Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Prijs vliegtickets daalt flink
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Prijs vliegtickets daalt flink
Daarom moet je dit soort topics eigenlijk gewoon vermijden als je al geboekt hebt. Zelf betalen we 339 pp dus ik durf het risico nog wel te nemen 

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Het is niet te voorspellen wanneer je moet boeken.
We hebben eind vorig jaar bewust gewacht met boeken eigelijk verwachtend dat connections.be nog met een leuke aanbieding zou komen.
We hadden geluk en hebben een mooie prijs betaald, maar het had net zo goed anders kunnen uitpakken en waren we duurder uit geweest.
Gewoon niet meer kijken, naar de prijzen.
We hebben eind vorig jaar bewust gewacht met boeken eigelijk verwachtend dat connections.be nog met een leuke aanbieding zou komen.
We hadden geluk en hebben een mooie prijs betaald, maar het had net zo goed anders kunnen uitpakken en waren we duurder uit geweest.
Gewoon niet meer kijken, naar de prijzen.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hmm, wanneer denken jullie dat we het best kunnen boeken dan voor de vliegreis naar SF in mei 2010? toch zo vroeg mogelijk? Of toch maar even wachten?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Als we dat nu eens wisten 

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als het een optie is voor jullie om vanaf Brussel te vliegen, zou ik nu bij connections.be boeken, die hebben hele mooie prijzen, 387 euro pp.Madphil schreef:Hmm, wanneer denken jullie dat we het best kunnen boeken dan voor de vliegreis naar SF in mei 2010? toch zo vroeg mogelijk? Of toch maar even wachten?
- RiverCola
- Amerika-expert
Heb zojuist geboekt bij Connections. 2 tickets naar LA en terug vanaf SF (vetrek en aankomst Brussel) met Delta voor €386,- pp. Echt een koopje :dance:
En we vliegen half oktober, over 1,5 maand dus al.
Het is wel een beetje een vreemde reis. De heenweg is een directe vlucht met een stop in Atlanta van ruim 1,5 uur. Ik denk dat we dan in het vliegtuig blijven zitten? Of even de benen mogen strekken in de gate? De terugreis heeft dan wel een 'officiele' stop in Atlanta.
Het is wel een beetje een vreemde reis. De heenweg is een directe vlucht met een stop in Atlanta van ruim 1,5 uur. Ik denk dat we dan in het vliegtuig blijven zitten? Of even de benen mogen strekken in de gate? De terugreis heeft dan wel een 'officiele' stop in Atlanta.
Ja ja, wrijf het er nog maar eens inRiverCola schreef: €386,- pp

16x USA / 30 staten
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik zie op Connection.be een ticket naar Las vegas voor €389, geldig tot 30 juni. Balen, wij moeten in juli-augustus. dan zullen er wel weer hele andere prijzen zijn.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Normaal mag je niet in het vliegtuig blijven zitten en zal je langs de paspoortcontrole moeten in Atlanta. Dat zal heel krap worden wsch. Je vluchten hebben wsch gewoon hetzelfde vluchtnummer maar dit kunnen andere vliegtuigen zijn. Wij hadden dit jaar hetzelfde toen we naar Denver vlogen via chicago. We dachten ook dat ons vliegtuig zou doorvliegen maar dit was spijtig genoeg niet het geval... Onze vlucht naar Denver had wel hetzelfde vluchtnummer dan het eerste deel van de vlucht.RiverCola schreef:Heb zojuist geboekt bij Connections. 2 tickets naar LA en terug vanaf SF (vetrek en aankomst Brussel) met Delta voor €386,- pp. Echt een koopje :dance:
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ga er maar vanuit dat je op Atlanta in een ander vliegtuig stapt en daar dus langs immigrations gaat. Volgens mij vliegt Delta vanaf Europa nooit verder dan New York, Cincinnati of Atlanta. Vanaf daar moet je altijd in een ander vliegtuig verder.RiverCola schreef:Het is wel een beetje een vreemde reis. De heenweg is een directe vlucht met een stop in Atlanta van ruim 1,5 uur. Ik denk dat we dan in het vliegtuig blijven zitten? Of even de benen mogen strekken in de gate? De terugreis heeft dan wel een 'officiele' stop in Atlanta.
Roland
- Susie one
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
ff ontopicCoyote schreef:Ga er maar vanuit dat je op Atlanta in een ander vliegtuig stapt en daar dus langs immigrations gaat. Volgens mij vliegt Delta vanaf Europa nooit verder dan New York, Cincinnati of Atlanta. Vanaf daar moet je altijd in een ander vliegtuig verder.
Roland
Vorig jaar vlogen wij met Delta van Amsterdam naar NY JFK. Uiteindelijk ging het toestel met het zelfde vluchtnummer door naar Las Vegas.
Aan het einde van onze trip vlogen wij vanaf Miami terug naar NY JFK en met een overstap terug naar Amsterdam. Uiteindelijk ging dit toestel dat vanuit Miami ging onder het zelfde vluchtnummer door naar Tel Aviv (oud toestel waar we meer beenruimte hadden dan op de vlucht van Amsterdam NY - JFK met een boeing 767).
Susie One
Reisverslagen
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
Dat zou ik dolgraag doen. Alleen wonen wij in Arnhem, dan is Schiphol en Dusseldorf maar 1 tot 1,5 uur rijden, en Brussel toch al gauw 2,5 uur.Annie schreef:Als het een optie is voor jullie om vanaf Brussel te vliegen, zou ik nu bij connections.be boeken, die hebben hele mooie prijzen, 387 euro pp.
Maar aan de andere kant, als je daarmee een paar honderd euro kunt besparen...

- Bandido
- Amerika-expert
Besef dat een "directe vlucht" niet hetzelfde is als een "non-stop vlucht". En je zult hoogstwaarschijnlijk op een ander vliegtuig moeten overstappen, want de 767 die je naar Atlanta heeft gebracht wordt door Delta meestal alleen op internationale vluchten ingezet (enkele uitzonderingen daargelaten). De vluchten naar LA gaan meestal met een 737. Je zult dus normaliter in ATL door de immigration moeten. Op zich geen probleem, het is een druk, maar wel efficient vliegveld.RiverCola schreef:Het is wel een beetje een vreemde reis. De heenweg is een directe vlucht met een stop in Atlanta van ruim 1,5 uur. Ik denk dat we dan in het vliegtuig blijven zitten? Of even de benen mogen strekken in de gate? De terugreis heeft dan wel een 'officiele' stop in Atlanta.
"Keep Georgia On Your Mind"
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Daar gokken wij ook op met onze vlucht volgend jaar april, de overstaptijd is 1:35 uur.Op zich geen probleem, het is een druk, maar wel efficient vliegveld.
Maar mocht dat niet lukken ga ik er vanuit dat er die dag nog wel een paar vluchten naar Las Vegas gaan.
- RiverCola
- Amerika-expert
Wat een reacties allemaal! Bedankt voor de informatie zover.
Het is best raar want op de itinerary staat alleen maar: Brussel-LA, en staan er geen tussenstops vermeld. Pas bij de flightinfo zag ik dat er wel degelijk een 'stop' was in Atlanta, maar geen verwijzing naar terminals oid zoals je dat wel altijd ziet bij een overstap. Op de terugreis is dit wel het geval. Dan hebben we trouwens ook maar 1 uur en 30 min. om over te stappen maar ik denk niet dat het een probleem zal zijn aangezien de bagage wel direct doorgelabeld zal worden. En anders.....wordt het een bezoekje aan Bandido
Het is best raar want op de itinerary staat alleen maar: Brussel-LA, en staan er geen tussenstops vermeld. Pas bij de flightinfo zag ik dat er wel degelijk een 'stop' was in Atlanta, maar geen verwijzing naar terminals oid zoals je dat wel altijd ziet bij een overstap. Op de terugreis is dit wel het geval. Dan hebben we trouwens ook maar 1 uur en 30 min. om over te stappen maar ik denk niet dat het een probleem zal zijn aangezien de bagage wel direct doorgelabeld zal worden. En anders.....wordt het een bezoekje aan Bandido

- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het scheelt wel erg veel, ik zou het wel weten,ik heb gekeken naar onze data voor volgend jaar vanaf Amsterdam en dat scheelt gewoon de helft, we waren dan het dubbele kwijt geweest.Madphil schreef:Dat zou ik dolgraag doen. Alleen wonen wij in Arnhem, dan is Schiphol en Dusseldorf maar 1 tot 1,5 uur rijden, en Brussel toch al gauw 2,5 uur.Annie schreef:Als het een optie is voor jullie om vanaf Brussel te vliegen, zou ik nu bij connections.be boeken, die hebben hele mooie prijzen, 387 euro pp.
Maar aan de andere kant, als je daarmee een paar honderd euro kunt besparen...
Ga een dag van te voor en boek een hotel waar je de auto kan laten staan, is soms net zo duur of voordeliger dan op P3 zetten.
- Bandido
- Amerika-expert
Da's best hoor, laat maar even weten.RiverCola schreef: En anders.....wordt het een bezoekje aan Bandido

"Keep Georgia On Your Mind"
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Probeer anders je vlucht eens op te zoeken op delta.com. Misschien vind je daar wel meer informatie?RiverCola schreef:Het is best raar want op de itinerary staat alleen maar: Brussel-LA, en staan er geen tussenstops vermeld. Pas bij de flightinfo zag ik dat er wel degelijk een 'stop' was in Atlanta, maar geen verwijzing naar terminals oid zoals je dat wel altijd ziet bij een overstap. Op de terugreis is dit wel het geval.
Roland
Ik zit steeds te zoeken naar tickets voor juli volgend jaar, maar kan nauwelijks sites vinden. Wil nl. een stopover in New York.
In maar weinig sites kun je deze stopovers aangeven; veelal moet je bellen...
Gevonden sites:
www.ebookers.com
www.tickettracker.com
www.vliegfabriek.nl
En juist voor juli is het zo interessant om goed te zoeken....
In maar weinig sites kun je deze stopovers aangeven; veelal moet je bellen...

Gevonden sites:
www.ebookers.com
www.tickettracker.com
www.vliegfabriek.nl
En juist voor juli is het zo interessant om goed te zoeken....
- RiverCola
- Amerika-expert
Nu hoop ik eigenlijk op een gemiste vlucht! Lijkt me leuk om nog even een glimp van Atlanta te zien, en van jou natuurlijk!Bandido schreef:Da's best hoor, laat maar even weten.RiverCola schreef: En anders.....wordt het een bezoekje aan BandidoWe zijn hier in het Zuiden nu eenmaal heel gastvrij.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 7954 Weergaves
-
Laatste bericht door Jan & Silvia
-
- 12 Reacties