Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2011 (info + deelnemers)
Re: DV-2011 (info + deelnemers)
beetje off topic misschien, maar dit is naar aanleiding van die hele DV site die ik heb bekeken. ik heb alles eens gelezen, niet omdat ik dit jaar mee zou doen (moet nog afstuderen hier in NL bijv), maar voor de toekomst vind ik het wel interessant. maar als ik het dus goed begrijp moet je wel invullen wat voor opleiding je hebt genoten, maar wordt dit niet meegenomen in de loting (de loting zou volledig random zijn). is dit correct, of wordt er op een of andere manier toch een schifting gemaakt met hoger opgeleiden?
zou in mijn geval in de toekomst wel m'n kansen vergroten, en lijkt me voor de VS ook handig als ze 'talent' naar hun land halen. alhoewel gemotiveerde harde werkers daar natuurlijk minimaal zo belangrijk zijn.
is er voor hoger opgeleiden een slimmere manier om aan een GC te komen dan deze lottery? ik doe nu nog niet mee omdat ik er nog niet 100% aan toe ben, en als je dan wordt ingeloot en je verzaakt daadwerkelijk te gaan, dan maak je de jaren daarop nooit meer kans (heb ik begrepen). ik las dit topic toevallig en het idee om daadwerkelijk te emigreren laat me toch niet helemaal los...
zou in mijn geval in de toekomst wel m'n kansen vergroten, en lijkt me voor de VS ook handig als ze 'talent' naar hun land halen. alhoewel gemotiveerde harde werkers daar natuurlijk minimaal zo belangrijk zijn.
is er voor hoger opgeleiden een slimmere manier om aan een GC te komen dan deze lottery? ik doe nu nog niet mee omdat ik er nog niet 100% aan toe ben, en als je dan wordt ingeloot en je verzaakt daadwerkelijk te gaan, dan maak je de jaren daarop nooit meer kans (heb ik begrepen). ik las dit topic toevallig en het idee om daadwerkelijk te emigreren laat me toch niet helemaal los...
-
- Amerika-expert
Er wordt geen schifting gemaakt op opleiding, hoewel er met regelmaat wetsvoorstellen komen om de DV loterij te beperken tot mensen met een (hogere) opleiding in een exacte richting ("STEM"). B.v. op het moment heeft Darrell Issa (R-CA) zo'n voorstel lopen: H.R.3687. Deze specifieke wetgeving helpt jou echter niet, want de eis is dat de opleiding in de V.S. gedaan is.HyperBart schreef:is dit correct, of wordt er op een of andere manier toch een schifting gemaakt met hoger opgeleiden?
Voor hoger opgeleiden en ander "talent" zijn er al de H1-B, L1, O1, en P1 visa programma's.HyperBart schreef:zou in mijn geval in de toekomst wel m'n kansen vergroten, en lijkt me voor de VS ook handig als ze 'talent' naar hun land halen. alhoewel gemotiveerde harde werkers daar natuurlijk minimaal zo belangrijk zijn.
Gr., Flipje
1. Deelnemer: Paulvb
2. Doet je partner ook mee? ja
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? derde keer
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? zelf ingevuld
Nou ja, ik probéér het formulier in te vullen, want bij het uploaden verschijnt na lange tijd "pagina niet gevonden"
Gewoon opnieuw proberen lijkt me? Neem niet aan dat de aanvraag wel is aangekomen in de VS, zonder bevestiging??
2. Doet je partner ook mee? ja
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? derde keer
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? zelf ingevuld
Nou ja, ik probéér het formulier in te vullen, want bij het uploaden verschijnt na lange tijd "pagina niet gevonden"
Gewoon opnieuw proberen lijkt me? Neem niet aan dat de aanvraag wel is aangekomen in de VS, zonder bevestiging??
http://www.fotorepareren.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pbase.com/paulvanbaardwijk" onclick="window.open(this.href);return false;
2000: Florida
2004: Southwest
2006: Southwestmid
2008: Southeast + Florida
2009: New York City
2010: New England + New York
http://www.pbase.com/paulvanbaardwijk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zo lang je die pagina met je registratienummer niet te zien krijgt, kan je het opnieuw proberen.
Je gebruikt toevallig geen firefox of zo? Want blijkbaar, als je geen IE gebruikt, zijn er wel eens meer problemen...
Je gebruikt toevallig geen firefox of zo? Want blijkbaar, als je geen IE gebruikt, zijn er wel eens meer problemen...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerika-newbie
1. Deelnemer: Maud Oujalim
2. Doet je partner ook mee? Ja, via mijn schoonmoeder
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? Eerste keer
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? Zelf ingevuld! IEDEREEN ZELF DOEN, BETALEN VOOR DVL IS ABSOLUUT ONNODIG!!!
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? Zelf ingevuld! IEDEREEN ZELF DOEN, BETALEN VOOR DVL IS ABSOLUUT ONNODIG!!!
We gebruiken IE8 met supersnelle verbinding enzo, de photovalidator werkte ook al niet, dus de rest van de mensheid zal wel net op dat moment ook aan het invullen geweest zijn;-)
Grr het werkt nog steeds niet, zowel photovalidator als form, zijn er nog meer mensen die probelemen ondervinden??
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Gebruik je firefox?
Probeer het met safari of internet explorer!
Probeer het met safari of internet explorer!
Nee gewoon IE8, de rest werkt wel zoals altijd
Wellicht dat de forms niet goed werken in IE 8 en je IE 7 moet hebben...
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kan je me even uitleggen hoe je partner meedoet via jou schoonmoeder (zijn/haar moeder?)? Is je partner nog minderjarig?maudoujalim schreef:1. Deelnemer: Maud Oujalim
Elke
volgens mij hier ergens op dit forum gelezen (niet in dit topic)ioX schreef:Waar heb je deze informatie vandaan? Zijn er nog andere mensen die dit misschien kunnen bevestigen?HyperBart schreef:ik doe nu nog niet mee omdat ik er nog niet 100% aan toe ben, en als je dan wordt ingeloot en je verzaakt daadwerkelijk te gaan, dan maak je de jaren daarop nooit meer kans (heb ik begrepen)
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Theoretisch gezien is dat onjuiste info.
Maar in de praktijk... Hoe vaak denk je dat je zoveel geluk hebt dat net jij uit die hoop van miljoenen deelnemers gehaald wordt (binnen de paar jaren)?... Maar het kan natuurlijk!
Maar in de praktijk... Hoe vaak denk je dat je zoveel geluk hebt dat net jij uit die hoop van miljoenen deelnemers gehaald wordt (binnen de paar jaren)?... Maar het kan natuurlijk!
Elke
Aan de mensen die problemen hebben met de nieuwe IE versie, download firefox en gebruik de SSL optie, op een Mac moet je Safari gebruiken en niet Firefox.
Aan de mensen die speciaal naar een fotograaf gaan voor foto's, is mooi en goed maar zolang het door de fotovalidator gaat maakt het niet zoveel uit. Eens je geselecteerd bent moet je ze 5 bij 5 cm indienen als ik me niet vergis en het zijn die foto's dat tellen.
Ik vrees dat er een paar fotografen mensen aan het melken zijn. Ik had mijn foto zelf laten trekken door mijn vader met een witte achtergrond en bijgesneden in photoshop, had het zelfs een beetje bewerkt maar niet mijn aangezicht of zo enkel de witbalans/contrast etc en was er bij van de eerste maal.
Wil niemand teleurstellen als ze denken dat ze meer kans maken als ze de perfecte foto hebben, eens door de validator approved is het en blijft een loterij
.
Veel geluk aan iedereen die deelneemt, ik ben nieuwsgierig.
Aan de mensen die speciaal naar een fotograaf gaan voor foto's, is mooi en goed maar zolang het door de fotovalidator gaat maakt het niet zoveel uit. Eens je geselecteerd bent moet je ze 5 bij 5 cm indienen als ik me niet vergis en het zijn die foto's dat tellen.
Ik vrees dat er een paar fotografen mensen aan het melken zijn. Ik had mijn foto zelf laten trekken door mijn vader met een witte achtergrond en bijgesneden in photoshop, had het zelfs een beetje bewerkt maar niet mijn aangezicht of zo enkel de witbalans/contrast etc en was er bij van de eerste maal.
Wil niemand teleurstellen als ze denken dat ze meer kans maken als ze de perfecte foto hebben, eens door de validator approved is het en blijft een loterij

Veel geluk aan iedereen die deelneemt, ik ben nieuwsgierig.
-
- Amerikafan
- Locatie: Nederland..... en in de toekomst hopelijk weer Los Gatos!
Grappig... vorig jaar was ik nummer 7 op het AA forum om mij in te schrijven (en het hier te melden) en ik zie dat ik dit jaar weer op 7 sta
. Zou het een voorteken zijn?
(ik ga alleen maar voor goede berichten dit jaar du als het een voorteken is, dan is het een goede!)

1. Deelnemer: Arjen
2. Doet je partner ook mee?: Nee
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen?: 1e keer
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau?: Zelf
2. Doet je partner ook mee?: Nee
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen?: 1e keer
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau?: Zelf
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Arjen, welkom op het Alles Amerika forum!
Ik nam je op in het overzichtslijstje van deelnemers, wie weet kunnen we je volgend jaar wel als winnaar aanduiden!
Wil je je even kort voorstellen: viewforum.php?f=17
Want wij zijn natuurlijk altijd nieuwsgierig naar waarom mensen naar de VS willen trekken.
Ik nam je op in het overzichtslijstje van deelnemers, wie weet kunnen we je volgend jaar wel als winnaar aanduiden!
Wil je je even kort voorstellen: viewforum.php?f=17
Want wij zijn natuurlijk altijd nieuwsgierig naar waarom mensen naar de VS willen trekken.
Elke
OK! Heb ik gedaan.
Ik heb FireFox gebruikt op een Mac. Ging prima via https.
Groet,
Arjen
Ik heb FireFox gebruikt op een Mac. Ging prima via https.
Groet,
Arjen
1. Deelnemer: Mamms1357
2. Doet je partner ook mee? Ja
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? Zelf
2. Doet je partner ook mee? Ja
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? Zelf
-
- Vergelijkbare Onderwerpen