Hoi VS-fans,
Op advies dat ik gisteren heb gekregen heb ik mijn route aangepast. Nog even wil ik het een en ander uitleggen over de overdaad van Las Vegas. Mijn echtgenoot komt uit Nepal en ondanks dat hij zelf uit een land komt met prachtige natuurschoon en natuurlijk de hoogste bergen ter wereld is voor hem Las Vegas een krankzinnig gebeuren. Het is zijn eerste vakantie in zijn leven. De shows (als het goed is staat Cher in die periode in LV) en O etc. Dat is eigenlijk de reden van het lange verblijf in LV. Zelf ben ik er in 2004 1 dag geweest, dus dat telt niet. Voor mij is het ook nieuw. Omdat ik ook wat parken wil doen in een zeer korte tijd die we hebben, heb ik op advies mijn route aangepast, en sommige dingen geskipt.
Dag 1 AMS-SFO
Dag 2 SFO (dit Yeehaw om toch het tijdsverschil een beetje te compenseren)
Dag 3 SFO - Cambria (onderweg Big Sur, Carmel, Monterey sea aquarium)
Dag 4 Cambria- LAX. advies van Yeehaw inderdaad naar Santa Monica
Dag 5 Nu komt het. .. Wij zijn van nature vroege vogels. 06.00 uur de auto in. Eindbestemming GC NP er is hier nog een overnachting beschikbaar in de Yavapai lodge. Wat de werkelijke reistijd is weet ik niet

maar dit wordt een doorbijtertje en op advies van Yeehaw moet ik voor de file LA uit zijn

. Dus deze dag aankomst GC NP. Wellicht met deze vroege vertrektijd een redelijke aankomst in GC.
Dag 6 GC NP zonsopgang en 's middags naar Las Vegas
Dag 7 Las Vegas
Dag 8 Las Vegas - Lake Mead-Valley of Fire-Red Rock SP-Las Vegas
Dag 9 Las Vegas
Dag 10 Las Vegas - Hooverdam
Dag 11 Las Vegas
Dag 12 Las Vegas - Lone Pine
Dag 12 Lone Pine - Yosemeti
Dag 13 Yosemeti
Dag 14 Yosemeti - SFO
Dag 15 SFO :beerchug:
Dag 16 SFO-AMS
Ik heb de kronkel, ofwel de Bodensee afgehakt. Dat was inderdaad een gekke kronkel Marianne.....
Zelf lijkt mij dit een redelijke route, met slechts 1 dag .... "blaffen" naar GC.
Ik ben benieuwd. Groetjes van Nanie Marianne