Geen idee Marloes, maar na het eerste onderdeel van de test, blijft die 'score' hangen ..lelie schreef:Hoe krijg je dat dan voor elkaar, Sandy?
Niet lachen hoor ; ))

Lengte is denk ik ook bepalend hoe oud je wordt geschat. Ik ben aardig petite, wat toen nog meer benadrukt werd in een overvolle kroeg of in een rij van een discotheek. Jij bent vrij lang (wat ik zo op de foto's inschat), waardoor je ook ouder "volwassener" oogt.Coyote schreef:Op 14 oktober jl. toen ik met Mieke (Vermontgirl) en haar vriend 's avonds in een café in Burlington, VT wat dronk, werd van hun beide een legitimatiebewijs gevraagd. Ik hoefde niets te tonen.Toen voelde ik mij wel eventjes heel oud...
![]()
![]()
Roland (die zich, ondanks zijn 35 jaren, nog steeds heel jong voelt...)
Kom ik nooit (weet je wel wat dat kost???!!!Mack schreef:Hey Jez, ik zie dat je uit Kaatsheuvel (Kets) komt: doe je toevallig boodschappen bij de AH aldaar (Gasthuisstraat geloof ik)? Doe de groeten aan de bakker daar... (da's m'n vader)
Mijn vertrouwen in deze test is nu helemaal weg! Als ze niet eens het woord "nieuwsGierig" goed kunnen schrijven.............Sandy schreef:Geen idee Marloes, maar na het eerste onderdeel van de test, blijft die 'score' hangen ..lelie schreef:Hoe krijg je dat dan voor elkaar, Sandy?
Niet lachen hoor ; ))
16 da's toch een prachtige leeftijd....lelie schreef:Een paar maanden geleden, toen veel 16-jarigen geslaagd waren voor hun middelbare schooldiploma en alle vlaggen en tassen uit het raam hingen vroeg een oud vrouwtje bij de bushalte aan mij of ik misschien ook geslaagd was.
Ik zei dat ik ook geslaagd was, maar dat dat al wel 12 jaar geleden was.
Ze dacht toch hopelijk niet dat ik 16 was!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij wordt tenminste nog amerika-ontmaag, voor mij staat dat niet in de planning.ingepinge schreef:sinds vandaag geregistreerd...en 26...en ik heb het idee dat ik de enige ben die nog nooit in amerika is geweest...maarrrr aanstaande februari wordt ik zeg maar amerika-ontmaagd...
Doet me denken aan dat liedje van de Vliegende Panters over de kassameisjes:GPJ73 schreef:Maar kreeg een mailtje van "je-echte-leeftijd.nl" waarin ik werd gefeliciteerd met mijn 16de verjaardag.... :dance: Dus ik voel me 16 ipv 33 alleen vandaag dan....