Onze reis loopt alweer bijna ten einde en onderweg hebben we de nodige (kampeer) spullen gekocht die we niet meenemen naar huis. Ben je 30-31 Augustus in San Francisco kan je alles (of een gedeelte) gratis op komen halen. 1 September vroeg of later op de dag ergens langs Hwy 1 of 2 sept. vroeg bij Alamo LAX kan ook allemaal We geven het liever weg dan we het weg moeten gooien
We hebben in de aanbieding:
2 Campingstoeltjes van Clark Trail
Dual Action Pomp voor Luchtbed (Hebben we de nacht van 1-2 sept. nog wel nodig).
Kookpan
Koekenpan
Teiltje
Rubber Hamer
Theedoek
2 Kussens
2 Slaapzakken tot 7 graden celcius (Hebben we nodig gehad )
2 pits brander om te koken van Clark Trail
Propaan lamp (Kan alleen nog op z'n hardste stand, geeft wel gezellig licht).
1,5 Propaan fles
25 ft. verlengsnoer
Voetbal
Aanmaakvloeistof voor BBQ oid.
Bakplaat (voor op een firering bijv.)
Volgens mij was dit het, ik zal vanavond nog even in de auto kijken of ik iets ben vergeten.
We zitten in het Holiday Inn Hotel op Fisherman's Wharf. Langs Highway 1 hebben we nog geen camping geboekt, daar zal ik vanavond ook even naar kijken.
Mocht er geen belangstelling voor zijn informeer dan eens bij de laatste campground waar je staat of ze een hoekje hebben waar kampeerders hun spullen achter kunnen laten voor toekomstige kampeerders, je komt dit wel vaker tegen op campgrounds zeker op diegenen die vaak gebruikt worden als eerste/laatste campground van een reis.
Ter aanvulling:
We hebben ook nog een mobiele telefoon met nog 295 belminuten en de slaapzakken moeten natuurlijk ook nog 1 nacht mee tot 2 sept. mocht iemand er wat aan hebben.
We hebben ook nog een Igloo koelbox over die we toch maar niet mee terug naar huis nemen
Het hotel had geen plaats om al onze spullen (het is ook best wat zo bij elkaar) vast te houden volgens de vrouw achter de receptie We vertekken hier morgen ochtend richting Buelton, CA via Highway 1...
Last call We rijden binnen nu en een uurtje of anderhalf naar LA vanaf Buellton via de 101... Het is hier nu 7:22, mocht iemand dit uberhaupt optijd lezen sla je slag
Is dat tegoed niet een jaar geldig? Ik heb em ook pas nodig over 8 maanden, maar aangezien ik gelijk moet bellen op het vliegveld is het voor mij ideaal om een telefoon vanuit NL mee te nemen.
WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan
Np. We hebben alles achtergelaten in Buellton bij het Flying Flags RV Park. Ze waren er erg blij mee en zouden het aan gasten geven die iets vergeten waren. Volgens mij vergiste die man zich er wel in hoeveel het was
De slaapzakken wilden we aan een zwerver geven maar die vonden we zo snel niet (blijkt toch moeilijk ) dus maar aan 2 medewerkers van Alamo gegeven inclusief een zak vol bottled water en Budweiser :beerchug:
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.