He dat is toevallig, ik ben dinsdag ook geweest om mijn paspoort te verlengen in NYC. Ik was er om 10:15 uur ongeveer Ging vrij vlot. Op de website stond dat security een uur kon duren, maar het was maar een minuut ofzo. Foto's waren $15 per 2, dus dat viel ook nog iets mee. Heb daarna even lekker geshopped in NYC. Ik had de hele dag vrij genomen. Wij (in NJ) hebben mazzel dat we lekker dichtbij een kantoor met vingerafdruk apparaat zitten.
Meen je dat

?? Ik was er zo rond 10:45!! Dus jij was waarschijnlijk net weg toen ik daar naar binnen liep!
Het zou wel leuk geweest zijn als wij elkaar daar tegen het lijf waren gelopen! Laat het de volgende keer ff weten

!
Het ging bij mij ook heel vlot,ik stond binnen 20 minuten ofzo weer buiten en heb nog ff rondgewandeld over 5th Av enzo en heb toen mijn auto opgehaald die ik vlakbij Rockefeller Center had geparkeerd.
Ik zag trouwens ook dat de ijsbaan er al ligt bij Rockefeller!
Wij hebben inderdaad mazzel dat we dichtbij een kantoor met vingerafdruk apparaat zitten,voor mij is het met de auto maar 45 minuten naar midtown Manhattan

,die vrouw achter de balie vertelde nog dat veel mensen komen invliegen om een paspoort te verlengen!
Groeten Jeroen
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards