Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hebben meer mensen hier 'last' van?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: hebben meer mensen hier 'last' van?

Bericht door Pete.Z »

Dat is inderdaad wel raar, misschien zijn ze er wel, maar ik heb zelf nooit de behoefte gehad om eens lekker te gaan posten op een AllesEuropa forum....ik ga zeker niet alleen naar Amerika, er is te veel moois elders, maar de behoefte om je ervaringen te delen over bijvoorbeeld Israël of Italië heb ik eigenlijk niet.
Matrox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matrox »

Pete.Z schreef:Dat is inderdaad wel raar, misschien zijn ze er wel, maar ik heb zelf nooit de behoefte gehad om eens lekker te gaan posten op een AllesEuropa forum....ik ga zeker niet alleen naar Amerika, er is te veel moois elders, maar de behoefte om je ervaringen te delen over bijvoorbeeld Israël of Italië heb ik eigenlijk niet.
Ja, nu je het zegt. Typisch inderdaad. Zou dat te maken hebben met het gegeven dat het zo ver weg en zo groot is en je dus het maximale eruit wilt halen met in je achterhoofd 'misschien kom ik hier wel nooit meer' ?
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ik weet het niet, ik heb zelf die gedachte nooit gehad, integendeel.
Maar het zal inderdaad iets zijn met ver weg, en buiten ons referentiekader.
Misschien is er in Amerika juist wel een heel groot actief AllesEuropa forum. :wink:
Gerben Steeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Gerben Steeg »

Pete.Z schreef:Misschien is er in Amerika juist wel een heel groot actief AllesEuropa forum.
Tis nog waar ook Pete: http://www.eupedia.com/forum/
Bijv: "Belgium: more than beer and chocolate".......

Wat wij met Amerika hebben, hebben Amerikanen met Belgie…… :lol:
Gr, Gerben
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Wij gingen deze zomer naar Frankrijk, en een maand van tevoren voelde ik me helemaal opgejaagd omdat ik nog niets had voorbereid, planning had gemaakt. Tot mijn man zei: we gaan al 25 jaar op vakantie zonder planning, alleen Amerika niet. :oops: Toen stond ik weer met beide benen op de grond.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Gerben Steeg schreef:
Pete.Z schreef:Misschien is er in Amerika juist wel een heel groot actief AllesEuropa forum.
Tis nog waar ook Pete: http://www.eupedia.com/forum/

Briljant....snel een account aanmaken en showen met mijn België kennis! :wink:
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

gondelier schreef:Wij gingen deze zomer naar Frankrijk, en een maand van tevoren voelde ik me helemaal opgejaagd omdat ik nog niets had voorbereid, planning had gemaakt. Tot mijn man zei: we gaan al 25 jaar op vakantie zonder planning, alleen Amerika niet. :oops: Toen stond ik weer met beide benen op de grond.
haha dat herken ik!

wij gingen vorige zomer ook naar Frankrijk, omdat er door de verhuizing even geen grote reis in zat.
Een maand van tevoren werd ik ook helemaal onrustig...moest ik geen route voorbereiden?? En we hadden pas 1 camping gereserveerd...moesten we niet meer vastleggen?? En wat gingen we daar eigenlijk doen?

Maar ja...zo'n kampeervakantie is gewoon een heel ander soort vakantie. Je kijkt vaak van dag tot dag waar je zin in hebt en hoeft geen enorme afstanden af te leggen. Je moet alleen wel even omschakelen :-)
Gerben Steeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Gerben Steeg »

Pete.Z schreef:Briljant....snel een account aanmaken en showen met mijn België kennis!
Kunnen wij ze vertellen hoe fantastisch de Meir is in Antwerpen; Outlet in Vegas is er niets bij..... :lol:
excuus voor de : :offtopic: , maar dit is wel grappig!
Gr, Gerben
Bonnie
Amerika-ontdekker

Bericht door Bonnie »

Ik herken het helemaal. Ik kan zelfs zeggen dat ik een mega dip heb als ik weer thuis ben. Ik ben dan niet te genieten. :(
Echt verdrietig maar misschien ook wel omdat ik elke keer iemand moet achterlaten daar.. :cry:
Maar ik wil altijd gelijk weer terug. Zodra ik thuis ben ga ik ook weer direct zoeken en boeken :)
Nu duurt het nog 14 weken voor ik ga..ik was al aan het aftellen bij 20 :)
Maar gelukkig zie ik mijn vriend nog wel voor die tijd! In october :) :dance:
Matrox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matrox »

Pete.Z schreef:
Gerben Steeg schreef: Tis nog waar ook Pete: http://www.eupedia.com/forum/

Briljant....snel een account aanmaken en showen met mijn België kennis! :wink:
Als je daar zo door wat topics heen klikt zie je bij de users toch vnl. Europese vlaggetjes. Nauwelijks Amerikanen.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
es141
Amerika-ontdekker

Bericht door es141 »

Het 'jeukt' al weer. Nu we bezig zijn een vakantie te zoeken/plannen/boeken in Europa dwalen we steeds af naar 'Amerika'. Deze zomer gaan we niet maar voor 2011 staat New York....Washington op het programma. Die trip nog met zijn drietjes en de reis erna zullen we samen doen en dan weer naar het Zuidwesten in een camper(tje) verschillende NP opnieuw bezoeken en nieuwe aan het lijstje toevoegen.

Heerlijk het gepuzzel en lezen etc op het forum/reisverslagen.

*krabt de 'jeuk' weg*

groeten,
es
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Haha nog steeds ook het bekende gevoel hier. Ik ben ook regelmatig bezig met onze route van 2011. We gaan dit jaar eerst naar Griekenland, maar daar heb ik me eigenlijk nog weinig in verdiept haha. Erg eigenlijk. Het is een heerlijke verslaving. Al die verslaafden gaan ook 30 januari naar de AA-meeting. Klinkt dat heerlijk fout hahaha. :lol:
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

De beste remedie de volgende reis plannen en liefst komt die zo rap mogelijk eraan.
2011 zou b.v.b. wel eens oostkust kunnen worden :D
Hangt beetje van de prijzen van Zuid-Amerika af.
Laatst gewijzigd door Stan.Gobien op 17 jan 2010, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

De beste remedie voor ons was, tijdens onze eerste Amerika reis, de 2de boeken :lol: :mrgreen:
sunny007
Amerika-ontdekker

Bericht door sunny007 »

Wij gaan dit jaar naar Frankrijk en ik zie er zelfs een beetje tegen op........Klinkt dat vreemd? De afgelopen 2 jaar hebben we prachtige reizen gemaakt naar Amerika maar het budget voor dit jaar laat dat helaas niet toe.......snik...... Maar gelukkig gaan we zeker in 2011 weer.....pfffff....kon ik de tijd maar vast vooruit zetten. Ik kan echt niet wachten en ben nu al bezig met de plannen voor 2011. Niets mis met Frankrijk hoor, maar na onze fantastische USA reizen voelt Frankrijk een beetje als een klein koekje en ik hou nu eenmaal meer van appeltaart...... :lol:
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Bij ons eigenlijk ook wel zo. Nog niet terug van de ene trip al weer bezig met de andere. SCHANDELIJK is het!!! Ik leg het echter niet meer uit. We doen wat we doen. Het geld wordt eerlijk verdiend met hard werken en we nemen het ervan. Nu zijn we gezond en kunnen nog van alles.
We gaan in juni ook nog wel een weekje Oerollen en ik zou ook nog wel eens een paar daagjes naar Istanbul gaan maar verder..............
Heb best wel wat van Europa gezien en wat ik niet heb gezien heeft ook geen bepaalde aantrekkingskracht op me. Wil nog wel een keer ook naar het Verre Oosten. Ben in India, Singapore en Indonesie geweest maar zou nog wel wat andere landen willen doen daar. Gaat heus nog gebeuren, als we maar blijven werken. :lol:
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Alleen jammer dat je door al dat werken zo weinig tijd hebt om te reizen :mrgreen:
Markatja
Amerika-ontdekker

Bericht door Markatja »

Ja, dat werken zit maar aardig in de weg. :lol:
Ik ben in ieder geval ook blij dat dit forum en de reisverslagen van de leden van dit forum me over het afgelopen jaar waarin we niet naar de VS zijn gegaan hebben heengeholpen.
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Al gaan wij slechts om de paar jaar naar de VS, toch blijf ik op dit forum kijken. Smullen van reisverhalen/plannen van anderen. Overigens zonder jaloers te worden :wink: Er staan altijd leuke tips. Wij zijn geen "vol"planners, reizen rond zonder iets te "moeten" van onszelf, maar bezoeken wel restaurants, winkels etc. die ons hier aangeraden worden.
Voor andere vakanties/reizen kijk ik nooit op fora.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Wij gaan vanaf 2006 elk jaar, en ieder jaar als we terugkomen zeggen we, volgend jaar doen we een rustige vakantie, 2 weken op een camping in Frankrijk of zoiets. Eind December moeten we weer gaan plannen en steeds komen we weer terug op Amerika en het rondreizen. Nu kan je natuurlijk ook rondreizen in Europa maar wij zijn aangewezen op de schoolvakanties en dan is het hier zo druk, bijna elke zaterdag is wel een zwarte en in de file staan om op de camping te komen!?!? In Amerika is zoveel ruimte en gelukkig hebben we weinig files meegemaakt. De mensen zijn vriendelijk blij dat je het land bezoekt etc. Vorig jaar zijn we naar Florida gegaan, een wat rustiger en vaker strand- vakantie maar onze kinderen zijn zo gewend van alles te ondernemen dat ze op een gegeven moment zeiden, wat gaan we vandaag doe, alweer naar het strand! Dit jaar gaan we dus weer in de zomer naar de V.S. rondreizen in het Zuid-westen.
p.s. Ik ben zo blij met al die reisverslagen, je haalt daar zoveel informatie uit, mensen zeggen wel eens "ik snap niet waarom je een reisverslag maakt" behalve dat de familie en vrienden het superleuk vinden om ons onderweg te volgen hoop ik dat andere reizigers er net zo veel plezier en informatie uit halen zoals ik geniet van andere reisverslagen!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer