Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hotel\motel in moab
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
hotel\motel in moab
Ik zie dat de hotels en motels in moab vrij duur zijn in July. Wat zijn jullie tips? is het fijn om centraal in moab te zitten?
Wat kost een nacht in moab gemiddeld? ik denk aan maks zo'n 150 dollar per nacht als budget.....
groeten Roy
Wat kost een nacht in moab gemiddeld? ik denk aan maks zo'n 150 dollar per nacht als budget.....
groeten Roy
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: hotel\motel in moab
Wij vonden de Bighorn Lodge prima. Je zit op loopafstand van restaurants en winkels. Wij waren in 2008 iets meer dan 100 dollar per nacht kwijt. Zie ook ons reisverslag.
Marianne
Marianne
hallo,
wij logeerden afgelopen juli ook in Moab, voor 2 nachten, in een B&B en dit is prima bevallen!
we zaten in the Mayors house Bed and Breakfast en we hebben het geweldig gehad, we waren de enige gasten
waardoor we een gratis upgrade kregen naar de 'master' bedroom, hadden het zwembad in de tuin voor ons zelf,
en de ontbijtjes waren super!
groeten, kimmy.
wij logeerden afgelopen juli ook in Moab, voor 2 nachten, in een B&B en dit is prima bevallen!
we zaten in the Mayors house Bed and Breakfast en we hebben het geweldig gehad, we waren de enige gasten
waardoor we een gratis upgrade kregen naar de 'master' bedroom, hadden het zwembad in de tuin voor ons zelf,
en de ontbijtjes waren super!

groeten, kimmy.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Bighorn Lodge kan ook ik aanbevelen, ik was daar in April dit jaar, en toen betaalde ik $ 89.82 exact.
Prima plek,lekker centraal,zwembad en restaurant.
Prima plek,lekker centraal,zwembad en restaurant.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij zaten in de Moab Valley Inn (recht tegenover The Brewery). Beviel ons prima. Ongeveer $ 100,- per nacht inc (matig) ontbijt.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
Helemaal eens met Mayors house Bed and Breakfast.
Heerlijk rustig gelegen en toch op loopafstand van het centrum.
Jaap
Heerlijk rustig gelegen en toch op loopafstand van het centrum.
Jaap
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
- José
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij sliepen de eerste nacht in de Big Horn Lodge. Een mooi motel met mooie kamers met koelkast.
Gelegen aan de zuidkant van Moab, maar ja, met de auto ben je overal zo. (maar een klein stukje hoor)
De tweede en derde nacht sliepen we in de Inca Inn, een motel, met zwembadje, van een Zwitsers echtpaar.
Het oogt oudbollig, maar het is keurig schoon, een lekker ontbijt MET lekker brood.
Dit motel ligt in het noorden vn Moab, een minuut of 2 naar het centrum, dus niets te klagen..
Gelegen aan de zuidkant van Moab, maar ja, met de auto ben je overal zo. (maar een klein stukje hoor)
De tweede en derde nacht sliepen we in de Inca Inn, een motel, met zwembadje, van een Zwitsers echtpaar.
Het oogt oudbollig, maar het is keurig schoon, een lekker ontbijt MET lekker brood.
Dit motel ligt in het noorden vn Moab, een minuut of 2 naar het centrum, dus niets te klagen..
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
Wij zaten in de Red rock lodge, eerste straat parallel aan de hoofdstraat, lekker rustig en toch centrum.
Prima kamers en goed betaalbaar, tussen de 60-80 dollar.
Alleen geen zwembad.
Prima kamers en goed betaalbaar, tussen de 60-80 dollar.
Alleen geen zwembad.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Als je voor de budget-optie gaat; Kijk naar de cabins in Moab Valley RV resort. De goedkoopste optie die we vonden, zo'n $79 per nacht.
En het is ook nog eens ontzettend leuk; je eigen cabin met veranda, parkeerplaats voor de deur en een picknicktafel. Binnen vind je 1 dubbel bed en een 1-persoonsbed, een minikeukentje met spoelbak, koelkast en magnetron en een douche/toilet. De camping is vrij klein, ligt even ten noorden van Moab en heeft een zwembad met bubbelbad (erg fijn om tijdens de middaguren even af te koelen want het is er bloedje heet!).
En het is ook nog eens ontzettend leuk; je eigen cabin met veranda, parkeerplaats voor de deur en een picknicktafel. Binnen vind je 1 dubbel bed en een 1-persoonsbed, een minikeukentje met spoelbak, koelkast en magnetron en een douche/toilet. De camping is vrij klein, ligt even ten noorden van Moab en heeft een zwembad met bubbelbad (erg fijn om tijdens de middaguren even af te koelen want het is er bloedje heet!).
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
José schreef: De tweede en derde nacht sliepen we in de Inca Inn, een motel, met zwembadje, van een Zwitsers echtpaar.
Dat zal de Inca Inn geweest zijn, dat is inderdaad tegenwoordig van Zwitsers, hij was in Zwitserland dacht ik voorzitter van de jeep club, en zo is hij in Moab terechtgekomen, tenslotte een 4x4 mekka!
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Wij zaten in Ramada Inn (centrum, alles op loopafstand) Alles is daar net vernieuwd en we zaten daar voor iets van 105 dollar. Echt mooie kamers!! Dat was voor ons echt een verrassing.
Ik had in eerste instantie geboekt voor Moab Valley RV park, maar ben zo blij dat ik dat heb geannuleerd.
Ik zou daar niet willen zitten. Ze zijn daar vlakbij aan het bouwen aan de brug, er is weinig schaduw en de cabins zijn echt klein.
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het helemaal geweldig vinden, maar met die hitte daar waren we vreselijk blij dat we een ruime hotelkamer hadden!
Ik had in eerste instantie geboekt voor Moab Valley RV park, maar ben zo blij dat ik dat heb geannuleerd.
Ik zou daar niet willen zitten. Ze zijn daar vlakbij aan het bouwen aan de brug, er is weinig schaduw en de cabins zijn echt klein.
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het helemaal geweldig vinden, maar met die hitte daar waren we vreselijk blij dat we een ruime hotelkamer hadden!
Wij hebben net zoals Kimmy en Jaap enkele dagen geleden in de mayor's B&B verbleven voor vier nachten en het is inderdaad een echte aanrader. Ook wij kregen een gratis upgrade naar een grotere kamer. De ontbijten zijn heel lekker en inderdaad een leuk zwembad in de tuin. Er is ook een jaccuzi maar daar hebben wij geen tijd voor vrij kunnen maken
Wij betaalde 110 dollar/nacht maar daar zit dus wel een lekker ontbijt bij.
Het is rustig gelegen en toch centraal in Moab want wij zijn één avond al wandelend naar main street gegaan.
Zeker doen zou ik zeggen, ook al voor de verhalen van de andere gasten aan de tafel 's morgens.
(je kan wat foto's en verhalen lezen op ons reisverslag van 2009)
Grtz
Bart

Wij betaalde 110 dollar/nacht maar daar zit dus wel een lekker ontbijt bij.
Het is rustig gelegen en toch centraal in Moab want wij zijn één avond al wandelend naar main street gegaan.
Zeker doen zou ik zeggen, ook al voor de verhalen van de andere gasten aan de tafel 's morgens.
(je kan wat foto's en verhalen lezen op ons reisverslag van 2009)
Grtz
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- RiverCola
- Amerika-expert
Hier wil ik toch nog even op reageren; Deze camping ligt inderdaad niet zo ver van de brug, en achter de brug zijn ze bezig met bouwen (er ligt daar overigens nog een camping welke echt volledig omringd is door bouwactiviteiten, niet leuk!) maar van die bouwactiviteiten zie en merk je werkelijk helemaal niets! De omgeving van de camping is mooi met aan beide zijden uitzicht op de omringende bergen. Het is een gemoedelijke camping, erg rustig.dimple schreef:Ik had in eerste instantie geboekt voor Moab Valley RV park, maar ben zo blij dat ik dat heb geannuleerd.
Wij hebben 4 nachten in zo'n cabin geslapen (wel de iets luxere, dus de cabins met douche en 'keukentje') en vonden het een erg leuke afwisseling, de rest van de reis sliepen we namenlijk in redelijk luxe hotels. Heerlijk om zoveel buiten te zijn; 's avonds met een kaarsje en een tijdschriftje aan de picnicktafel, je eigen ontbijtjes maken en 's middags zelf hotdogs maken! De cabins zijn klein inderdaad maar dat maakte ons helemaal niets uit, je slaapt er alleen.
Wij hebben ook gezocht naar een b&b maar voor 4 nachten in Moab loopt het verschil in prijs (79 of 120) flink op. Achteraf was ik erg verrast door de sfeer op de camping, ik had nog nooit eerder op een camping overnacht en vond het erg leuk!
Wij zaten 1 nacht in het Moab Valley RV park (daarna 2 nachten in Inca Inn), maar wees inderdaad maar blij dat je geannuleerd hebt!dimple schreef: Ik had in eerste instantie geboekt voor Moab Valley RV park, maar ben zo blij dat ik dat heb geannuleerd.
Op het eerste gezicht lijken het leuke schattige cabintjes, maar ze zijn echt super klein en als je de airco aan zet, is er teveel herrie in die kleine ruimte en het leek ook zo stoffig daar binnen (ook het beddengoed).
Nu moet ik wel erbij zeggen dat het toen wij er waren het 's avonds regende dus niet buiten konden zitten ( wel op dat klein bankje op de veranda, maar dat zit totaal niet comfortabel met z'n tweetjes), dus wij moesten wel binnen zitten helaas.
Ik weet dat sommige mensen die cabins/cottages helemaal geweldig vinden, maar als ik weer moest kiezen tussen zo'n cabin en een simpele motelkamer, dan doe mij maar een simpel motelkamer.
Later hebben we in Torrey, UT ook in een cabin gezeten en die was wel helemaal geweldig!
- RiverCola
- Amerika-expert
Hoe kan versgewassen beddengoed nou stoffig zijn?
Ik vond het allemaal prima in orde maar ik ben niet zo ontzettend 'pietluttig' (ik wil hier niemand mee beledigen maar ik vind het pietluttig dat sommige mensen zich op vakantie ergeren aan elk klein gebrek, sorry). Ja, de cabin is klein....maar dat is een tent, of een caravan ook. Je bent dan ook aan het camperen. En wat betreft die harde airco; ik heb zowieso een hekel aan airco dus die gebruik ik meestal niet. Maar wij zetten die airco steeds aan wanneer we weggingen om te eten of wanneer we 's avonds buiten zaten. De cabin was dan heerlijk koel als we gingen slapen en dan zette we 'm weer uit.
Ja, je kunt inderdaad altijd wel wat vinden dat niet goed is. In NY zaten we in een 3* hotel (was al duur genoeg!) en van te voren had ik de ervaringen op Tripadvisor gelezen; haren in de douche, vies tapijt, zeepsop-resten op douchegordijn, kleine kamers, personeel niet vriendelijk, oud behang....je kunt het zo gek niet verzinnen of het stond er. In NY aangekomen was het gewoon een super hotel! We zijn prima geholpen, kregen zelfs nog heel veel tips en adviezen van het personeel, we hadden een goede, redelijk ruime kamer, alles was prima in orde....het zag er gewoon hartstikke goed uit! Misschien ligt het aan mij maar ik snap dat gezeur over vanalles en nog wat niet zo. Je bent op vakantie, laat het lekker en geniet!
(Sorry voor off-topic maar dit wilde ik even opmerken)
Ik vond het allemaal prima in orde maar ik ben niet zo ontzettend 'pietluttig' (ik wil hier niemand mee beledigen maar ik vind het pietluttig dat sommige mensen zich op vakantie ergeren aan elk klein gebrek, sorry). Ja, de cabin is klein....maar dat is een tent, of een caravan ook. Je bent dan ook aan het camperen. En wat betreft die harde airco; ik heb zowieso een hekel aan airco dus die gebruik ik meestal niet. Maar wij zetten die airco steeds aan wanneer we weggingen om te eten of wanneer we 's avonds buiten zaten. De cabin was dan heerlijk koel als we gingen slapen en dan zette we 'm weer uit.
Ja, je kunt inderdaad altijd wel wat vinden dat niet goed is. In NY zaten we in een 3* hotel (was al duur genoeg!) en van te voren had ik de ervaringen op Tripadvisor gelezen; haren in de douche, vies tapijt, zeepsop-resten op douchegordijn, kleine kamers, personeel niet vriendelijk, oud behang....je kunt het zo gek niet verzinnen of het stond er. In NY aangekomen was het gewoon een super hotel! We zijn prima geholpen, kregen zelfs nog heel veel tips en adviezen van het personeel, we hadden een goede, redelijk ruime kamer, alles was prima in orde....het zag er gewoon hartstikke goed uit! Misschien ligt het aan mij maar ik snap dat gezeur over vanalles en nog wat niet zo. Je bent op vakantie, laat het lekker en geniet!
(Sorry voor off-topic maar dit wilde ik even opmerken)
Ook wij logeerden afgelopen zomer drie nachten in het Mayors house Bed and Breakfast. Enorm leuk. Gezamenlijk en zeer lekker ontbijt met andere gasten aan een grote tafel maakte het ook speciaal. Het was erg heet toen wij er waren, maar toch hadden we het zwembad in de tuin vrijwel voor ons alleen. Ze hebben ook een grote barbecue waar je gebruik van mag maken. Leuke herinneringen...

Zo zie je maar, iedereen heeft een andere mening, en zoals ik al aangaf in mijn vorige bericht: Sommige mensen vinden die cabin helemaal geweldig, maar wij toevallig niet.
En dat is onze mening. Prima toch

Mocht het in jouw ogen als pietluttig overkomen, then so be it...
- RiverCola
- Amerika-expert
Je hebt natuurlijk recht op je eigen mening maar om nou te scrijven; 'Het is maar goed dat je geannuleerd hebt' vind ik dan gewoon een beetje ver gaan. Je geeft mensen dan toch een hele verkeerde indruk van die camping en dat vind ik gewoon een beetje lullig voor die camping.
Ja, het is er klein en er zijn inderdaad luxere mogelijkheden maar daar betaal je dan ook meer voor. Wij hebben in Topic in een cabin gezeten welke veel groter en mooier was en een stuk duurder.
Maar als je zoekt naar een budget-overnachting dan is dit toch een goed alternatief, mits je je dus niet zo heel erg stoort aan sommige dingen.
Ik persoonlijk vind een simpele motelovernachting ook prima maar als je een paar dagen op zo'n plek als Moab bent is het toch wel fijn om wat meer buiten te kunnen zijn en een redelijk ruim zwembad tot je beschikking te hebben.
Ja, het is er klein en er zijn inderdaad luxere mogelijkheden maar daar betaal je dan ook meer voor. Wij hebben in Topic in een cabin gezeten welke veel groter en mooier was en een stuk duurder.
Maar als je zoekt naar een budget-overnachting dan is dit toch een goed alternatief, mits je je dus niet zo heel erg stoort aan sommige dingen.
Ik persoonlijk vind een simpele motelovernachting ook prima maar als je een paar dagen op zo'n plek als Moab bent is het toch wel fijn om wat meer buiten te kunnen zijn en een redelijk ruim zwembad tot je beschikking te hebben.
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Pietluttig zijn tijdens je reis naar USA vind ik wel op zijn plaats. Tenslotte doe je dat niet 10x per jaar en is een kritische blik op zijn plaats. De herinneringen moeten goed zijn!
Ik denk dat als wij met ze tweetjes waren geweest het prima naar de zin zouden hebben gehad in de cabin. Maar wij waren met ons zoontje van 20 maanden.
De hitte op de camping en de kleine cabin i.t.t. een ruime koele hotelkamer waar hij alle ruimte heeft om nog eens een sprintje te trekken was voor ons de reden om te annuleren.
Achteraf waren we daar gewoon heel erg blij om. Zeker gezien de prachtige kamers van het Ramada Inn! En dat voor 20 dollar per nacht meer!
Er staan volgens mij ook genoeg goede reacties over deze camping op het forum. Daarop hadden wij nl onze keuze gebaseerd om daar nou juist heen te gaan.
Dus ik denk niet dat de opmerking van J&W nu echt afbreuk zal doen aan deze plek
Ik denk dat als wij met ze tweetjes waren geweest het prima naar de zin zouden hebben gehad in de cabin. Maar wij waren met ons zoontje van 20 maanden.
De hitte op de camping en de kleine cabin i.t.t. een ruime koele hotelkamer waar hij alle ruimte heeft om nog eens een sprintje te trekken was voor ons de reden om te annuleren.
Achteraf waren we daar gewoon heel erg blij om. Zeker gezien de prachtige kamers van het Ramada Inn! En dat voor 20 dollar per nacht meer!
Er staan volgens mij ook genoeg goede reacties over deze camping op het forum. Daarop hadden wij nl onze keuze gebaseerd om daar nou juist heen te gaan.
Dus ik denk niet dat de opmerking van J&W nu echt afbreuk zal doen aan deze plek

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
bedankt voor alle reacties. Ik dacht zelf aan een budget tussen de 100 en 150 dollar per nacht. En ik moet toegeven dat er een aantal dingen zijn die ik belangrijk vind. 1 schoon 2 airco 3 een zwembad is ook leuk 4 een komfortabel bed.
Ik lees wel veel op tripadvisor, maar daar zijn er veel verschillende meningen, gelukkig !
Bed en breakfast geniet niet mn voorkeur, omdat men dan vaak aan tijden gebonden is met ontbijt enzo.....En ik ben een beetje op mn privacy gesteld. Ik vind de standaard van de meeste best westerns ook goed genoeg.... In zion ga ik definitief naar het best western zion inn, dat is me heel goed bevallen in 2008, maar ook daar zijn er meer opties.
Ik ga dit even uitgebreid discuteren met mn dame, en dan komen we samen tot een keuze...
groeten Roy
Ik lees wel veel op tripadvisor, maar daar zijn er veel verschillende meningen, gelukkig !
Bed en breakfast geniet niet mn voorkeur, omdat men dan vaak aan tijden gebonden is met ontbijt enzo.....En ik ben een beetje op mn privacy gesteld. Ik vind de standaard van de meeste best westerns ook goed genoeg.... In zion ga ik definitief naar het best western zion inn, dat is me heel goed bevallen in 2008, maar ook daar zijn er meer opties.
Ik ga dit even uitgebreid discuteren met mn dame, en dan komen we samen tot een keuze...
groeten Roy
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht