Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar koelbox kopen
Re: Waar koelbox kopen
Laat je zo'n ding dan gewoon achter in je laatste hotelkamer bij de prullenbak ofzo?
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ja, zo hebben wij het wel gedaan met onze piepschuimen koelboxen.
Echter de laatste keer hadden wij een iets luxere gekocht en die hebben wij meegenomen naar huis. Pastte precies in een grote reistas en vulden hem met van alles en nog wat.
Echter de laatste keer hadden wij een iets luxere gekocht en die hebben wij meegenomen naar huis. Pastte precies in een grote reistas en vulden hem met van alles en nog wat.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij kopen altijd de wat luxere en grote koelboxen (met kraantje) en laten deze gewoon achter op de hotelkamer. Wellicht heeft iemand van de schoonmaak er nog wat aan o.i.d.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Oh ok. Niet dat je er een boete voor krijgt ofzo 

Don't cry because it's over. Smile because it happened!
- gondelier
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Tja, hier een echt Hollands verhaal over de koelbox. Ook eentje gekocht bij Wallmart voor zo'n 15 dollar, 3 weken mee rondgesjouwd, toch wel zonde om achter te laten, dus mee naar Nederland.
Hier heeft hij een jaar op zolder gestaan, we gaan voorlopig niet meer naar Amerika, neemt veel plek in, past bij ons niet in de auto, dus op Marktplaats gezet. Verkocht voor €20 :dance: Dus er zit winst in een reisje naar Amerika.
(en nu denken we erover om volgend jaar toch nog een keer te gaan
Ik denk dat ik er nu maar meteen 3 koop
)
Hier heeft hij een jaar op zolder gestaan, we gaan voorlopig niet meer naar Amerika, neemt veel plek in, past bij ons niet in de auto, dus op Marktplaats gezet. Verkocht voor €20 :dance: Dus er zit winst in een reisje naar Amerika.
(en nu denken we erover om volgend jaar toch nog een keer te gaan

- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb hier nog twee koelboxen staan om weg te geven. Dus als je reis in Denver begint, kom er maar een halen. Als je reis in Denver eindigt kun je de koelbox hier weer kwijt. Dan geef ik hem weer mee aan een volgend forum lid die in Denver begint. Ik zit niet zo gek ver van het vliegveld (ongeveer 20 minuten).
Als we nu ook nog even wat forum leden kunnen vinden die in de omgeving van LA, SF, LV, Phoenix en dergelijke wonen, dan hebben we de meeste vliegvelden wel gedekt waar de forumleden hun vakanties beginnen en eindigen. Als je er eentje meeneemt en elders afgeeft, kun je vervolgens de "drop"-off charges in "drop" voldoen.

Als we nu ook nog even wat forum leden kunnen vinden die in de omgeving van LA, SF, LV, Phoenix en dergelijke wonen, dan hebben we de meeste vliegvelden wel gedekt waar de forumleden hun vakanties beginnen en eindigen. Als je er eentje meeneemt en elders afgeeft, kun je vervolgens de "drop"-off charges in "drop" voldoen.

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Das een leuk plan Loek!
Volgens mij zitten aan de oostkant ook wel wat forumleden in strategische steden. Voor het geval er oost-west of west-oost reizen gemaakt worden.
Roland

Volgens mij zitten aan de oostkant ook wel wat forumleden in strategische steden. Voor het geval er oost-west of west-oost reizen gemaakt worden.

Roland
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een van de twee koelboxen maakt momenteel een toer door het zuidwesten met een forumlid. Ik heb er nog steeds eentje in de aanbieding hier mocht iemand geinteresseerd zijn.
Nou wij landen 06 september op LAX... voor een tocht van 19 dagen...
We kregen ook de tip voor een koelbox.... dus moch iemand ervanaf willen
We kregen ook de tip voor een koelbox.... dus moch iemand ervanaf willen

2007 New York
2009 West USA
2010 New York
2011 Noord Oost USA ( ronenlinda.reismee.nl )
2012 Florida ( ronenlinda.reismee.nl )
2015 LA /Las Vegas
2023 Atlanta / Memphis / Nashville
2009 West USA
2010 New York
2011 Noord Oost USA ( ronenlinda.reismee.nl )
2012 Florida ( ronenlinda.reismee.nl )
2015 LA /Las Vegas
2023 Atlanta / Memphis / Nashville
Wij zijn straks ook in 'the states' (omgeving Las Vegas - Grand Canyon) als er iemand is die onze koelbox wil overnemen voor weinig hoor ik het graag. We kunnen dan wellicht wel ergens afspreken waar we de transactie kunnen uitvoeren.
Verder zou ik graag vernemen van iemand van jullie waar je de goedkoopste benzine kan tanken.
In Nederland spaar ik Shell zegeltjes, het zou mooi zijn als ik mijn zegelboekje vol zou kunnen krijgen daar, want wij gaan heel wat km maken daar.
En een mooie handdoek is nooit weg.
Verder zou ik graag vernemen van iemand van jullie waar je de goedkoopste benzine kan tanken.
In Nederland spaar ik Shell zegeltjes, het zou mooi zijn als ik mijn zegelboekje vol zou kunnen krijgen daar, want wij gaan heel wat km maken daar.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Kijk eens op het kaartje van deze link. Geeft een aardig beeld. Google anders eens op 'gas prices' (via Google.com). Er zijn veel sites te vinden met actuele brandstofprijzen.henk01 schreef:Verder zou ik graag vernemen van iemand van jullie waar je de goedkoopste benzine kan tanken.
Of Shell ook aan zegeltjes doet in Amerika betwijfel ik...
Roland
Hebben andere pompen misschien wel zegeltjes ?
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Zegeltjes??
Is dat niet iets van de jaren negentig? bestaat dat nog?
Is dat niet iets van de jaren negentig? bestaat dat nog?
Groetjes,
Carine
Carine
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ja hoor dat blijkt nog te bestaan.
Wij gingen laatst tanken bij de Shell en toen vroegen ze of we zegeltjes wilden, stond ook verbaasd te kijken.
Wij gingen laatst tanken bij de Shell en toen vroegen ze of we zegeltjes wilden, stond ook verbaasd te kijken.
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Maar zo gauw je de grens overgaat zijn er geen zegeltjes meer. Lijkt me sterk dat er in Amerika dan wel zegeltjes zijn.
Als ze geen zegeltjes geven, dan is de benzine vast goedkoper.
ik ben er al uit, ik neem een paar jerrycans benzine mee vanuit nederlamd.
- RiverCola
- Amerika-expert
Goede grap. Je hebt mensen er nog in laten stinken ook, met je zegeltjes 

gewoon in belgie een koelbox in zacht plastiek gekocht kan je opplooien en in je koffer steken, pas de probleme slimme belgen he
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Zo iets hadden wij ook mee, maar voor 5 man en een behoorlijke hitte was dat veel te klein.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3905 Weergaves
-
Laatste bericht door HildetT
-
- 26 Reacties