Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Op te halen in SF of langs Hwy 1

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Bento
Amerikafan

Op te halen in SF of langs Hwy 1

Bericht door Bento »

Onze reis loopt alweer bijna ten einde en onderweg hebben we de nodige (kampeer) spullen gekocht die we niet meenemen naar huis. Ben je 30-31 Augustus in San Francisco kan je alles (of een gedeelte) gratis op komen halen. 1 September vroeg of later op de dag ergens langs Hwy 1 of 2 sept. vroeg bij Alamo LAX kan ook allemaal :) We geven het liever weg dan we het weg moeten gooien :wink:

We hebben in de aanbieding:
  • 2 Campingstoeltjes van Clark Trail
    Dual Action Pomp voor Luchtbed (Hebben we de nacht van 1-2 sept. nog wel nodig).
    Kookpan
    Koekenpan
    Teiltje
    Rubber Hamer
    Theedoek
    2 Kussens
    2 Slaapzakken tot 7 graden celcius (Hebben we nodig gehad :P)
    2 pits brander om te koken van Clark Trail
    Propaan lamp (Kan alleen nog op z'n hardste stand, geeft wel gezellig licht).
    1,5 Propaan fles
    25 ft. verlengsnoer
    Voetbal
    Aanmaakvloeistof voor BBQ oid.
    Bakplaat (voor op een firering bijv.)
Volgens mij was dit het, ik zal vanavond nog even in de auto kijken of ik iets ben vergeten.
We zitten in het Holiday Inn Hotel op Fisherman's Wharf. Langs Highway 1 hebben we nog geen camping geboekt, daar zal ik vanavond ook even naar kijken.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Op te halen in SF of langs Hwy 1

Bericht door Rob »

Mocht er geen belangstelling voor zijn informeer dan eens bij de laatste campground waar je staat of ze een hoekje hebben waar kampeerders hun spullen achter kunnen laten voor toekomstige kampeerders, je komt dit wel vaker tegen op campgrounds zeker op diegenen die vaak gebruikt worden als eerste/laatste campground van een reis.
wannes
Amerika-newbie

Bericht door wannes »

Ik heb je een bericht gestuurd!

Wannes
Bento
Amerikafan

Bericht door Bento »

Hai Wannes,

Ik zal vragen of het hotel de spullen 2 weken vast wil houden voor je. Zeer kleine kans maar je weet nooit ;-)
wannes
Amerika-newbie

Bericht door wannes »

Alvast bedankt voor de moeite Bento!!
Bento
Amerikafan

Bericht door Bento »

Ter aanvulling:
We hebben ook nog een mobiele telefoon met nog 295 belminuten en de slaapzakken moeten natuurlijk ook nog 1 nacht mee tot 2 sept. mocht iemand er wat aan hebben.
We hebben ook nog een Igloo koelbox over die we toch maar niet mee terug naar huis nemen ;)
Bento
Amerikafan

Bericht door Bento »

Het hotel had geen plaats om al onze spullen (het is ook best wat zo bij elkaar) vast te houden volgens de vrouw achter de receptie :banghead: We vertekken hier morgen ochtend richting Buelton, CA via Highway 1...
Bento
Amerikafan

Bericht door Bento »

Last call :-) We rijden binnen nu en een uurtje of anderhalf naar LA vanaf Buellton via de 101... Het is hier nu 7:22, mocht iemand dit uberhaupt optijd lezen sla je slag :mrgreen:
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Shit lees het nu pas, de mobiele telefoon hebben jullie vast en zeker niet mee naar huis genomen?? :(
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Bento
Amerikafan

Bericht door Bento »

Jazeker. Hij zit in mn tas en we rijden nu op de A27 naar huus :D
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Wow dat is nog eens een snelle reactie!
Die deed je weg toch..?? wat vraag je ervoor? :D
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Bento
Amerikafan

Bericht door Bento »

Nou kom maar halen :-) Anders nemen mn ouders m mee naar Florida in Januari maar dan is het tegoed verlopen denk ik.
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Is dat tegoed niet een jaar geldig? Ik heb em ook pas nodig over 8 maanden, maar aangezien ik gelijk moet bellen op het vliegveld is het voor mij ideaal om een telefoon vanuit NL mee te nemen. :)

Afbeelding
Bento
Amerikafan

Bericht door Bento »

Neh als je een maand niet belt verloopt het. Dan heb je er weinig aan denk ik, voor $30 koop je zon goedkoop ding met 300 mins.
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

OK, als je dat zeker weet...
bedankt iig :D

Afbeelding
Bento
Amerikafan

Bericht door Bento »

Np. We hebben alles achtergelaten in Buellton bij het Flying Flags RV Park. Ze waren er erg blij mee en zouden het aan gasten geven die iets vergeten waren. Volgens mij vergiste die man zich er wel in hoeveel het was :P

De slaapzakken wilden we aan een zwerver geven maar die vonden we zo snel niet (blijkt toch moeilijk :D) dus maar aan 2 medewerkers van Alamo gegeven inclusief een zak vol bottled water en Budweiser :beerchug:
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Tja.. zwervers zie je altijd als je ze niet nodig hebt... Maar wanneer je er WEL één zoekt... :lol:

Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer