Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp dl 1(eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Re: Tickethulp (eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)
Je kan best nog even afwachten.Tegenwoordig heeft het weinig zin nog om vroeg te boeken .Voordelige prijzen komen pas later aan .Hou vooral connections in het oog en abonneer op hun nieuwsbrief.Rond begin januari komen zij meestal met een leuke actie af .
Groetjes,
Groetjes,
-
- Amerikafan
- Partner van: Richard
- Aantal x V.S. bezocht: 6
hallo Knabbeltje,
dank je wel voor je reactie, maar wat ik me afvraag weet je ook hoeveel dat per ticket kan schelen? maw hoeveel beteel je dan ongeveer voor een retourtje? weet jij dat toevallig?
dank je wel voor je reactie, maar wat ik me afvraag weet je ook hoeveel dat per ticket kan schelen? maw hoeveel beteel je dan ongeveer voor een retourtje? weet jij dat toevallig?
-
- Amerikafan
- Partner van: Richard
- Aantal x V.S. bezocht: 6
oeps, beteel is natuurlijk betaal, ahum.
Voor vorig jaar waren er best wat mensen die tussen de 570 en de 850 kwijt waren voor een retour in het hoogseizoen naar de Westkust van de USA. Kijken anders eens op viewtopic.php?f=10&t=17818&start=0 en kijk wie wanneer voor welk geld boekte. Maar het blijft natuurlijk altijd afwachten wat het dit jaar gaat doen. Ik heb m'n tickets al binnen voor zomer 2010 en kan nu met vroegboekkorting ook de camper boeken.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Voor die prijs zou ik het meteen doen, dat is een hele mooie prijs voor het hoogseizoen. Wij zijn vorig jaar op op 10 juli naar vancouver gevlogen en op 8 augustus weer terug vanuit Vancouver en betaalden ruim over de € 800 per ticket.yvonne m schreef: ........maar vraag me af wat wijsheid is. we zitten vast aan de datum 17-7/20-8-10 maar willen uiteraard ook niet te veel betalen. wie heeft vorig jaar de tarieven in de gaten gehouden en wie kan koffiedik kijken, ha, ha maw wat is raadzaam deze vlucht morgen te gaan boeken of wachten. dank je wel voor het meedenken Yvonne Maassen ps leuk zo'n forum
Marjon
Laatst gewijzigd door vana op 18 sep 2009, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oeps, ik zie nu pas dat die € 585 exclusief tax is.
Dat verandert de zaak, dan kan ik je geen advies geven.
Ik zou zelf denk ik nog heel even afwachten om te kijken wat de prijzen doen. het blijft koffiedik kijken. Vorig jaar waren de prijzen enorm hoog in het hoogseizoen. Wij wilden eerst naar Salt lake City vliegen en daar moesten we over de € 1000 voor betalen. We hebben toen onze route veranderd en zijn naar Vancouver gevlogen. Ik geloof dat we € 880 p/p/ betaald hebben en dat was op dat moment een goede prijs.
Hier kun je zien wat er vorig jaar door veel mensen betaald is en hier wat er in 2008 betaald is. Let wel op de datum want in juli is het natuurlijk een stuk duurder dan in mei.
Marjon
Dat verandert de zaak, dan kan ik je geen advies geven.
Ik zou zelf denk ik nog heel even afwachten om te kijken wat de prijzen doen. het blijft koffiedik kijken. Vorig jaar waren de prijzen enorm hoog in het hoogseizoen. Wij wilden eerst naar Salt lake City vliegen en daar moesten we over de € 1000 voor betalen. We hebben toen onze route veranderd en zijn naar Vancouver gevlogen. Ik geloof dat we € 880 p/p/ betaald hebben en dat was op dat moment een goede prijs.
Hier kun je zien wat er vorig jaar door veel mensen betaald is en hier wat er in 2008 betaald is. Let wel op de datum want in juli is het natuurlijk een stuk duurder dan in mei.
Marjon
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind het toch geen gekke prijs als daar die kinderkorting nog af gaat. 33% korting is veel, meestal heb je 25% korting (of is dit alleen over de ticketprijs?). Ik weet niet waarom iedereen denkt dat de prijzen nog zullen zakken. Wij hebben vorig jaar redelijk vroeg geboekt en de prijzen zijn toen niet naar beneden gegaan. Misschien gebeurt dat wel, maar misschien ook niet. En als je met z'n vijven bent en aan een vaste datum vastzit, zou ik het niet prettig vinden om te lang te wachten. Dan kun je beter kijken of je een bepaalde prijs redelijk vindt en dan boeken (en daarna niet meer naar de prijzen kijken
).
Marianne

Marianne
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nou Marianne, dat klopt niet helemaal volgens mij. ik heb het lijstje van 2009 even uitgepluist.Martin & Marianne schreef:Ik weet niet waarom iedereen denkt dat de prijzen nog zullen zakken. Wij hebben vorig jaar redelijk vroeg geboekt en de prijzen zijn toen niet naar beneden gegaan. Misschien gebeurt dat wel, maar misschien ook niet. En als je met z'n vijven bent en aan een vaste datum vastzit, zou ik het niet prettig vinden om te lang te wachten. Dan kun je beter kijken of je een bepaalde prijs redelijk vindt en dan boeken (en daarna niet meer naar de prijzen kijken).
Marianne
De mensen die in sept, okt, nov en dec voor juli/augustus 2009 boekten betaalden vrij veel (tussen de 900 en € 1000). In januari gingen de prijzen ineens enorm omlaag. Connections kwam met acties en was honderden euro's goedkoper (wel vanaf Brussel) ook Joker.be kwam in februari met acties en BA had ook een aantal goedkope reizen vanaf Amsterdam. Maar ik zie ook nog een paar goedkopere tickets via cheaptickets.nl
Ik weet natuurlijk niet of er volgend jaar weer acties komen, dat is koffiedik kijken.
Als je aan een vaste datum vastzit met zijn vijven zou ik inderdaad niet enorm lang wachten. Je moet gewoon voor jezelf bepalen welke prijs je acceptabel vindt.
Ik vind zelf de tarieven nog veel te hoog, op het moment kost het voor 12 juli t/m 9 augustus overal nog zo'n 950 euro. Dat vind ik echt veel te duur.
Maar onze vorige drie reizen hebben we ook pas eind september begin oktober geboekt. Ik verwacht dat er tegen die tijd wat reëelere tarieven komen. Zoniet, dan wachten we echt nog even, dat risico durf ik wel te nemen.
Marjon
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Marjon, ik had het over 2008, maar misschien zijn de prijzen toen ook wel gedaald, en hebben wij het niet gezien.
Ik vind 950 euro ook wel vrij hoog, maar er zijn mensen die nu al voor juli 2010 tickets voor 750 euro gekocht hebben. Dat is toch een mooie prijs.
Marianne
Ik vind 950 euro ook wel vrij hoog, maar er zijn mensen die nu al voor juli 2010 tickets voor 750 euro gekocht hebben. Dat is toch een mooie prijs.
Marianne
D'r net tickets geboekt bij Martinair voor €568, we gaan weer 
Op 20/2 vertrek 27/2 terug... heerlijk een weekje bijkomen!
Heb 'r zin in!

Op 20/2 vertrek 27/2 terug... heerlijk een weekje bijkomen!
Heb 'r zin in!
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Lastig inderdaad. 2 weken geleden zag ik retourprijzen vanaf 7 juli naar Denver en terug vanaf SF voor 607 euro, vandaag zie ik dat de prijs is gestegen naar 770 euro.
Ik wacht nog maar even af denk ik.
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat vind ik nog erg goedkoop. Voor die prijs zou ik ze meteen boeken.Souraia schreef:Lastig inderdaad. 2 weken geleden zag ik retourprijzen vanaf 7 juli naar Denver en terug vanaf SF voor 607 euro, vandaag zie ik dat de prijs is gestegen naar 770 euro.
Als je de laatste 5 jaar naar de prijzen kijkt is € 770 erg goedkoop voor juli/augustus. Zeker vanaf Denver want dat is een wat duurdere vlieghaven.
Buiten de acties van Connections dan natuurlijk, maar dan moet je wel vanaf Brussel en bovendien is er geen enkele garantie dat er weer acties komen.
Als er voor vertrek op 12 juli een ticket van € 770 voor Phoenix voorbijkomt boek ik meteen.
Op welke site zag je die tickets naar Denver als ik vragen mag?
Marjon
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik zie voor Denver alleen nog maar prijzen van boven de €800 met BMI en United via Londen (liever niet!) en verder alleen boven de €1000. Ik ben ook heel nieuwsgierig op welke site die prijs stond. Overigens is vliegen op Salt lake City nog duurder dan Denver op de dagen dat wij willen. Wij willen vertrekken op 3 of 4 juli en terug op 2,3 of 4 augustus.
Ik heb het idee dat de tickets duur zijn geworden tijdens de schoolvakanties of is dat alleen mijn idee?
Ik heb het idee dat de tickets duur zijn geworden tijdens de schoolvakanties of is dat alleen mijn idee?
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee hoor, dat waren ze altijd al. Wij wilden in 2008 voor onze reis (10 juli) naar NW USA en Canada ook starten en eindigen in Salt Lake City. Maar die tickets bleven maar boven de € 1000. Daarom hebben we begin oktober besloten om op Vancouver te vliegen, dat was maar € 870
Marjon
Marjon
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heeft iemand wel eens met BMI gevlogen? Is dat wat?
Marjon
Marjon
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is via de site ebookers.nl
Het is dan al hoogseizoen. Ik heb een keer met BMI gevlogen naar Londen en van daar verder met BA.
Wat is een ander vliegveld in de buurt van Denver? wellicht dat dat iets goedkoper is?
Het is dan al hoogseizoen. Ik heb een keer met BMI gevlogen naar Londen en van daar verder met BA.
Wat is een ander vliegveld in de buurt van Denver? wellicht dat dat iets goedkoper is?
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik heb diverse malen met BMI gevlogen en vond het een prima luchtvaartmaatschappij met goede service. Dit was echter wel op Europeesche vluchten en niet op Intercontinentale vluchten, dus daar kan ik niets over zeggen. BMI is volgens mij nu overgenomen door Lufthansa en die maatschappij is toch goed bekend.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
BMI vliegt volgens mij niet overzee, met BMI vlieg je meestal naar een luchthaven in Europa om daar over te stappen op een ander Maatschappij, in ons geval was dat vorig jaar BA.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
BMI vliegt zeer zeker wel overzeeSouraia schreef:BMI vliegt volgens mij niet overzee, met BMI vlieg je meestal naar een luchthaven in Europa om daar over te stappen op een ander Maatschappij, in ons geval was dat vorig jaar BA.

Alleen niet meer naar Noord Amerika, dat klopt, daarvoor rekenen ze op Star Alliance.
Wel vliegen ze nog richting Afrika en het (midden) Oosten.
British Midland is een degelijke maatschappij. Alleen spijtig dat ze voor sommige Europese vluchten van die onnozele Embraer's (ERJ135/145) inzetten...
Wij vlogen april 2008 met BMI. De vlucht vanaf LHR naar LAX werd uitgevoerd door United. Heenweg zaten we gewoon Economy Plus, ookal hadden we een 'BMI-tickets'. De vlucht naar London is prima. Is toch kort. Wel had ik het idee wat betreft inrichting van het vliegtuig een paar jaar terug in de tijd te gaan, maar dat kan ook 'Engels' zijn
.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1629 Weergaves
-
Laatste bericht door Ikverzinnogweliets
-