De prijs is per kamer en niet per persoon.
Sonja
Likweed schreef:En het is toch mogelijk om met VISA te betalen hé? Omdat ik me meen te herinneren dat ik ergens gelezen had dat je alleen met mastercard kon betalen op priceline vanuit de EU.
Je biedt per kamer per nacht.IngeRene schreef:Maar daarom dus ook meteen bere interessant. Ik heb niet alle 31 pagina's doorgelezenmaar mis nog een niet geheel onbelangrijk detail: als ik ga bieden voor meer dan 1 nacht bied ik dan de totaalprijs of wordt er altijd over prijs per kamer per nacht gesproken?
zwaffel schreef:PricelinePlaats: San Francisco
Datum geboekt: 26 juni 2009
Voor periode: 05 - 09 sept 2009 (4 nachten)
Startbod: 70
Verloop biedingen: 75 afgewezen, gevraagd te verhogen met $22, daarna had ik union square east (4 sterren geklikt) en een bod van 80$ gedaan. Dat was geaccepteerd met als resultaat Sheraton Hotel Fishermans wharf
Geaccepteerd bod : $80
Verkregen hotel (incl. ster en area): Sheraton Fishermans Wharf, 3,5* Fisherman's Wharf
Normale prijs via hotel website: $170 per nacht in dezelfde periode, king size non-smoking (standaard kamer)
Ik heb eerst nog even geprobeerd om via priceline nog goedkoper te krijgen dan de prijs op hotwire en het is me gelukt. Het is het Roosevelt hotel(3.5*) geworden (NYC, MTE) voor 110$/nacht. Heel goede deal lijkt me.jokaluma schreef:deze vraag is al vaker voorbij gekomen.
het blijft een kwestie van vraag en aabod is mijn mening.Wellicht dat het hotel besluit nu al een deel kamers aan te bieden in die periode voor een leuke prijs.Later kan die prijs omhoog gaan maar misschien ook weer omlaag.......Is het voor jou een goede deal dan zou ik zeggen BOEKEN ! Wij hebben ook een deel vroeg geboekt en andere boekingen weer later,ik neem aan dat je zelf een rpijs in gedachten hebt en om een paar dollars meer of minder zou ik niet wachten. Toch?
Laat even weten wat het geworden is ?!