Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Emigratie met veel geld?
AnneSophie, nu de H1(B) zo gecapt is, gaan bedrijven vaker het L-1 visum gebruiken, omdat die procedure wat eenvoudiger is. Niemand komt controleren waar mijnheer "ir." dan wel zat enzovoorts, dus ja de werkgever kan de procedure meer sturen.
Echter men wil nu strenger gaan worden want er is de indruk dat werkgevers teveel ruimte nemen.
Hoe lang ben je in de US, welke regio, bevalt het ?
Echter men wil nu strenger gaan worden want er is de indruk dat werkgevers teveel ruimte nemen.
Hoe lang ben je in de US, welke regio, bevalt het ?
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Tegenwoordig ontstaan heel wat relaties via de mail, chatten, internet e.d.oortjes schreef:Ja het was een open deur maar ik kon het niet laten........
Je zult het dus moeten hebben van liefde op het eerste gezicht !
Mogelijkheden genoeg dus om een Amerikaanse partner te vinden, lijkt mij.

Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
oortjes schreef:Hekkie, ik ken je status niet, maar een paar jaar geleden had ik een pas-getrouwd stel tegenover me wonen, hij 79, zij 81.
Liefde op het eerste gezicht op latere leeftijd kan dus ook !

Er is dus nog hoop voor mij.....

Maar ja, ik ben getrouwd met Jan. Een lieve man, maar het is geen Amerikaan :stupid:
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Had je dat dan niet eng gevonden? Ik heb zo'n idee dat ik de enige ben die zo'n schijterd is.hekkie schreef: [
Tegenwoordig ontstaan heel wat relaties via de mail, chatten, internet e.d.
Mogelijkheden genoeg dus om een Amerikaanse partner te vinden, lijkt mij.

Skype is sinds kort een erg makkelijk communicatie middel!dolphin schreef:Had je dat dan niet eng gevonden? Ik heb zo'n idee dat ik de enige ben die zo'n schijterd is.hekkie schreef: [
Tegenwoordig ontstaan heel wat relaties via de mail, chatten, internet e.d.
Mogelijkheden genoeg dus om een Amerikaanse partner te vinden, lijkt mij.Verder vraag ik mij af hoe mensen dan in contact komen via internet.
Het lijkt me soweiso wel leuk om met mensen wat te praten over Skype die nu in Amerika wonen!
*** Off Topic
Als je Amerikanen wil leren kennen via internet, kun je het best via een Amerikaans forum doen, dan een chatbox of zo'n telefoonlijn waar de nadruk zo ligt op 'partners ontmoeten' en je m.i. eerder met rare gasten in contact komt - Zoek gewoon een Amerikaans forum waar jouw interesses ook liggen. Voor mijn man was dat destijds Nascar & Racen (zijn motivatie was overigens niet om uitgenodigd te worden, dat was een leuke bijkomstigheid) - Na een tijd leer je een aantal beter kennen, net als hier en vanzelf praat je verder via Msn of yahoo Instant Messenger ... En no doubt dat ze je een keer zullen uitnodigen, want zoals je weet zijn Amerikanen over het algemeen heel gastvrij. Nu moet ik zeggen dat ik als vrijgezel nooit op een uitnodiging van een single Amerikaan zou ingaan (hoe leuk ik hem ook zou vinden). Want zelfs bij het Amerikaanse stel die wij dus al een aantal jaar kennen via een Amerikaans forum, was ik heel terughoudend en had ik toch een hotel geboekt. Het scheelde ook, dat we hen met zijn tweeen ontmoetten ...
Als je Amerikanen wil leren kennen via internet, kun je het best via een Amerikaans forum doen, dan een chatbox of zo'n telefoonlijn waar de nadruk zo ligt op 'partners ontmoeten' en je m.i. eerder met rare gasten in contact komt - Zoek gewoon een Amerikaans forum waar jouw interesses ook liggen. Voor mijn man was dat destijds Nascar & Racen (zijn motivatie was overigens niet om uitgenodigd te worden, dat was een leuke bijkomstigheid) - Na een tijd leer je een aantal beter kennen, net als hier en vanzelf praat je verder via Msn of yahoo Instant Messenger ... En no doubt dat ze je een keer zullen uitnodigen, want zoals je weet zijn Amerikanen over het algemeen heel gastvrij. Nu moet ik zeggen dat ik als vrijgezel nooit op een uitnodiging van een single Amerikaan zou ingaan (hoe leuk ik hem ook zou vinden). Want zelfs bij het Amerikaanse stel die wij dus al een aantal jaar kennen via een Amerikaans forum, was ik heel terughoudend en had ik toch een hotel geboekt. Het scheelde ook, dat we hen met zijn tweeen ontmoetten ...
Sandy
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 4986 Weergaves
-
Laatste bericht door JeroenB
-