dag rond lopen sjouwen van 's morgens vroeg tot 's avonds laat?
Als jullie 2 weken zouden gaan zou ik eerder aanraden er een klein rondreisje aan vast te plakken. Beginnen en eindigen in NYC (in totaal 5 of 6 dagen...ook al heel vermoeiend) en tussendoor wat dorpjes en natuur gaan zien in de omgeving. Niemand doet toch een citytrip van 2 weken? Dat kost echt bakken met geld.
Als jullie 2 weken zouden gaan zou ik eerder aanraden er een klein rondreisje aan vast te plakken. Beginnen en eindigen in NYC (in totaal 5 of 6 dagen...ook al heel vermoeiend) en tussendoor wat dorpjes en natuur gaan zien in de omgeving. Niemand doet toch een citytrip van 2 weken? Dat kost echt bakken met geld.
-
- Amerika-ontdekker
Nouja, we gaan waarschijnlijk ook geen 2 weken. Want dat zou een hele regeling zijn over dingen (Nouja, privé zaken!
)
En heeft er nu iemand ervaring met Edison Hotel?

En heeft er nu iemand ervaring met Edison Hotel?

- RiverCola
- Amerika-expert
Don't want to be rude maar je stelt wel heel veel vragen!
Je kunt een heleboel dingen zelf uitzoeken, op dit forum of op het internet. Wil je wat meer weten over dat hotel? Ga eerst naar hun website, bekijk de locatie, kijk naar de plaatjes van de kamers e.d., zoek de prijzen op hun website op. Daarna ga je even langs tripadvisor waar je de mening van andere hotelgasten kunt lezen en eventueel ook foto's van gasten kunt bekijken.
Ik denk dat je zo onderhand al heeeeeel veel informatie hebt gekregen en dat je de reis nu zelf een beetje moet gaan samenstellen en bepalen en....boeken.
We zijn hier altijd om je te adviseren over je keuzes maar kunnen niet jouw reis voor jou gaan bedenken.
Je kunt een heleboel dingen zelf uitzoeken, op dit forum of op het internet. Wil je wat meer weten over dat hotel? Ga eerst naar hun website, bekijk de locatie, kijk naar de plaatjes van de kamers e.d., zoek de prijzen op hun website op. Daarna ga je even langs tripadvisor waar je de mening van andere hotelgasten kunt lezen en eventueel ook foto's van gasten kunt bekijken.
Ik denk dat je zo onderhand al heeeeeel veel informatie hebt gekregen en dat je de reis nu zelf een beetje moet gaan samenstellen en bepalen en....boeken.
We zijn hier altijd om je te adviseren over je keuzes maar kunnen niet jouw reis voor jou gaan bedenken.
- José
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik zou het eerlijk gezegd doodzonde vinden..
Je gaat niet vaak op vakantie, zeg je zelf, maak er dan ook wat bijzonders van.
New York is een ontzettend leuke stad, met 1001 bezienswaardigheden, maar er is nog zo veel meer!
Misschien is rondreizen niet je ding, dat kan, maar de reden dat je de koffers in en uit moet pakken is voor mij grote onzin.
Misschien een aantal dagen Washington DC erbij?
Je gaat niet vaak op vakantie, zeg je zelf, maak er dan ook wat bijzonders van.
New York is een ontzettend leuke stad, met 1001 bezienswaardigheden, maar er is nog zo veel meer!
Misschien is rondreizen niet je ding, dat kan, maar de reden dat je de koffers in en uit moet pakken is voor mij grote onzin.
Misschien een aantal dagen Washington DC erbij?
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Inderdaad, als je geen zin hebt in een rondreis, is een paar dagen Washington perfect te doen.
Stom dat ik er zelf nog niet opgekomen was :p
Stom dat ik er zelf nog niet opgekomen was :p
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
-
- Amerika-ontdekker
Nouja, José, op een vakantie vinden wij het niet echt leuk om altijd naar andere plek te rijden met auto's, en altijd weer met je valies sleuren van plaats naar plaats vind ik ook nogal irritant 
Iedereen vind andere dingen irritant?
En de tijd ligt waarschijnlijk wel gewoon vast, 7 dagen NY, omdat meer dagen een probleem zou kunnen worden

Iedereen vind andere dingen irritant?
En de tijd ligt waarschijnlijk wel gewoon vast, 7 dagen NY, omdat meer dagen een probleem zou kunnen worden

- headhunterke
- Amerikakenner
Da's een beetje Belgische spirit denk ik.
Ik vind het ook niet zo aangenaam om gedurig on the road te zijn.
Ik vind het ook niet zo aangenaam om gedurig on the road te zijn.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
- José
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Volgensmij zijn er hier een hoop (lees; heel veeel!) Belgen op dit forum actief die dol op rondreizen zijn..
Das een beetje je eigen volk over één kam scheren of niet?
Maar idd, ieder z'n meug. Ik wilde je niet 'aanvallen', maar het viel me gewoon op dat het budget zo groot is.
Das een beetje je eigen volk over één kam scheren of niet?
Maar idd, ieder z'n meug. Ik wilde je niet 'aanvallen', maar het viel me gewoon op dat het budget zo groot is.
Reisverslag juni 2009:
Reisverslag mei 2008:
Reisverslag mei 2008:
- headhunterke
- Amerikakenner
Daar heb ik geen idee van.
Maar hier in Belgie heerst nog altijd de stereotype Nederlander die met camper rondtrekt
Ikzelf heb het ook niet zo voor rondtrekken, al zou ik het graag toch min. 1 keertje gedaan hebben.
En dan eigenlijk met de name de gebieden rond de Rockies.
Maar hier in Belgie heerst nog altijd de stereotype Nederlander die met camper rondtrekt

Ikzelf heb het ook niet zo voor rondtrekken, al zou ik het graag toch min. 1 keertje gedaan hebben.
En dan eigenlijk met de name de gebieden rond de Rockies.
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja dat klopt wel. Met klompen aan en een joint in zijn mond.headhunterke schreef:Maar hier in Belgie heerst nog altijd de stereotype Nederlander die met camper rondtrekt![]()

Marjon
- headhunterke
- Amerikakenner
Daar heb je een punt
Die joint lijkt nu toch wel een beetje overgewaaid naar ons land ook hoor

Die joint lijkt nu toch wel een beetje overgewaaid naar ons land ook hoor

-
- Amerika-expert
Als je dat spul maar niet meeneemt naar de VS, men is er hier erg streng op en er lopen hondjes door de douanehal om mensen met 'verkeerde' invoerspullen op te pakken. Verder weet men hier veel meer van de verschillende handelsactiviteiten vanuit vooral de Lage Landen dan je zo zou denken.
Aan de andere kant: je kunt op die manier gratis een aantal jaren in de VS verblijven. En nog Engels leren ook!
Aan de andere kant: je kunt op die manier gratis een aantal jaren in de VS verblijven. En nog Engels leren ook!
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- headhunterke
- Amerikakenner
Dan verkies ik toch liever een andere manier hoor ;p
En het jammere is dat je nadien een verblijf kan vergeten
;p
En het jammere is dat je nadien een verblijf kan vergeten

-
- Amerika-ontdekker
Je kan nog altijd proberen ontsnappen? Doet iedereen toch tegenwoordig
Of dan toch in België ..
Ohja, NYC is ook leuk voor mensen die niets hebben met cultuur? (Mijn broer & zus bv.
)

Ohja, NYC is ook leuk voor mensen die niets hebben met cultuur? (Mijn broer & zus bv.

- RiverCola
- Amerika-expert
Die vraag is al eerder beantwoord. Toch?
-
- Amerika-ontdekker
Owhja, sorry, heb het gezien in je post in het begin van het topic.
Ik denk dat ik nu maar even stop met al die vragen ..
Ik denk dat ik nu maar even stop met al die vragen ..

-
- Amerika-ontdekker
Weet iemand eigenlijk wat de beste manier is om van het vliegveld naar je hotel te gaan?
En is vervoer met metro sneller dan die met taxi?
Voor jullie gaan boeken : Hebben jullie al eens gekeken bij Ebookers ? daar hebben wij dan weer goeie ervaring mee.
Nog een aanrader om te gaan eten is TAO's is een paar straten vanaf Central Park. Aziatisch in een toffe omgeving. Wel tevoren reserveren, kan ook via OpenTable.com
En natuurlijk shoppen bij de Apple Store en FAQ Swartz beide winkels zijn naast elkaar en ook in de buurt van Central Park.
Nog een aanrader om te gaan eten is TAO's is een paar straten vanaf Central Park. Aziatisch in een toffe omgeving. Wel tevoren reserveren, kan ook via OpenTable.com
En natuurlijk shoppen bij de Apple Store en FAQ Swartz beide winkels zijn naast elkaar en ook in de buurt van Central Park.
Groetjes, Nel
- RiverCola
- Amerika-expert
Alles wat je vraagt is hier op het forum en op het internet te vinden Kenneth. Gebruik de zoekfunctie op het forum en dan vindt je legio's aan topics over openbaar vervoer van en naar de luchthaven. En google heb je ook vast weleens van gehoord toch? Maar dat had ik hierboven ook al eerder geadviseerd.KennethBelg schreef:Weet iemand eigenlijk wat de beste manier is om van het vliegveld naar je hotel te gaan?

-
- Amerika-ontdekker
Ow, sorry voor de irritante vragen .. Het is denk ik sterker dan mezelf om altijd vragen te stellen! 
Maar ik zal er wel op letten nu niet te veel vragen meer stellen die onnodig zijn
!

Maar ik zal er wel op letten nu niet te veel vragen meer stellen die onnodig zijn

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1515 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-
- 4 Reacties