Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wijziging trip
Beste Marjan,
Inderdaad de Boeing Tour stond erbij. Is me ontgaan. Wij doen komende zomer ook opnieuw de USA aan en gaan naar Colorado, Nebraska, Wyoming, Montana, Arizona, Utah enNorth en South Dakota. Veel onderdelen van jouw rondreis staan ook bij ons op het lijstje. Echter Washington State en Oregon slaan we over. Dit hebben we enkele jaren terug gedaan. Vooral Mt. Everest heeft letterlijk en figuurlijk een verpletterende indruk op ons en de kinderen gemaakt.
Heel indrukwekkend.
We hebben deze zomer voor deze staten gekozen omdat de kinderen goede herinneringen hebben aan South Dakota, Yellowstone en Arches NP. Voordat het onbetaalbaar wordt i.v.m. studie van de kinderen gaan we nogmaals.
Ik zie dat je voor de tiende keer gaat en dat je net als ons ook enthousiast bent over het land. Wij gaan namelijk voor de 16e keer.
Veel plezier.
Inderdaad de Boeing Tour stond erbij. Is me ontgaan. Wij doen komende zomer ook opnieuw de USA aan en gaan naar Colorado, Nebraska, Wyoming, Montana, Arizona, Utah enNorth en South Dakota. Veel onderdelen van jouw rondreis staan ook bij ons op het lijstje. Echter Washington State en Oregon slaan we over. Dit hebben we enkele jaren terug gedaan. Vooral Mt. Everest heeft letterlijk en figuurlijk een verpletterende indruk op ons en de kinderen gemaakt.
Heel indrukwekkend.
We hebben deze zomer voor deze staten gekozen omdat de kinderen goede herinneringen hebben aan South Dakota, Yellowstone en Arches NP. Voordat het onbetaalbaar wordt i.v.m. studie van de kinderen gaan we nogmaals.
Ik zie dat je voor de tiende keer gaat en dat je net als ons ook enthousiast bent over het land. Wij gaan namelijk voor de 16e keer.
Veel plezier.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Mis ik iets???????Vooral Mt. Everest heeft letterlijk en figuurlijk een verpletterende indruk op ons en de kinderen gemaakt.
Heel indrukwekkend.
.
Dat ligt toch in Azie....
Je hebt altijd baas boven baas.......Ik zie dat je voor de tiende keer gaat en dat je net als ons ook enthousiast bent over het land. Wij gaan namelijk voor de 16e keer.

Dank je wel en voor jullie hetzelfde.Veel plezier
Nog 3 nachtjes slapen......

Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Dank je wel Rob. We zijn al aan het pakken. Ik heb alleen nog geen tickets....!! Word ik lichtelijk nerveus van.Rob schreef:Hoi Marjan,
Nog drie dagen, zijn je tassen al ingepakt.
Fijne vakantie, we lezen je avonturen wel als je terug komt.
Happy Camping![]()
Gr.
Rob
Enne....de verhalen krijg je zeker te lezen.
Gr. Marjan
Laatst gewijzigd door hekkie op 24 mei 2004, 07:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerikafan
Re: Wijziging trip
Ik wilde mijn reis ook wijzigen,ik had 6 weken geboekt en als ik had geweten dat we zoveel overwerk kregen en dat ik elk weekend kon werken(en verlofdagen opbouwen) had ik 2 maanden geboekt.Maar ik vlieg met American Airlines en de boete om het ticket te veranderen was al tussen de 300 dn 400 euro....helaas...Britisch airways vroeg 2 jaren geleden 125 euro om te wijzigen.Wilde ik even vertellen
groetjes
Queeni
groetjes
Queeni
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1062 Weergaves