Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitleg & Vragen over Priceline/Hotwire

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Re: Uitleg & Vragen over Priceline/Hotwire

Bericht door Mickey99 »

Domme vragen bestaan niet ;)
De prijs is per kamer en niet per persoon.

Sonja
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Likweed schreef:En het is toch mogelijk om met VISA te betalen hé? Omdat ik me meen te herinneren dat ik ergens gelezen had dat je alleen met mastercard kon betalen op priceline vanuit de EU.

Ja hoor je kunt met Visa, Mastercard en Amex betalen.
mtlang84
Amerika-ontdekker

Bericht door mtlang84 »

Het was dus inderdaad een limietprobleem. Zij waren te laat met het chargen van de creditcard van vorige maand. Maar het is opgelost. En vandaag ook meteen een Priceline win!

@harry thanks for replying!
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

Weer wat nieuws :shock:

Maar daarom dus ook meteen bere interessant. Ik heb niet alle 31 pagina's doorgelezen :oops: maar mis nog een niet geheel onbelangrijk detail: als ik ga bieden voor meer dan 1 nacht bied ik dan de totaalprijs of wordt er altijd over prijs per kamer per nacht gesproken?
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
Nikkie1974
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nikkie1974 »

IngeRene schreef:Maar daarom dus ook meteen bere interessant. Ik heb niet alle 31 pagina's doorgelezen :oops: maar mis nog een niet geheel onbelangrijk detail: als ik ga bieden voor meer dan 1 nacht bied ik dan de totaalprijs of wordt er altijd over prijs per kamer per nacht gesproken?
Je biedt per kamer per nacht.
Likweed
Amerika-newbie

Bericht door Likweed »

Ik heb via hotwire een hotel gevonden voor mei 2010 voor 124$/nacht. (New York, Midtown east 3,5*).

Als ik kijk op betterbidding kan dat de Tudor, de Roosevelt of de Metropolitan Hotel zijn. Als ik die prijs vergelijk met de gewonnen biedingen via priceline lijkt die prijs me zeer goed. Meeste gewonnen biedingen voor die hotels zijn +/- 130$. Dus zou ik beter nu al via hotwire boeken dan via priceline? Of kan ik mischien beter nog wachten tot volgend jaar om te proberen nog betere prijzen te krijgen via priceline?
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

deze vraag is al vaker voorbij gekomen.
het blijft een kwestie van vraag en aabod is mijn mening.Wellicht dat het hotel besluit nu al een deel kamers aan te bieden in die periode voor een leuke prijs.Later kan die prijs omhoog gaan maar misschien ook weer omlaag.......Is het voor jou een goede deal dan zou ik zeggen BOEKEN ! Wij hebben ook een deel vroeg geboekt en andere boekingen weer later,ik neem aan dat je zelf een rpijs in gedachten hebt en om een paar dollars meer of minder zou ik niet wachten. Toch?
Laat even weten wat het geworden is ?!
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
fwout
Amerika-ontdekker

Re: Priceline/Hotwire biedingen

Bericht door fwout »

zwaffel schreef:PricelinePlaats: San Francisco
Datum geboekt: 26 juni 2009
Voor periode: 05 - 09 sept 2009 (4 nachten)
Startbod: 70
Verloop biedingen: 75 afgewezen, gevraagd te verhogen met $22, daarna had ik union square east (4 sterren geklikt) en een bod van 80$ gedaan. Dat was geaccepteerd met als resultaat Sheraton Hotel Fishermans wharf
Geaccepteerd bod : $80
Verkregen hotel (incl. ster en area): Sheraton Fishermans Wharf, 3,5* Fisherman's Wharf
Normale prijs via hotel website: $170 per nacht in dezelfde periode, king size non-smoking (standaard kamer)

leuk hotel. ben er 2 wkn geleden geweest.
als je een auto hebt, ga dan niet valet parking doen. rijd 2 blokken richting (ik meen) oost, daar is een parkeergarage. je betaald daar 25$ per nacht ipv de 49$ bij Hyat (+ de tips bij het halen en brengen). deze parkeergarage is iig aan je linker kant als je aan de voorkant van het hotel staat (met je gezicht naar het hotel toe). Er zijn ook wat winkeltjes bij iig.
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Hallo als ik een kamer gewonen heb met priceline kan ik dan ook nog mijn vlieg miles kregen?
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik betwijfel het maar je zou het kunnen vragen bij het inchecken of je je miles-nr. kan opgeven.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ik heb ze nog NOOIT gekregen, dus ik geef je weinig kans :wink: ! En ik heb al aardig wat overnachtingen gehad met priceline. Wel krijg je normaal gesproken de voordelen van je level; bijvoorbeeld upgrades, of gratis internet, etc. Dat lukt mij eigenlijk altijd wel, al heb je zelfs daar volgens de voorwaarden geen recht op :mrgreen: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Ik lekker wel :lol:
In het Embassy Suites LAX South alle punten en ook in het Hyatt Regency Anaheim :wink: Geboekt via Hotwire en Priceline.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Likweed
Amerika-newbie

Bericht door Likweed »

jokaluma schreef:deze vraag is al vaker voorbij gekomen.
het blijft een kwestie van vraag en aabod is mijn mening.Wellicht dat het hotel besluit nu al een deel kamers aan te bieden in die periode voor een leuke prijs.Later kan die prijs omhoog gaan maar misschien ook weer omlaag.......Is het voor jou een goede deal dan zou ik zeggen BOEKEN ! Wij hebben ook een deel vroeg geboekt en andere boekingen weer later,ik neem aan dat je zelf een rpijs in gedachten hebt en om een paar dollars meer of minder zou ik niet wachten. Toch?
Laat even weten wat het geworden is ?!
Ik heb eerst nog even geprobeerd om via priceline nog goedkoper te krijgen dan de prijs op hotwire en het is me gelukt. Het is het Roosevelt hotel(3.5*) geworden (NYC, MTE) voor 110$/nacht. Heel goede deal lijkt me. :D
jodokus
Amerika-ontdekker

Bericht door jodokus »

Leve priceline!
Sorry hoor, moet dit even kwijt: Priceline Las vegas, Trump voor $69,- Net ingecheckt.
Wel een upgrade gekregen naar een suite met stripview!
Wauw!! Binnenkomen via een apart halletje. Woonkamer, complete keuken die ik thuis graag zou willen hebben (en ik heb best een leuke keuken), apart toilet en douche. Dan naar de slaapkamer formaat woonkamer, Dan naar links naar de badkamer. Daarin een aparte wc achter en glaswand, en ook een jacouzi. Dan een aparte 2 persoons douche en verder een badmeulbel van natuursteen. Overigens waren ook alle vloeren van natuursteen.
LCD tv in woonkamer EN slapkamer en ook een in de spiegel van de badkamer.
Dus, dit ga ik vaker proberen.
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Hallo hebben begin dit jaar een paar keer gewonen met priceline de prijs die ik aangaf was de totaalprijs .
Nu zie ik hier bij somige dat daar nog taks bijkomt .Heeft dat te maken met waar in amerika dat je logeerd?
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Ja, Taxes verschillen per stad/staat.
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Hallo wanneer weet ik dan of er nog taks bijkomt en hoeveel. Deze keer gaan wij naar new york.
Remski
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Remski »

Ik ga in januari 2010 met 3 vrienden wederom een rondreis maken door de VS. Nu wil ik graag voor het eerst priceline gebruiken om hotels te boeken. Om de kosten te drukken willen we graag met z'n vieren in een kamer slapen (bijv 2 queen bedden). Echter, op de site van Priceline zie ik dat kamers in principe worden gegarandeerd voor 2 personen en dat je voor verdere verzoeken contact moet opnemen met het hotel. Maar wat als Priceline mijn bod accepteert, de kamer geboekt wordt en later blijkt dat er maar 2 mensen op de kamer kunnen/mogen slapen? Annuleren kan niet he? Iemand ervaring met deze situatie?
Reizen 2015: Krakau, Sevilla, Israël, Jordanië, Oekraïne, Moldavië, Kazachstan, Kirgizië en Boedapest
Reizen 2016: Cuba, Bulgarije, Macedonië, Londen
Reizen 2017: München, Salzburgerland, Londen, Libanon
Reizen 2018: Barcelona, Sri Lanka, Madrid, VS (NO)
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Dan slaap je dus met z'n vieren in één bed, het schijnt meestal wel te lukken om een kamer te krijgen met 2 bedden, maar er is geen enkele garantie.
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door RoyBergen »

via hotwire
28 juni, 1 nacht monterey. 4 sterren plus van 120 (ex tax)
gekregen Intercontinental the clement , echt een prachtig hotel pal aan zee, met goede aanmeldingen..... :dance:
met tax, s 142,67 , volgens mij een koopje in monterey voor een zo'n mooi hotel

4 juli ! ja idd.......... las vegas 3 stars -central strip voor 79 dollar, gekregen planet holywood, volgens mij wel een goede deal op deze feestdag.......
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer