Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waarborg autohuur
- tofke
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Waarborg autohuur
Hey,
Ik heb gisteren een auto geboekt via deze website (allesamerika) voor in LA.
Alles is vlot gegaan mede dankzij de vele reacties op dit forum want het was voor mij de eerste keer...
Het is bij de maatschappij dollar rent .
Nu had ik nog een vraagje:
Er staat in de coupon dat er vaak een waarborgsom wordt vastgezet op je creditcard.
Kan er iemand mij zeggen hoeveel dit ong is?
En komen er nog kosten bij als je de auto terug aflevert of is het gewoon auto terug afleveren zonder kosten.
THX
Kristof
Ik heb gisteren een auto geboekt via deze website (allesamerika) voor in LA.
Alles is vlot gegaan mede dankzij de vele reacties op dit forum want het was voor mij de eerste keer...
Het is bij de maatschappij dollar rent .
Nu had ik nog een vraagje:
Er staat in de coupon dat er vaak een waarborgsom wordt vastgezet op je creditcard.
En komen er nog kosten bij als je de auto terug aflevert of is het gewoon auto terug afleveren zonder kosten.
THX
Kristof
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Waarborg autohuur
Afleveren zonder kosten is afhankelijk hoe je hebt gehuurd en waar je inlevert, de hoogte van de waarborgsom staat vaak op je reservering.
het ligt inderdaad aan je reservering, maar ga er maar van uit dat je in ieder geval voor een tank bezine betaalt (was de laatste keer $38 bij mij). Daar teken je voor als je de auto ophaalt (dus goed kijken wat je ondertekent), bij het inleveren krijg je er een bonnetje van.
- tofke
- Amerikafan
Ik heb al betaalt en daar zit bij een volle tank benzine en er staat op de coupon dat je hem leeg of vol mag terugbrengen (maakt nie uit)
De hoogte van de waarborgsom staat er niet op.
Er staat:
Het autoverhuurbedrijf (dollar rent of eautohuur) zal normaal gesproken aan het begin van de huur een waarborgsom eisen om het eigen risico en de benzine te dekken, hiervoor
wordt vaak een bedrag vastgezet op de credicard in naam van de hoofdbestuurder. Deze waarborgsom wordt terugbetaald wanneer de auto aan het eind van de huurperiode zonder schade wordt ingeleverd.
zo staat het erin.
Grtz
De hoogte van de waarborgsom staat er niet op.
Er staat:
Het autoverhuurbedrijf (dollar rent of eautohuur) zal normaal gesproken aan het begin van de huur een waarborgsom eisen om het eigen risico en de benzine te dekken, hiervoor
wordt vaak een bedrag vastgezet op de credicard in naam van de hoofdbestuurder. Deze waarborgsom wordt terugbetaald wanneer de auto aan het eind van de huurperiode zonder schade wordt ingeleverd.
zo staat het erin.
Grtz
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Op de website van Dollar staat het volgende over de borg:tofke schreef:Er staat in de coupon dat er vaak een waarborgsom wordt vastgezet op je creditcard.
Credit Qualifications/requirement: To qualify to rent the DOLLAR vehicle, the renter must present at the time of rental a major credit card or debit card (See Debit Card Usage below) in the renters own name with available credit. A hold will be placed on the renters credit card for the estimated amount of the rental plus 15% or a minimum amount, whichever is greater, as determined by the location where you intend to rent. The hold will be removed at the end of the rental when the final charges are settled. Because the requirements vary by location, please refer to the Local Policies for specific information on credit qualifications and requirements where you intend to rent a DOLLAR vehicle.
Zie hier voor de volledige voorwaarden. Aangezien jij de huurkosten reeds vooruit betaalt ga ik ervan uit dat niet dat volledige bedrag als borg zal dienen. Eerder een bedrag van zeg tussen de $ 250 - $ 300.
In de regel betaal je geen kosten als je de auto op dezelfde plaats ophaalt en inlevert. Is dus afhankelijk van hoe je gehuurd hebt.
Heb je geen voorwaarden bij de boeking ontvangen? Daar hoort dit allemaal in te staan.
Roland
- tofke
- Amerikafan
Hey Roland,
Bedankt voor de reactie,
Ik haal de auto op in La (luchthaven) en breng die daar ook terug binnen na 6 dagen.
Het zal allemaal wel lukken
alé hoop ik toch 
Kristof
Bedankt voor de reactie,
Ik haal de auto op in La (luchthaven) en breng die daar ook terug binnen na 6 dagen.
Het zal allemaal wel lukken

Kristof
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht