Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Bloem82: Van Minneapolis naar Miami

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Bloem82
Amerika-ontdekker

Reis Bloem82: Van Minneapolis naar Miami

Bericht door Bloem82 »

Hallo allemaal,

Afgelopen juni zijn wij voor het eerst 3 weken naar Amerika geweest en zoals bij de meesten kunnen we niet wachten totdat we weer gaan :dance:
Met het plannen van de reis veel aan jullie gehad dus ik hoop dat jullie me weer kunnen helpen met de route. Ik lees nog regelmatig mee maar ik heb nog niet zoveel ervaring met Amerika zoals anderen hier. Komt hopelijk verandering in! :wink:

In juni hebben we globaal de volgende route gemaakt : Chicago - Moline il - Des Moines - Kansas City - Oklahoma City - route 66 - Sedona - Grand Canyon - Las Vegas - Los Angeles - San Francisco

Volgend jaar zouden we graag de volgende reis willen maken:

Dag 1 Amsterdam - Minneapolis
Dag 2 Minneapolis
Dag 3 Minneapolis - Waterloo IA
Dag 4 Waterloo IA
Dag 5 Waterloo IA - Moline
Dag 6 Moline - St. Louis
Dag 7 St. Louis - Memphis
Dag 8 Memphis - Tupelo
Dag 9 Tupelo - Natchez (via natchez trace parkway)
Dag 10 Natchez - New Orleans
Dag 11 New Orleans
Dag 12 New Orleans - Pensacola (ongeveer)
Dag 13 Pensacola - Tallahassee (ongeveer)
Dag 14 Tallahassee - Orlando
Dag 15 Orlando
Dag 16 Orlando
Dag 17 Orlando - Fort Myers
Dag 18 Fort Myers - Key Largo
Dag 19 Key Largo - Key West
Dag 20 Key West - Miami
Dag 21 Miami
Dag 22 Miami - Amsterdam

Een paar dingen..
We willen sowieso naar Waterloo in Iowa omdat we daar een bezoek gaan brengen aan de fabriek van John Deere. Daarom zijn we vorig jaar ook naar Moline geweest. Sowieso vonden we de Midwest erg mooi en leuk! Maar das natuurlijk persoonlijk :wink:
Omdat we vorig jaar zijn begonnen in Chicago, willen we dit jaar beginnen in Minneapolis.
Ook willen we graag naar Florida maar niet perse voor de pretparken.

De plaatsen liggen niet helemaal vast. De motels boeken we (afgezien van een paar plaatsen misschien) niet van tevoren. Bij onze vorige reis keken we gewoon per dag hoe het ging, wat we leuk vonden om te zien. Soms was er weinig te zien en reden we verder dan de planning was. Het is dus een globale route.

Nog een vraag over de Natchez Trace Parkway. Is dit hoog tussen de bergen door? Of niet? Want met mijn vriend met erge hoogtevrees was het niet al te gezellig in de auto toen we vorig jaar de Highway 1 langs de kust reden :lol: Gelukkig vond hij het achteraf erg mooi :wink:

Alvast heel erg bedankt!
2009 Chicago - San Francisco http://wilcoamanda.reismee.nl
2010 Minneapolis - Miami http://wilcoamanda2010.reismee.nl
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer