ik heb voor je bij Connections gekeken en vertrek vanaf Brussel naar Phoenix komt neer op € 986 euro p.p. (ik heb een aantal data bekeken)
Op dit moment heb je dus ook niets aan het vertrekken vanaf Brussel
Toch moed houden

Reny
Mooi prijsje Cor! Vertrek jij express uit Miami twee dagen voor wij daar aankomen ? Gezellig mens ben jijCorry schreef:Ik vond zojuist tickets voor Miami vertrek 30-01 en terug 13-02 met British Airways voor € 377.-- pp.bij vliegwinkel.nl
Mooi prijsje dacht ik zo?
Volgens mij niet omdat het WK voetbal dan nog in volle gang is...Martin & Marianne schreef:Marjon, kun je niet wat eerder weg? Als ik naar Phoenix kijk, vertrek 2 juli, dan kom ik met BA op 644 euro uit (gevonden met vliegwinkel.nl)
Momenteel zijn de American Airlines vluchten van Brussel naar Chicago en New York (JFK) gedeeld met Brussels Airlines. Dit wil zeggen dat Brussels Airlines onder haar eigen vluchtnummers (8001/8002 / 8003/8004 als ik me niet vergis) deze vluchten kan aanbieden. Nu zit American Airlines bij de OneWorld luchtvaartalliantie terwijl Brussels Airlines op 9 december 2009 als volwaardig lid zal toetreden tot concurrent Star Alliance (momenteel de grootste en meteen ook de oudste luchtvaartalliantie ter wereld). Dit heeft als gevolg dat Brussels Airlines andere partners binnen de "eigen" alliantie zal zoeken of eventueel met eigen toestellen de vluchten zal uitvoeren. Aangezien Brussels Airlines op dit ogenblik slechts 4 lange afstandstoestellen in haar vloot heeft (A330-300) is het momenteel uitgesloten dat Brussels Airlines deze vluchten zelf zal uitvoeren, ook als de 5de A330 in december de vloot vervoegt. Voor het zomerseizoen 2010 moet Brussels Airlines (SN) op zoek naar andere partners. Zowel United Airlines (UA) als Continental Airlines (CO) vliegen vanuit Brussel en maken (of maken eerstdaags in het geval van CO) deel uit van Star Alliance. UA heeft dit winterseizoen 2 dagelijkse vluchten vanuit BRU. Eentje rechstreeks naar Washington (waarvan de vlucht mits een ander toestel doorgezet wordt naar Chicago) en eentje via London naar Chicago (eveneens met een vliegtuigwissel maar deze keer in LHR). Continental vliegt dagelijks op Newark, een van de 3 belangrijkste luchthavens in en rond New York. Op dit ogenblik is United Airlines reeds verhuist met hun checkin naar de checkin van Brussels Airlines en ook de lounge die de klanten van UA gebruiken is gewijzigd naar de lounge van SN (véél beter dan de BMI (BD) lounge). De codeshares naar ORD (Chicago) zullen dus naar alle waarschijnlijkheid overgenomen worden door United, mogelijk door inlassing van een rechtstreekse vlucht ipv een stopover. De codeshares naar New York zullen naar alle waarschijnlijkheid naar CO gaan die op EWR (Newark) vliegt... Al werkt SN nog wel samen met 9W (Jet Airways) die nog wel op JFK vliegt vanuit BRU.Reny schreef:Misschien een domme vraagmaar wat betekent:
vanaf einde april (einde winter 2009/2010) zullen de codeshares met American Airlines stoppen?
Reny
Nou, Ger is eventueel voor zo'n lage ticketprijs nog wel over te halen om eerder te gaan.Coyote schreef:Volgens mij niet omdat het WK voetbal dan nog in volle gang is...Martin & Marianne schreef:Marjon, kun je niet wat eerder weg? Als ik naar Phoenix kijk, vertrek 2 juli, dan kom ik met BA op 644 euro uit (gevonden met vliegwinkel.nl)![]()
Blij dat ik tijdens het WK in Amerika zit... :whistling:
Roland
Ja, dat is wel vrij belangrijk natuurlijk. Inderdaad, 3 juli begint het hoogseizoen, ook voor onze kids. Middelbare school heeft vaak de week ervoor al vrij, zoals onze kinderen. Die hebben wel rapport uitreiking (niet officieel, gewoon ophalen bij receptie) op donderdag 1 juli, dus wij mikken op vrijdag 2 juli. Hopelijk is alles dan inderdaad nog net een stukje goedkoper. Vooralsnog valt dat mee (alleen Virgin is vrij goedkoop; dat zou hem best wel eens kunnen worden voor ons), en ook bij ons staat het nog niet 100% vast ... We wachten nog even af, uiterlijk 1e week januari, hopende op connections.be aanbieding net als vorig jaarvana schreef: Maar Joyce heeft haar diploma uitreiking op 2 juli dus daar willen we nog naar toe natuurlijk :beerchug:
En 3 juli wordt de prijs helaas weer € 970.![]()
Waarschijnlijk begint dan net het hoogseizoen ofzo.