Disney-Golf schreef:@ AVW
Als je nu denkt, ik kan beter rijden dan de Amerikanen, denk daarbij dat de Amerikaanse (huur) auto's niet gemaakt zij om snel(ler) te rijden.
Ik bedoel hiermee dat de ophanging, remmen en banden ronduit om mee te schreeuwen zijn!
Als het je mocht interesseren zelfs een Corvette C6 heeft voor de Europese markt een andere ophanging, dit zal toch ook een rede hebben.
Ik rij zelf met een getunede (ophanging, motor, remmen etc) auto en hou me in de V.S. toch netjes aan de snelheid.
Laatste Tip; Keep it safe and enjoy!! :beerchug:
Met amerikaanse auto kan je best hard rijden hoor. Reed vroeger met mijn expedition urenlang 150 km/h
Met een corvette, mustang, camaro etc zou ik zonder problemen dik over de 200 kunnen cruisen. Alleen heb ik mijn rijbewijs te lief en wil ik niet op kosten van de staat slapen
Het enige verschil is dat de auto's hier iets soepeler zijn afgesteld vanwege een slechter wegdek. De verschillen zijn echter marginaal.
Echter de remmen van mijn Ford expedition waren ver beneden de maat.
Een remklauw met een (1)zuiger op een niet zo grote remschijf
Nu heb ik dikke brembos met 6 zuigers per klauw. Dat is een wereld van verschil. Niet in het dagelijks gebruik maar wel als je bovenop de rem moet gaan staan