Heb vorige week 3 retourtjes Brussel - Atlanta geboekt. Heen op 1 januari, terug op 15 januari. Kosten: 274 euro pp
Dat is wel wat anders dan de 793 euro die ik afgelopen zomer voor een retourtje Dusseldorf - Los Angeles moest neertellen!
Dit is wel een oud topic, maar zou connections ook dit jaar al vanaf midden augustus zo'n scherpe prijzen kunnen aanbieden?
In andere topics las ik dat hun acties vaak in november of begin januari zijn.
Weet iemand hier toevallig meer over?
Meestal doen ze een één in november en eentje in januari, ja. Soms zijn er tussendoor wel aanbiedingen, maar vaak is dit maar voor bepaalde bestemmingen.
Voor wanneer en naar waar zoek je een vlucht misschien? Augustus is denk ik nog te vroeg voor het hoogseizoen van volgend jaar.
We gaan volgend jaar in mei-juni (vanaf Brussel). Wellicht heen naar LA en terug vanaf Salt Lake City.
Ik denk dat we misschien het beste al na de zomer al kunnen uitkijken voor goedkope tickets .
Waarschijnlijk zullen de betere deals pas in november verschijnen. Of zelfs januari. Wij hebben de laatste 3 jaar altijd in januari geboekt. 2 keer voor een reis in juni, 1 keer voor augustus. Dat komt dus wel in orde.
Fieke, je kan je ook inschrijven voor hun nieuwsbrief. Je krijgt dan een mailtje als er 'bigdeals' zijn, zoals zij hun aanbiedingen noemen. Ook via SMS kan je melding krijgen van hun nieuwsbrief.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
ik hoop het! want ik vind nu geen vluchten naar NY voor onder de 5-600 € en dat vind ik teveel.
Nu ja, het ligt ook nog niet vast of we gaan dus ik heb wel tijd om te wachten op betere prijzen
ik heb connections gecontacteerd (voor onze reis van april volgend jaar) en ze zeiden zelf spontaan dat ik zeker moest wachten tot eind augustus op hun promoties, ze komen dus zeker die promoties!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.