Ik lees hier over vele goedkope vluchten vanaf Brussel.
Nu woon ik in Groningen en is Brussel ook echt wel ver. Maar als het veel scheelt is het een goede optie!
Nu wil ik 24 of 25 december vertrekken naar L.A. en dan terug rond 13 januari. Dan zijn vluchten vanaf Brussel niet goedkoper dan vanaf Amsterdam!
Of kijk ik niet goed???
Njit zei het nog; kijk nooit naar vluchtprijzen wanneer je al geboekt hebt. Nu dacht ik dat ik wel safe zat met de €386,- pp die ik gisteren betaald heb. En iets in me stuurde me weer naar die website van connections...... .......Damn!!! Dezelfde vlucht nu voor €324,- pp. Tja, het verschil had toch weer mijn hotelletje in Brussel kunnen zijn, denk ik dan.
obeliks schreef:Ik zit steeds te zoeken naar tickets voor juli volgend jaar, maar kan nauwelijks sites vinden. ..
Tickets voor juli zijn nog niet te boeken. Je kunt je tickets op zijn vroegst 330 dagen van tevoren boeken.
Het hangt er dus van af wat de datum van je terugreis is. 330 dagen voor die datum kun je ongeveer gaan boeken.
Als je terugreis dus 1 augustus is kun je ongeveer vanaf 1 september gaan boeken. Maar het kan soms enkele dagen duren voor je alle tarieven kunt vinden. Wij hebben voor een reis van begin juli t/m begin augustus altijd eind september begin oktober geboekt.
RiverCola schreef:Nu hoop ik eigenlijk op een gemiste vlucht! Lijkt me leuk om nog even een glimp van Atlanta te zien, en van jou natuurlijk!
Haha, nou, het is best een leuke stad, ik had je graag een rondleiding gegeven. Mocht je in de buurt zijn, laat het maar even weten! Al hoop ik natuurlijk niet dat het je overkomt dat je je vlucht mist.
kangie schreef:Ik lees hier over vele goedkope vluchten vanaf Brussel.
Nu woon ik in Groningen en is Brussel ook echt wel ver. Maar als het veel scheelt is het een goede optie!
Nu wil ik 24 of 25 december vertrekken naar L.A. en dan terug rond 13 januari. Dan zijn vluchten vanaf Brussel niet goedkoper dan vanaf Amsterdam!
Of kijk ik niet goed???
06:05 - 06:20 Brussel (BRU) - Londen,Heathrow (LHR) 1 United Airlines
10:25 - 13:43 Londen,Heathrow (LHR) - Los Angeles, ca (LAX)
07:55 - 15:45 Los Angeles, ca (LAX) - Washington,Dulles Intl dc (IAD) 1 United Airlines
17:57 - 07:15 Washington,Dulles Intl dc (IAD) - Brussel (BRU)
Ik weet natuurlijk niet welke prijs je vanuit Ams hebt.georgesken
Dankjewel Georgesken!
Hee, dat is raar!!! Als ik nu zelf kijk kom ik ook uit op die prijs!!!
Afgelopen vrijdag nog niet , toen begon de prijs rond de euro 540!!
Misschien zijn er actieprijzen bij gekomen.
De prijzen vanuit Amsterdam beginnen rond de euro 490.
Aanvulling:
Ik heb net voor mezelf besloten om toch niet vanuit België te vertrekken , voornamelijk om voor de terugreis de snelste route te hebben . Brussel is hier vandaan 5 uur met de trein en met de auto ook wel zo ongeveer.
Ik ga nu voor een rechtstreekse vlucht van Schiphol naar L.A. voor 558 euro.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.